1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Idee voor de xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gamexpo 2002, 26 nov 2002.

1. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Je moet niet denken dat je voor iedereen kan beslissen wat ze vinden...

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk hier aan de massa die geen zin heeft om voor elk stukje speelgoed te betalen. Zometeen ga je ook nog eens pleiten voor een printer, diskette drive, internet browser en videokaart upgrades.

3. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    hij verplichte het niet hij gaf een voorstel... dat mag toch je doet alsof het het einde van de wereld is... chill man chill...

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8

Nee als je goed leest wat hij zegt verplicht hij het wel

5. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    als jij goed leest zie je dat er smiley erachter staat dus dat het niet zo serieus bedoelt is...

6. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Ja is goed, doe ik..dat weet jij zo goed..

7. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb in ieder geval geen zin om al die extra Sh*t er bij te moeten kopen om m'n xbox bij de tijd te houden:r

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    /reactie op hotshot

Daar lijkt het wel op. Jouw voorstel luid dus : Muis en keyboard kopen als je een beetje mee wil komen in de UC (FPS) sfeer op Xbox Live.

In diezelfde lijn zit dus : Videokaart upgrade kopen als je de nieuwste games wilt kunnen draaien.

9. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Ja Woutertje,Mapampang Kaollo Vriend :D
    Damn als iedereen zo was in het leven zouden we admin zijn op een website.......

10. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    woutertje.... doe eens gewoon is gewoon kwestie van accesoires... zonder advanced scart cable kan je toch ook gamen het is alleen wat minder mooi en je hebt geen 5.1 en 5.1 geeft je ook voordeel want dan hoor je of er een tegenstander achter je is in bv fps games.... videokaart upgrade gaat wel erg ver... het is een console (trouwens je had dat wel bij de n64 dus waarom eigenlijk niet)

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    That's my point. Het gaat ook ver dat je mensen die een Xbox hebben gekocht om daarmee fijn te gamen (via Xbox Live) ook nog eens bijna verplicht om die extra accesoires mee te nemen.

Internet browsen doe je ook niet op een Xbox : Heb je een PC voor.
    Gamen met muis en keyboard doe je ook niet op een Xbox : Heb je een PC voor.

12. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Ey wouter ik ga helemaal stuk om je....:D

Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2002
  13. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    hihihi me 2
    a boi ede se no wroko boeng......
    echt triest...

14. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    en mijn 1e reden om een xbox te kopen was om de games en ik weet bijna zeker dat ik m'n xbox weg doe als er allemaal van die verplichte asso's bij komen die je moet hebben om je xbox draaiende te houden

15. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    hij zegt toch niet dat het verplicht moet worden om muis en keyboard te kopen het kan gewoon is optioneel noemen we zoiets.... kijk bij vliegspellen kan je een joystick gebruiken.... hoeft niet! kan ook met controller... racespellen kan je spelen met een stuur... hoeft niet! kan ook met controller... fps games kan je spelen met keyboard+muis... hoeft niet! kan ook met controller...
    heb ik het zo duidelijk gemaakt of moet ik het ook in gebaren taal uitleggen?

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    In het begin van het topic is al duidelijk gemaakt dat je door de muis/keyboard combinatie een dermate groter skill-verschil met de controller-gebruikers opwekt dat het gamen niet meer eerlijk is. Dat werd nml ook door HotShot erkend, aldanniet met woorden, hij ging er iig niet op in.

17. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Damn Hij is de enige die het begrijpt..
    A boi (jermain) ede se wroko boeng :)

18. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    met vliegspellen heb je ook voordeel als je een joystick gebruikt.... wouter zeg eerlijk... je vind het moeilijk om mensen gelijk te geven he?

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat heeft de Xbox Controller? 2 Thumbsticks. Mini joysticks. Het verschil tussen D-pad met 4 richtingen en joysticks is er allang niet meer.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gelieve in het Nederlands te praten.

Deel Deze Pagina