1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iedereen die zaken doet met Ale

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Blaauw, 3 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    ale, doet je pm het dan wel, want ik heb het al drie maal gestuurd.

zowieso, vind ik het vaag dat wanneer ik bij je profile kijk, er staat dat je nog 0 posts hebt...?

2. ale

ale Guest

`ja daar zat ik ook aan te denken en ik heb echt wel gepost zie boven,me pm doet het trouwens wel want blaauw heeft er net eentje gestuurd

3. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    is er nu nog steeds van mij niks aangekomen?

ik heb je ook een email gestuurd; anders handelen we het daarmee verder af.

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Dit topic gaat nu dicht, als er klachten zijn mail dan naar xbazar@xboxworld.nl
    Wat jullie nog tegen elkaar te zeggen hebben kan via pm/mail/msn

[closed]

5. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    OK ik wil ff een rectificatie hier neerzetten.
    Ik heb gisteravond lang met Ale gesproken en daar is uit gebleken dat het spel dat hij naar mij op zou sturen, weer terug bij hem bezorgd was. Klein foutje gemaakt in het adres kan gebeuren....
    Ik heb nu met hem afgesproken dat ik bij hem langs ga om een en ander te ruilen.

Ale is dus WEL betrouwbaar, hij is alleen nog vrij jong en weet nog niet zo goed hoe het allemaal werkt via het forum.

Je kunt dus best zaken doen me hem maar zorg er gewoon voor dat je duidelijke afspraken met hem maakt over met name het opsturen.

Dit wou ik dus even rechtzetten, dus doe gewoon zaken met hem want hij heeft ook al met meerdere mensen wel goed gehandeld!!

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    op verzoek van blaauw heropend, hij heeft de boel gerectificeerd, het blijkt dus allemaal op een misverstand te berusten.
    Eind goed, al goed dan maar, thread kan weer op slot :)

Nog een advies aan Ale: denk eraan dat handelen via X-bazar een serieus iets is, waar geld mee gemoeid is. Zorg ervoor dat als je deals sluit, je ook de verantwoordelijkheid neemt om die deals zo snel mogelijk waar te maken. Dat is misschien lastig als je nog jong bent, maar dan moet je eens voor jezelf nagaan of je niet té jong bent om serieus via internet te handelen. Als je alsnog denkt dat je spellen wilt verhandelen via X-bazar, zorg dan dat je de boel goed op orde hebt, en laat je ouders desnoods je helpen. Dit voorkomt ellende in de toekomst.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina