1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand al de outrun 2 demo gespeeld?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiXX, 8 sep 2004.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    iki heb hem gespeeld...vond hem wel grappig, maar ik had er niet echt wat mee, tis niet mijn type spel..

2. kleur_kleuter

kleur_kleuter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @music_maniac196 Heb ook de demo gespeeld, en vind hem idd ook erg goed.
    Zondag avond zelfs met een stel dronken vrienden outrun2 gespeeld, ze vonden hem ook erg goed. Gewoon lekker scheuren. Btw, 13 sec. over houden? Ben jij soms een beetje heel erg fanboy van outrun2 in de arcades?

3. music_maniac196

music_maniac196 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet alleen van de arcade versie hoor. ik heb die demo helemaal grijs gespeeld, en speel hem nu nog. als het orgineel uitkomt speel ik hem dezelfde avond nog helemaal uit denk ik _O_ zo goed is die bestuuring.

4. r8ter

r8ter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik heb hem nog niet gespeeld en dat wil ik ook graag zo houden, lijkt me echt een * spel !! :{

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Er kwamen wel gevoelens bij me naar boven toen ik ABCDE zag en de orginele muziek weer hoorde, maar de graphics en de besturing konden beter vind ik. Misschien komt deze game wel op een verkeerd moment aangezien Burnout 3 qua speelbaarheid alles in zn genre wegblaast. Maar het checkpoint racen is op zich wel een leuk, old skool ding. Ik vind em wel het checken waard.

6. music_maniac196

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn volgens mij net zoveel verschillende smaken als dat er mensen zijn. zelf vind ik de bestuuring van outrun 2 preciezer dan die van BO3, zeker qua driften. maar dat is mijn mening. de graphics konden niet beter, omdat deze namelijk al gelijk zijn aan die van de arcade (alhoewel het wel gaaf geweest zou zijn als een conversie nog beter zou worden dan het orgineel :D ) maar als je het driften nog niet in de vingers hebt, dan is het natuurlijk logiesh dat de game je niet ligt.

ach, burnout 3 heb ik ook gekocht, en heb ik nog geen greintje spijt van. wat een supersnel spel is dat ! en er is veel te doen. dit zijn leuke tijden voor race fan's.

knap van je dat als je een spel nog nooit gespeelt hebt, dat je het dan wel kan beoordelen. ik hoop niet dat je dat ook zo met mensen doet.

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zeg niet dat ik een probleem het met het driften. Ik vind het ook niet moeilijk ofzo..gewoon niet fijn. En dat de graphics niet beter konden omdat ze gelijk zijn aan dan die van de arcade...tja..dan moesten die van de arcade ook gewoon beter.
    Teleurgesteld ben ik overigens niet echt, maar zou toch wel tof zijn als ze deze classic net zo serieus hadden aangepakt als bijvoorbeeld een Doom of een Wolfenstein

8. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de demo gespeeld op de PU Gameplay, de graphics waren hetzelfde als die van de arcadeversie, maar ik weet niet of ik dat nou goed of slecht moet vinden. Aan de ene kant roept het wel herinneringen op aan de tijd dat mijn oma in de arcadehal in Avifauna guldens in de kast duwde om de 8-jarige Jelle te vermaken met Outrun, aan de andere kant zal het voor veel gamers een teleurstelling zijn dat het er niet zo uitziet als Burnout 3 of PGR 2.

Qua speelbaarheid, je auto drift weer al vanouds, heerlijk zo dwars door de bocht, maar het meest verbazende vond ik toch de verslavendheid, heb de demo echt wel 10 keer gedaan op de Gameplay, en aangezien het zo verdraaide verslavend wordt, staat deze zeker op mijn lijstje :)

9. r8ter

r8ter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er wel veel over gelezen en veel filmpjes gekeken, maar er lijkt me gewoon helemaal niks aan.

10. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Maar komt hij nou op 1 oktober uit of pas midden tot laat oktober? Verschillende bronnen spreken elkaar tegen...

11. music_maniac196

Leuk Bevonden:
    0
    kijk, DAT wil ik ook wel eens weten :) want van de sega europe site word je ook niet wijzer. daar staat gewoon oktober :confused:

12. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    29 oktober komt ie uit als je de GC Shop mag geloven. Ga deze denk ik wel kopen, al moet ik even kijken of er een gaatje in het budget is.

GC Shop Pre-order

EDIT: er staat 'verwacht rond' bij de datum als je naar de GC Shop site gaat, dus het zal wel eind oktober zijn.

Laatst bewerkt: 16 sep 2004
  13. kleur_kleuter

kleur_kleuter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, oke niet dat je er wat aan hebt,... maar hij is al via een torrent link te downloaden. Dat is natuurlijk heel vreemd als hij pas begin of erger nog eind oktober zou uit komen. Wil niemand aansporen tot dingen die niet mogen - even voor de duidelijkheid - maar, een ~maand voor de release datum :-?

14. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    In amerika is het spel al uit, net als b.v. Fable, Star Wars Battlefront ect. de release datum is hier gewoon later dan in Amerika. Sommige komen hier niet eens uit denk Metal Slug 3, Juiced, the guys game en dan kun je er nog wel heel veel opnoemen...

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    dat is de reviewversie..tenminste ik weet haast zeker dat we het over dezelfde versie hebben

16. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die dit spellen willen kopen: probeer hem eerst eens een paar minuten uit. Hoewel ik een Outrun fan was verdween het nostalgische gevoel erg snel. Dit spel komt gewoon nergens in de buurt van de racers van de laatste tijd. Maar ja, misschien was dat ook niet de bedoeling.....

Laatst bewerkt: 19 sep 2004
  17. music_maniac196

Leuk Bevonden:
    0
    je geeft zelf het antwoord al. het was niet sega's bedoeling om een game te maken die kan wedeiveren met bijvoorbeeld gran turismo en project gotham racing 2. dit is, net zoals de oude outrun een "feel good" spel met veel extra's. dat merk je ook meteen aan het nogal overdreven driften. maar dat maakt dit spel juist zo fun om te spelen. althans, dat is MIJN mening. dit spel is echt als je ff kort wilt racen zonder ff te tunen en zo. gewoon een kar kiezen, en blazen met die bak. en toch moet je de drift techniek goed in de vingers hebben, wil je die mission mode goed doorkomen.

Deel Deze Pagina