Idols ontmaskerd!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JT Chinaski, 4 mei 2004.

1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    http://members.lycos.nl/justitietexas/idols/

Idols is fake volgens deze site!!
    Het was al lang bekend dat Boris zou winnen want z'n naam stond al op de beker!!!

http://members.lycos.nl/justitietexas/idols/

8)

Ik weet niet of ik het moet geloven!!

Dit is van de site!

Er is geknoeid met de stemmen van Idols. In finale draaide het om Maud en Boris, maar iedereen weet dat Boris heeft gewonnen.

Maar is dit terecht?

Onder de finale viel er een fout op te merken van Idols.
    Maud zegt in het volgende videofragment: "hee.. je naam staat er al op". En dat klopt niet als de prijs aan het begin van de show er al stond.. Vaag maar waar.

Dit is van de site!

Laatst bewerkt: 4 mei 2004
  2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dat mensen nog steeds niet in zien dat dat ''humor'' is.. .. een simpel grapje.

3. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    vet hard!

4. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

ja maud maakt gewoon een grapje volgens mij

niet dat het mij iets boeit

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Alsof Idols er baat bij zou hebben om van te voren vast te stellen wie er gaat winnen :{

Of het nou we of niet vast staat, het geld van de smsjes komen toch wel binnen.

6. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Haha.. tuurlijk is Idols nep..! Ik bedoel de twee bussen (promotie bussen) waren zaterdag al af, en raar geboeg die van JK was niet uit voorzorgsmaatregelen alvast gemaakt! Hmmm.. het staat allemaal al vast je hebt geen inbreng mhr het gaat erom hoe ze het meeste geld kunnen verdien, zo is het prettig te weten dat de winnaar wat minder is (Boris is wel goed) en de verliezer beter, dan hebben ze twee mensen waaraan ze lekker veel geld kunnen verdienen, het gaat nooit om het maken van een ster slechts om GELD, stelletje rukkers!

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het plakken van die stickers is echt geen week werk hoor...

En wat idd al gezegd is, Maud maakte gewoon een grapje, wel een leuk grapje trouwens :)

Wat ik wel merk is dat er heel erg sturing aan wordt gegeven, ze hebben volgens mij al lang geleden bepaald wie er moest gaan winnen, en door erg subjectief jurycommentaar en ook het gedrag van de presentators (Boris die elke keer als een held werd binnengehaald na elk nummer door Reinout Oerlemans, terwijl dat bij Maud een stuk matiger ging), waardoor al lang bleek dat Boris de grote favoriet was bij de programmamakers. Maar ach, ik ga me er niet druk om maken, Boris is wat mij betreft een terechte winnaar.

8. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wat maakt het nou uit of je wint? je krijgt toch wel een platen contract als je bij de laatste 10 zit :).

9. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

ja maar ze hadden toch een kontrakt getekent dat ze een half jaar lang geen platen kontrakt mochten hebben ofzo?(de niet winnaars dus)

10. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ok dan weet ik dat ook weer! 8) :+

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het gaat op volgorde van finalisten.

Dus Boris mag als eerste een plaat uitbrengen, dan Maud, JK, Marlies, Irma etc etc

12. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Er past helemaal geen naamplaatje op die beker, zeker niet op de plek die maud aanwijst.

13. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    enne, maud zei op the day after dat ze vanaf het begin wel een gevoel had dat boris ging winnen, dus dan zei ze dat waarschijnlijk voor de grap ja..

14. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of iemand hier ook kopspijkers heeft gekeken vlak voor de finale begon... maar daar wisten ze het ook al dat Boris ging winnen:D alleen hier wisten ze dat door de kracht van zijn naam ofzow:p

15. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het shot voor het bovenstaande fragment is duidelijk dat er al iets in de trofee gegraveerd staat. Foto: RTL 4 / Bewerking: McNews.nl

Het vermoeden is nu natuurlijk - zoals al veel vaker geuit - dat de uitslag van de hele show van tevoren vastlag. In hoeverre dat zo is, valt nog te bezien.

De persvoorlichter van Idols heeft nog geen commentaar gegeven.

Bron: McNews.nl / RTL 4

16. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

ten eerste het kan gefotosoept zijn
    ten tweede daar kan noooooooit boris staan

17. Karelax

Karelax Guest

Of we stelen die beker dan kunnen we er zelf achter komen

18. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook letterlijk overgenomen van de bron, dus het is niet van mij.
    maar er kan toch ook zijn hele naam staan. (voornaam+ achternaam)

19. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een videafragment. Kijk hier:
    http://members.lycos.nl/justitietexas/idols/index.php?

Hier zie je een video fragment waar het ook duidelijk is. Zet je geluid aan en het liefst een beetje hard. Je hoort dat maud dan het volgende zegt: "Je naam staat er op" en dat zegt ze tegen Boris.

20. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Daar waren we al achter hoor. :{

Ik denk ook dat het gewoon een grap van haar is, anders was ze er veel dieper op ingegaan. Zij wilt tenslotte natuurlijk ook winnen.

Deel Deze Pagina