1. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Het vervolg op het übersuccesvolle Idols komt eraan!

    Heb je zin om mee te doen? Ken je iemand die mee gaat doen? (<- hint hint) Heb je er iets over te melden? Doe het hier! :cool:

    (Even ter overbodige toevoeging, het gaat hier alleen over Idols 2, dus al je uitlatingen over Jim, Jamai, Hind, Dewi etc. etc. doe je maar ergens anders!)
     
  2. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Mijn beste vriendin Nadya doet mee 8)
    Ze deed vorig jaar ook al mee maar toen zeiden ze dat haar stem te jong was :confused: Nou ze was iig niet op de T.V. verschenen. Ze heeft daarna pas zangles genomen en gaat het nu nog een keer proberen. Een andere vriendin van me (Shannon) gaat ook weer meedoen.

    Ik ga ditmaal mee naar Eindhoven en dan wil ik wle eens zien hoe die mensen zich vantevoren uitsloven e.d. :9
     
  3. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Vorig jaar niet gekeken, en ik ga dit jaar denk ik ook niet kijken. Maar iig succes vvoor je vriendinnen enzo. Zeg het maar als ze op tv zijn :p misschien zal ik eens kijken.
     
  4. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Waarom kijk je de audities niet? Die zijn echt lachen! :9 Echt heerlijk gewoon hoe die mensen zichzelf voor paal zetten. Gewoon prachtig. De rest is allemaal gezwijmel enzo :eek:
     
  5. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]

    Dit is mijn buurmeisje en deed vorig jaar ook al mee, maar viel af op dag 2 van de theaterronde. Ze kan in ieder geval heel goed zingen en probeert het ook dit jaar weer. Ik vond het wel leuk om te zien, alleen is het nieuwe er nu van af. Nu krijg je ook van die uitslovers die juist op TV willen komen. Ik wacht wel af, wel leuk dat de vertrouwde jury er weer bij is.
     
  6. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind het alleen raar dat ze die andere jury niet laten zien. Want dan mis je toch 1/2 of 2/3 van de audities die misschien super leuk kunnen zijn om te zien :'-(
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    tja, ze hebben niet alle zendtijd van de wereld bij yorin :cool:

    /edit ik durft te wedden dat er dit jaar een hoop wannabe's mee gaan doen.. van die dudes zoals jim en dewi met het haar etc ..

    maar ik ga wel is een keertje kijken naar de audities..
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2003
  8. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja dat krijg je nu zeker en natuurlijk gaan de mensen die vorig jaar meededen en niet doorkwamen nu ook weer meedoen dus dan denk ik dat je toch veel bekende gezichten te zien krijgt hoe dan ook :'-(

    En van die meiden die halfnaakt gaan dansen als Christina Aguilera en jongens in wannabe Jim kleding 8)
     
  9. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Wow... en ik maar denken dat ik de enigste was in Nederland die vorig jaar niet naar die onzin had gekeken. En gegarandeerd dat ik dit jaar ook weer geen seconde van mijn tijd verspil aan die Idols 2.
     
  10. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen je vriendinnen blij mee zijn als je er zo over denkt*).
     
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2

    Ik heb het ook niet gevolgd, ik wist niet eens wat het was. Alleen een aflevering en de finale heb ik gezien, maar dat was omdat mn nichtje ze perce moesten zien.

    Idols (2) vind ik maar grote onzin, maak voor dat geld dan een goeie documentaire ofzo.

    P.s. De dvd met alle auditities heb ik wel gezien, die was me wel bevallen, echt prachtig gewoon.
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    ja precies.. en dat is dan het niveau van ons leuke landje ..
    agja.. laat er nu egt maar is een talent winnen..

    zou het btw kunnen dat dewi en hind gewoon weer mee kunnen doen? lijkt mij wel, ze zoeken talent, hun hebben talent, mayb zijn ze dit keer de "beste" (voorzover het om zang/artiest kwaliteit ging)
     
  13. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind eigelijk dom dat ze het nu al doen want ik kan je nu al vertellu dat bijna 80 % die daar komen om te laten zien of ze goed zijn gewoon bijna hetzelfde zijn...

    En nu komen er ook meer van die gasten die gewoon op tv willu komen ... .


    maarjah
     
  14. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ga zeker weten alleen de voorrondes kijken, net als bij Idols 1

    puur leedvermaak :)

    al heb ik bij Idols 1 wel de finale gekeken... tja, je kon er amper omheen :mad:
     
  15. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Of je het nu 'al' doet of volgende jaar of later...Die mensen blijf je hebben :)
     
  16. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt denk ik allleen de audities kijken, dat is nu hopelijk net zo leuk als vorig jaar
     
  17. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk leuker want iedereen wilt zich nu belachelijk maken op tv:)
     
  18. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk juist dat ze de meeste belachelijke filmpjes van mensen die het expres doen ( op klompen boerendans ofzo ) dat ze die niet op tv zullen laten zien
     
  19. dutch_badass

    dutch_badass New Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    2
    ik krijg een paar kratten bier als ik meedoe 8)

    maarja ik kan dan ook onmundig goed zingen :+
     
  20. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Wat heb je aan een paar kratten bier?
    Ben je nog zo klein dat je op een kratje moet staan omdat ze je niet zien? :9

    Bwek! Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om dar uren te staan wachten :'-(
     

Deel Deze Pagina