1. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Na het succes van hun eerste model kon de opvolger niet lang uitblijven. De iDJ2 zorgt echter wel voor een paar belangrijke verbeteringen. Zo kan je 2 nummers tegelijk afspelen op 1 ipod en is er pitch control aanwezig.

iDJ2 is een waardige opvolger van de iDJ die een aantal belangrijke features nog moest missen. Je kan namelijk nu met maar 1 iPod 2 nummers gelijktijdig afspelen zonder gebruik van een computer. Ook kunnen er externe schijven of memoriesticks worden gebruikt via de USB poorten aan de achterzijde.

Naast de USB aansluitingen is de iDJ2 voorzien van alle input mogelijkheden die je mag verwachten voor een draaitafel. De nieuwe grafische interface zorgt dat je ook de muziek bibliotheek makkelijk kunt managen en dit wordt getoond op een extra groot LCD scherm. Ook kun je alle gemixte muziek direct opslaan op je iPod of een aangesloten harde schijf om zo alles terug te kunnen luisteren of te distribueren.

Een overzicht van een aantal van de features van de iDJ2:

- iPod dock met instelbare mount
    - Seamless looping
    - Pitch control
    - Groot scherm met achtergrond verlichting met nieuwe user interface
    - Mogelijkheid om muziek te scratchen
    - Real-time visuals inclusief Track Profiles en Waveforms
    - Opnemen op de iPod of andere USB media
    - De mogelijkheid om te mixen met drie of meer USB harde schrijven of Apple iPod's via een USB hub
    - Veel USB poorten voor het aansluiten van iPod's, geheugensticks of harde schijven
    - Muziek afspelen van twee iPod's tegelijkertijd of 2 nummers van één iPod tegelijk afspelen
    - Ondersteunde formaten: mp3, ogg vorbis, FLAC
    - Pitch control met meerdere ranges tot +/- 100%
    - Beatkeeper™ technologie met TAP override functie
    - Scratch en zoek mogelijkheid middels twee grote jog wielen
    - XML playlist ondersteuning
    - USB Keyboard ondersteuning

Meer: Numark

2. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    hoe duur kost hij?

3. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    prijs maniacen :confused:
    Doe even rustig. de eerste vraag al gelijk: "wat is de prijs"
    Die is nog niet bekend. Maar het zal iets in de 300 euro zijn

4. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat iPod accesoires doorgaans niet echt cheap zijn. Dit is wel een ontzettend gaaf ding, maar aan ontzettend gave dingen zitten vaak ook ontzettend dikke prijskaartjes. Mix dat met een iPod en een bankrekening killer is geboren. Maar 300 euro kan er nog wel mee door.

5. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem niet kopen, ten eerste omdat ik geen ipod meer heb:p en ten 2e omdat ik het niet erg lekker vind draaien :eek: ik gebruik liefer gewoon paar cd spelers en draaitafels.. en mengpaneel ofcourse xD

6. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dus zeker wel een wannahave voor mij..

maar 300 euro, nee bedankt

7. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha voor dj gear is 300 euro niks:p

8. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ja als ik zeg hoeveel kost ie zeggen ze gelijk dat ik leesbaar moet schrijven.
    't is wel een gaaf ding maar aangezien ik niet egt er iets mee kan doen behalve voor de lol een keer in liedjes gaan scratchen heb ik er niet veel aan.
    maar als je er je brood mee verdiend heb je hem gauw terug verdiend want een amateur dj is al gauw 200 euro per avond.

9. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Jep... endaarom koop ik hem ook. Ik heb hem zo terug verdient. En ik vind het leuk om te doen :0 (niet alleen voor het geld maar gewoon om mensen te vermaken)

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wauw, wist geneens dat ze dit soort dingen ooit op de markt uit zouden brengen. Interessant, maar te duur voor mij. :)

11. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, grappig... Leuke uitvinding. Denk alleen wel dat er niet veel interesse voor zal zijn. De meeste dj's houden het denk ik gewoon bij het huis-, tuin- en keukengereedschap. Final scratch was ook geniaal bedacht, maar heeft nooit voor een doorbraak gezorgd.

12. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Er worden al hele party's mee gehouden hoor ;)
    En ik denk dat JUIST WEL dj's hier mee gaan werken. Nooit meer geklooi met 80 cd's opzak alles lekker op een mooie kleine iPod :)

Heb zelf een iPod video 30 Gb dus daar kan meer dan genoeg op voor een avondje draaien.

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik denk eerder dat i zo'n €400-€500 gaat kosten aangezien de iDJ 1 al €300 kost.

14. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    jippi... ik denk nou niet dat dit iets is wat ECHTE DJ's willen.. je kan volgens mij ook niet scratchen... en ik vind het gewoon gaar ! nee niks voor mij en denk ik ook niet voor echte andere DJ's.. PS denk niet dat je 200 euro betaald krijgt per avond.. :confused: wie je dat wijs heeft gemaakt mag mij dat wel eens ff zeggen want als dat zo is dan waren DJ's focking rijk en aangezien me zus met een DJ een relatie heeft zou hij rijk moeten zijn.. (hijz pro om het zo te noemen...) ik denk eerder dat je rond de 100 euro verdiend.

PS iKarf ben jij DJ ? Of heb je nog niet echt ervaring want dan weet ik zeker dat je geen 100 a 200 euro verdiend.. ;)

(editt/ - Scratch en zoek mogelijkheid middels twee grote jog wielen nou dat is dus ook bull-shit.. ik heb dus geinformeerd via een vriend en hij zegt dat dat scratchen net als bji de 1e gewoon K*T is want je spoeld het gewoon terug net als normaal met een iPod.. dus dat kan/mag je niet scratchen noemen... )

Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  15. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    echt wel leuk gedaan / verzonnen, , , Maar als je echt wil draaien moet je gewoon 2 draaitafels a 700 euro hebben. :)
    Ziet er wel leuk uit, maar of je er nou veel van moet verwachten?

Als je 'pro' (in jouw woorden) bent, verdien je absoluut geen 100 euro, maar veel meer.
    Dan levert een schoolfeestje al snel een euro of 400 op.

Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dit zou nou ideaal zijn voor mij.. Ik wil al heel lang een set aanschaffen, maar 1000,- of meer er voor uit geven, heb ik simpelweg het geld niet voor.. Als je nu voor 600,- een knap setje hebt, is het gewoon leuk voor thuis, en ik draai af en toe van die kinderdisco's voor semi-grote zalen (ongeveer 150 koters binnen), dus dan is zoiets ideaal..

*gaat er over na denken

17. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ga maar een kijken hoeveel het kost om een dj in te huren
    ben je toch echt minimaal 200 euro kwijt hoor

18. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hier eens ;)
    En ja ik heb evaring, zowel met de iDJ als met gewoon 2 CD spelers.

19. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi vind ik em wel.

20. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    iKarf das reclame ;)

Maar ik heb ff nagevraagd en over de prijs zat ik er nogal naast :D (H)
    als je een beetje een goede dj bent verdien je idd erg veel... (was ik maar dj :p )

(en hij vind die iPod shit flut zooi :D HAHAH)

Deel Deze Pagina