1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ideetje voor Xbw.nl?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door MasterChief_007, 25 okt 2003.

1. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    nu hoeft het niet neeh..
    er komen echt hele vette games uit, ik denk dat mensen eerst liever vette games kopen dan vette spullen....

2. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    het een sluit het ander niet uit....:{

3. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben 20 jaar hoor :9

Anderrs maar hopen dat online gameshops in Nederland maar Xbox goodies gaan verkopen. Zijn heus wel genoeg mensen die er wel wat inzien. :D

4. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ze zouden natuurlijk ook iemand kunnen machtigen om de shit te verkopen onder naam en toezicht van XBW... Soort van franchise maar dan anders (vast percentage van de omzet voor XBW en uiteraard een webstekje voor de shop bij XBW).

Ik denk dat er best een kans van slagen is. Ik zal eens kijken of er tijd te vinden is om een voorstel of iets dergelijks in elkaar te flansen.

5. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er genoeg mensen zijn die hier interesse in hebben.
    Kan het niet via een bestaande online shop ofzo?
    Als ik tegen redelijke prijzen een xbox shirt kan krijgen zou ik het zeker doen. Nu is dit niet te doen door de verzendkosten uit amerika, die prijzen zijn gewoon eng :eek:

6. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb er ervaring mee en net nog aan je verteld :9

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    op veel foto's heb ik de crew met Xboxworld.nl sweaters gezien met op de mouw XBOX

dus die kunnen ze toch ook wel verkopen? gewoon in een oplage van 7000 laten produceren

verkopen als warme broodjes :D

8. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    *wilt mening xbw crew weten!*

Laatst bewerkt: 26 okt 2003
  9. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    ik stem iig voor..... :)

10. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Bijvoorbeeld een toffe Xbox sweater met Xbox en de logo en ook ergens: www.xboxworld.nl . Is iedereen blij en maakt iedereen reclame voor deze site. :)

11. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    dude, reclame heeft deze site niet meer nodig!!!!!8)

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Een shop zit al jaren in onze planning, maar is simpelweg niet haalbaar met al 1 vaste medewerker die het al drukz at heeft met normale zaken voor XBW. Franchisen is ook niet echt ideaal. Er zijn zoveel leuke dingen die we willen realiseren, dit is er één van maar niet iets dat je in de nabije toekomst terug kunt vinden. We hebben hogere prioriteiten, zoals de Gamexpo en V3.

13. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Maar staan jullie wel open voor voorstellen in die richting? Ik bedoel; het heeft weinig zin dat ik een beknopt voorstel schrijf waar vervolgens niks mee gedaan wordt...

14. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bij een voorstel is het toch altijd de vraag of er iets mee wordt gedaan? Daar is het een voorstel voor.

Maar in dit geval zou ik, als ik jou was, me de moeite besparen. Geloof niet dat XBW dit als prioriteit ziet, dus direkt zal er iig niets mee worden gedaan.

Deel Deze Pagina