1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iedereen die zaken doet met Ale

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Blaauw, 3 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister met hem geruild. Maar dat was niet via de post, hij is uiteindelijk bij mij langsgeweest.

2. ale

ale Guest

ik snap jullie gewoon niet ik heb hier vrienden maar die geen internet hebben en die bieden ook aan en hun hebben de zelfde spelen als mij en zo en die bied ik ook aan en blauww ik snap jou niet jij hebt gezegd ik wil de deal niet meer doorlaten gaan heb je dan niet gezegd of wel

3. ale

ale Guest

en wacht ik wil niet zeuren maar honey devil heeft mij game ontvangen en ik niet die van hem maar dat komt wel goed en met pim heb ik al een week een deal mee hij zou die dag nog de game op de post doen en niks ontvagen

4. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat heb ik gezegd.. maar ji zei dat je hem, al verstuurd had.
    Tja dan krabbel ik niet meer terug en zal ik mijn game ook versturen als ik die van jou binnen krijg.

Maar ik zal je even wat tips geven: Je bent nog jong heb ik gehoord.

Zorg dat je al je deals goed op een rijtje hebt: Schrijf namen op van degene met wie je een deal hebt plus het spel dat je met hem gaat ruilen. Dan houd je het overzicht.

Bied niet op tig threads tegelijk je weet dan niet meer wat je met wie afspreekt.

Probeer niet aan te komen zetten met 3 dezelfde games, dit wekt argwaan, bied ze dan 1 voor 1 aan.

Ik geef je voorlopig nog het voordeel vn de twijfel omdat je ook 1 goede deal hebt gedaan. Ik wacht nog af f de game in mijn brievenbus komt dan zal ik Blinx naar je opsturen....

Dus: Probeer je hoofd koel te houden hier op het forum.. er wordt goed op je gelet heb je gemerkt.

5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of er nog meer mensen waren die een vertaling nodig hadden,maar bij deze :+:

Ik snap jullie gewoon niet. Ik heb hier vrienden die geen internet hebben, maar wel spellen willen aanbieden. Zij hebben soms dezelfde spellen als ik en die bied ik ook aan. En Blaauw, ik snap jou niet. Jij hebt gezegd: "Ik wil de deal niet meer door laten gaan". Dat heb je toch gezegd, of niet

-----
    Vertaling: Saaur Subtitles BV.
    Schrijf- en spelfouten voorbehouden O-)

6. ale

ale Guest

en trouwens blauww ik heb vandaag die game trg gekregen met de fout wat jij had gezed dat ik zei ben jij dat ventje uit belgie en ik had er dus wel belgie ondergezet maar gewoon met jou adres en later kwam ik der achter dat jij die ventje was die bij dat strand woonden weet je wel en me pa heeft hem weer gestuurd met piority ofzo weet niet presies hij zei dar het dan sneller gaat

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ale, ik blijf niet bezig....probeer eens lees-te-kens, gra-ma-ti-ka en dat sort ongein....spelling is niet zo boeiend, maar (ook al ben je jong), hou 't ajb een b'tje leesbaar (klein b'tje maar)

8. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    OK zoals ik al zei: Als ik jou game binnen heb zal ik mijn game naar jou opsturen.

Maar probeer duidelijk te zijn in je afspraken: Hou het overzicht!
    Laat anders je pa ook ff kijken naar de deals die je afsluit hier,ok?

(en probeer leestekens te gebruiken in je posts)

9. ale

ale Guest

oh,ik wil me zo min mogelijk in school verdiepen.

10. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat blijkt.

11. ale

ale Guest

Maar oke ik snapt het best wel dat je in me twijfeld maar kijk ik heb vandaag dat spelletje terug gekregen van de tpg waarop
    stond dat ik het naar een verkeerde adres had gestuurd dat was gewoon jou adres maar in plaats van jou woonplaats had ik die van lorre gezet door dat komt dat onenigheid

12. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    ale, check je je pm nog (over Banjo Tooie?

13. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je hem nu al opnieuw opgestuurd of niet zo niet hou hem dan ff dan kom ik wel naar jou toe ofzo lijkt me verstandiger...

14. ale

ale Guest

@sharkysharky,ik heb gekeken maar er staat helemaal niks in me inbox over banjo tooie
    @blaauw me vader heeft hem net op de post gedaan met pirorety ik weet niet presies wat het inhoud maar ik denk dat je het dan sneller binnen hebt

15. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    OK dan heb ik hem morgen binnen als het goed is.
    Als dat zo is dan zal ik dat hier wel weer posten.

16. ale

ale Guest

Blaauw ik heb hem hier nog me vader heeft hem naar iemand anders gestuurd weet even niet meer wie het is.
    Maar zoals ik al zei heb ik er hier 3 crazy's voor je ik vind het helmaal goed als je langs komt

17. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    OK ik heb hem een pm gestuurd, k ga wel ff bij hem langs gooi deze thread maar dicht want dit gaat nergens over... zoiets heb ik nog nooit meegemaakt...

18. ale

ale Guest

nee ,ik dacht dat je naar mij toe kwam

19. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zeg ik!!

20. ale

ale Guest

ok dan is het goed wanneer ben je van plan om te komen

Topicstatus: