Idioten + Ferrari x Lamborgini = madness

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BlaiR.WitcH, 9 mrt 2005.

1. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of jullie dit artikeltje hebben gelezen of dit bijbehorende filmpje hebben gezien..

Super vet natuurlijk als je zulke bolides kan rijden! Wie zou dat nou niet willen.. Maar om dan als een idioot met 390-300 km p/u te gaan rijden.. kom op zeg! Zo'n auto rijdt zo snel dat als hij achter een rijtje wagens vandaan komt hij tegen je aanzit voordat je 'm gezien hebt!

Stel je voor dat ze je vriendin/ouders doodrijden, wat bijna niet anders kan als ze met zo'n vaart achterop je klappen... oei oei oei... Die gast moet echt z'n rijbewijs afgenomen worden..

2. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fantastisch filmpje :)
    Had em al eerder gezien...
    En wie gaat er nou 100km/u rijden als je een Enzo onder je billen hebt?

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  4. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog een site waar je dit filmpje kan downloaden? Dat streamen werkt voor geen meter...
    Zijn deze apen trouwens al opgepakt?

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, Ik had niet gezien dat het gister in het nieuws was geweest...

Het zijn absoluut een stelletje gekken en ze moeten ook absoluut opgepakt worden, dit kan dus absoluut echt niet.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  6. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    rij dan even door naar zandvoort of naar duitsland? Je gaat toch geen 300 rijden op openbare wegen..???

7. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan beide filmpies niet downloaden. Heeft iemand anders nog een andere locatie? Wie kan hem wel draaien?

8. Fig0

Fig0 Patrick NL

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je hoe wreed!!
    zo'n auto is echt masterlijk }:]
    Alle mensen gaan ook gewoon voor je aan de kant :9
    zo kom je in elk geval nooit meer te laat _O_
    Adios _0/

9. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook al een tijdje gezien, wel wrede bakjes hoor :)

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb 'm op m'n PC staan. Zal proberen om 'm te uploaden. De website waar ik 'm vandaan heb (Ferrari Network) doet het niet meer.

11. Deus X Machina

Deus X Machina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor volkoren maar dat vind ik beetje overdreven van je.

Misschien dat jij netjes 100 op de snelweg zou gaan rijden met een ENZO maar volgens mij de rest van nederland met een beetje "guts" zou hem ook echt wel even op zn staartje trappen.

misschien is 300 wel erg hard, maar om ze nou meteen op te pakken omdat ze 1 keer die auto opengetrapt te hebben... :confused:

gellukig kunnen ze nie opgepakt worden en ik zou graag even in hun schoenen gestaan willen hebben... _O_

12. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het helemaal met je eens volkoren. want wat als als iedereen dat dus gaat doen. die snelheidsregels zijn er niet voor niets. ze zijn er niet om jou tegen te werken ofzo, maar om je te beschermen. als de overheid beschermd de mensen hiermee alleen maar tegen zichzelf. dan kun je zeggen, ach 1 keertje is toch nie zow erg, maar je moet consequent zijn. als er dan iets gebeurd, wat dan?? als een van je familieleden of vrienden door zo'n dwaze actie omkomt, vind je het dan ook nog '''wel kunnen''? dat zou nie zijn gebeurd als ze zich aan de regels hadden gehouden dan. als je je zo graag wilt uitleven, doe dat dan op een circuit, en breng niet mensen in levensgevaar omdat je zelf zo graag lol wilt hebben. dat is het echt niet waard.

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    WOJOOO ! Dat stukje waar ze laten zien dat ze 300 gaan rijden _O_ ... Ze zitten er ook heel droog bij 220 ! .... 240 ! .... 270 ! ... 290 ! 8)

Gekkenwerk dit !

14. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is crimineel gedrag. Het argument dat ze het maar een keer doen slaat dus ook nergens op. ze brengen die ene keer wel andermans leven in gevaar.

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    wow, geweldig.
    ik vin die Enzo echt mooi

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik had hem een tijdje terug ook al op fok gespot. Wel heerlijk om te zien :9

17. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    stommiteiten, als ze gewoon naar duitsland waren gegaan, dan had ik het niet erg gevonden, daar kan het gewoon. maar in nederland ben je niet goed bij je hoofd...

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ook in Duitsland vind ik 390 niet verantwoord. Ookal zeggen de regels dat het mag, je bent niet goedwijs dat je het doet. Als je crasht en alleen jij en je auto hebben schade is tot daar aan toe, maar als je iemand met die snelheid aanrijdt en hij/zij kan het niet meer na vertellen is het een heel ander verhaal. Maar toch blijft het vet om te zien :9

19. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    duitsland zijn de wegen veel breder en de meeste rijden daar toch al snel enm kunnen er ook rekening mee houden, in NL niet (misschien dat je em wel hoort aankomen brommen)

20. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    die lui moeten ze echt ff flink dr bij naaien. volkomen onverantwoordelijk gedrag.
    en voor de mensen die dit fantastisch vinde, jullie zijn waarschijnlijk:
    a. te jong voor een rijbewijs
    b. niet in het bezit van een rijbewijs
    c. je rijbewijs onwaardig

als je zelf auto rijdt weet je hoe ongeloofelijk onverantwoordelijk zulk gedrag is.

Deel Deze Pagina