1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Idee voor de xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gamexpo 2002, 26 nov 2002.

1. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    Re: Beetje coulance....

het is ook een probleem ja...
    maar het is hun eigen fout omdat ze de mogelijk hadden om met keyboard en muis te spelen...

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat doen wij op dit forum? Praten over games, waarom gamen we niet gewoon ipv er over te praten?

Ik zeg niet dat dat keyboard er moet komen, we hebben hier immers een prachtig forum om te praten over dit soort dingen, alleen het is Microsofts doel om Xbox Live ook een grote community te maken en dus is een keyboard in mijn ogen verplicht. Chatten naast het gamen (dus niet tijdens) gaat moeilijk met alleen de communicator (headset).

3. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    waarom zou dat moeilijk gaan? daar is ie toch voor het is hetzelfde als op een lan party daar praat je toch ook gewoon tot elkaar... hier is het hetzelfde alleen je ziet elkaar dan niet... big deal...

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ok. Keep in mind : Je hebt zeg maar 20 mensen (nog weinig) mensen in een chatbox. Uiteraard kan je mensen muten, maar hoe wil je dan de massa bereiken? Bekijk eens een normale chatbox. Hoe snel daar berichten worden geplaatst. Bedenk dan eens hoe dat zou gaan lopen als de mensen AL die berichten zouden gaan opzeggen. Wordt 1 grote chaos.

5. masterape

masterape Guest

Ja wel handig en dan nog moegelijkheid om sites te bezoeken:9

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee dat juist weer niet.

7. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    so? dat is het ook bij lan party's maar bijna niemand gaat een keyboard aanschaffen alleen om te chatten....

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom haal jij LAN party's erbij? Snap ik niet echt.

9. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we met de PC als forum en chatruimte en de Xbox als speeldoos wel goed uitkomen. Als je per sé wilt chatten zet je toch een gamepie op zonder te spelen? Kun je ook praten 8)

10. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    omdat xbox live een soort lan party is je bent alleen niet echt bij elkaar.... je moet het zo zien je hebt gewoon geen keyboard nodig...

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga copy / pasten. 1 moment.

Ik zeg niet dat dat keyboard er moet komen, we hebben hier immers een prachtig forum om te praten over dit soort dingen, alleen het is Microsofts doel om Xbox Live ook een grote community te maken en dus is een keyboard in mijn ogen verplicht. Chatten naast het gamen (dus niet tijdens) gaat moeilijk met alleen de communicator (headset).

1 pagina terug.

12. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    nee het moet inderdaad niet het is hardstikke overbodig... zoals ik al de hele tijd zeg... het is of geen keyboard of een keyboard waarmee je ook kan gamen...

13. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Hotshot.

ik kijk in jouw profiel.
    Woon je echt in NY?!

14. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    hmmzzz... misschien woont bloody_apron ook echt op planeet k-pax...

15. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    slimme negerz...=( ben er zelf ook een.:9

16. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    wouter, je zegt dat MS een groot publiek wil bereiken dmv chatten over games over xbox Live als ik het goed begreijp, maar waarvoor zijn nou chatboxen en fora op het internet ontstaan over xbox +spellen (dit gaat ook over de games en hardware 8) )
    zodat je op je pc kunt lullen daarover. Daar heb je echt geen toetsenbord bij je Xbox voor nodig. En de muis slaat al helemaal nergens op, dat haalt het console-zijn van de xbox weer weg.
    Xbox-live is bedoelt om games mee te spelen met vrienden en niet-vrienden over de hele wereld, een vorm van een bepaald soort mensen zoeken is dan natuurlijk heel handig; dat kan dan door wat ik al eerder zei; menuutjes; search ---> game ---> UC--->skill ---> equal to myself ---> country: Netherlands; zie het zo al voor me :+

17. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga toch liever trasktalken dan typen op LIVE!:{

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien, heeeeel misschien bestond Xbox Live 2 weken geleden nog niet? -owja :eek: hoor ik je denken :)
    het is omslachtig om eerst te gamen, een vette gast ontmoeten waar je nog een keer mee wil gamen. Je add hem op je contact list maar wilt ook nog wel ff met hem lullen alvorens te beginnen met een potje Raven Shield (oid). Dat kan uiteraard met voice maar niet iedereen wilt dat, of wat nou als je een offline msg wilt versturen?

19. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    offline voice msg's... waarom niet?

20. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    een voice mail :+

"hallo, Perfect_Shit hier, spreek een boodschap in na de piep"8)

als je veel spelers toevoegt aan je contact list is er altijd wel iemand on-line voor een bepaalde game...
    Met het eerste deel van mijn vorige post bedoelde ik dat er niet over games gepraat HOEFT te worden op Live, daar is Internet voor ;)

Deel Deze Pagina