1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Idee voor de xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gamexpo 2002, 26 nov 2002.

1. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ik heb het over zo'n grote joystick zo eentje als die top gun fox pro ofzo...

2. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    vertaling= jermain is een slimme jongen

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar had ik het ook over. Ik durf zelfs te beweren dat het gebruik van een joystick als die TOp Gun Fox Pro van Thrustmaster het gamen alleen maar moeilijker maakt.

4. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Jouw Mening :{

5. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    voor mensen die een controller gewend zijn is het op het begin ook moeilijker met een keyboard.... maar als je ermee overweg kan heb je voordeel en dat geld ook voor die joystick...

6. PDAHazzard

PDAHazzard Johan! Ook Hier?

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent wel verschrikkelijk eigenwijs zeg.
    Natuurlijk is een flightstick 100 x makkelijker dan de thumbsticks. Hetzelfde geld voor een stuur bij bijvoorbeeld Collin McCrae 3. Dan heb je toch ook een voorsprong op andere als het gaat om snelste tijden e.d...

Maar essentie is dat je de accessoires niet per sé nodig hebt om het te kunnen spelen, alleen het zou een bijdrage kunnen leveren aan je prestaties. Dat geld in pricipe voor alle accessoires, van advances scartcable tot memory module, van gamepad tot stuur.

Geef mensen nou gewoon eens gelijk als ze het hebben...

P.S. Ik zou bv. géén keybord kopen. Wél een stuur....:p

7. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    PDAHAZZARD i like you man... eindelijk nog iemand die ons begrijpt... woutje heeft gewoon problemen met andere mensen gelijk geven... ik ken dat wel hoor... gamers en computerfreaks hebben wel vaker problemen met dat soort dingen....

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb nog niemand iets goeds horen zeggen over het gebruik van een stuur met CMR3.

9. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Zie 'Nederland is een raar land' , daar hetzelfde verhaal....

10. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    dan heb je toch niet echt de beste bronnen....

11. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ik hierzo de eerste ben die het met Wouter (gedeeltelijk) eens is..
    Als je er een keyboard en muis op zou sluiten, kun je net zo goed een pc gebruiken met UT2003 ipv UC, of spellen die op elkaar LIJKEN kwa gameplay. En Iemand die met een controller Quake ofzo speelt (als je zo dom bent om dat met een controller te doen :+ ) heeft een gigantisch nadeel op de andere online spelers met toetsenbord en muis. Ik heb nou juist een xbox gekocht om geen upgrades meer te hoeven kopen, want daar verplicht hotshot het eigenlijk toe. Ik heb trouwens ook geen plek voor toetsenbord tussen de bank en de tv :eek:

PS. ergens aan het begin zegt Wouter dat er sowieso een toetsenbord komt om te communiceren..
    Waarom niet gewoon die headset, vind ik nou net zo'n vet id!

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8

Voordat Hotshot daar op reageert : Dat is idd Hotshots voorstel.
    Headset is te rommelig. Je kunt geen echte community opzetten, het zou nml leuk zijn als je echt kunt chaten ala mIRC op Xbox Live.

13. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    sorryt hoor maar via xbox live kunnen er toch servers aangemaakt worden dan maak je toch eentje waar je bij de naam zet geen alleen controllers enzo...of dat je xbox dit zelf detecteerd want een xbox weet wat voor controller eraan zit... speel maar blade2 of doa3 met een S

14. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Woutertje is goed..het is mijn voorstel.....en nu?
    We kunnen wel lopen lullen..doe dat maar Woutertje..ik heb wel wat beters te doen....dan is het toch mn voorstel..you can read my mind......I knew that all my life....:D

Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2002
  15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dus zou Microsoft servers op moeten zetten speciaal voor mensen die graag ala PC willen gamen?

16. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    waarom niet? ms kan toch ook servers aanmaken per land.. dan waarom niet afhankelijk van wat voor accesoires je gebruikt... geef gewoon toe woutertje je blaast die shit gewoon op... je maakt je druk om poep...

17. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    je hoeft toch niet 'ala mIRC' te chatten, daar heb je nou juist een pc voor, en xbox-sites. het zou wel leuk zijn, maar om daar nou een keyboard ervoor bij te kopen :confused:

18. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    precies...
    tijdens een lan party is het toch ook leuker om elkaar te schreeuwen dan scheldwoorden naar elkaar te typen dat verstoord ook gelijk de gameplay...

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben niet bijzonder voor een keyboard, alleen zie ik wel de noodzaak ervan in.

Dan zou je dus tussen PC en Xbox moeten gaan switchen als je wil afspreken met iemand om Xbox Live te gaan doen? Omslachtig imho

20. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    er zou ook een menuutje voor xboxLive kunnen zijn om automatisch of handmatig een speler naar keuze te zoeken..
    toetsenbord lijkt me nog steeds overbodig als het alleen voor chatten is :p

Deel Deze Pagina