1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand doet zich voor als mij

Discussie in 'Algemeen' gestart door namnam, 7 dec 2015.

  1. namnam

    namnam Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Misschien kunnen jullie me helpen.
    Ik zit namelijk met een probleem. Er is iemand op de xbox one die zich voordoet als mij en mn vrienden toevoegd op zijn account. Hij spamt me nog al veel hij liked al mn gameclips en schermopnames en dat zijn er nog al wat. En hij heeft een account nagemaakt van een vriendin van me en me daar ook steeds op toevoegd enzo. Ik heb geprobeerd met microsoft op een oplossing te komen maar hun kunnen er ook niks mee zeiden ze ja dat ik naar de politie moet gaan maar die doen er ook niks mee. Misschien hebben jullie tips of wat dan ook om dit te kunnen oplossen of hebben jullie misschien hetzelfde ervaren?
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Er kan inderdaad weinig gedaan worden. Ik werd een keer op de 360 opeens bestolen van mijn punten door een grapjas die inlogde en fifa zooi kocht (wat ik niet eens speelde). Paypal kon het gelukkig wel terugdraaien, maar MS deed geen ene fuck. Ik heb een belachelijk moeilijk wachtwoord vervolgens aangemaakt, maar voelde nog steeds niet veilig. Nieuw account gekoppeld en toen nam iemand de haal met mijn oude emailadres. Daar stat nu opeens Sleepytartier ofzo op en ik kan nog steeds inloggen op dat account. Echt heel vreemd, maar ook hier wilde MS niks mee doen.

    Je kan als het een ander account betreft (wat ik zo uit jouw verhaal haal) altijd de communicatie blokkeren.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat je het beste de communicatie kunt blokkeren en aan je vriendenkring duidelijk moet maken wat jouw echte account is. Microsoft/politie zullen hier inderdaad niets mee doen en zo lang hij niet jouw account heeft gehacked/is binnen gedrongen is er volgens mij ook niets strafbaars gebeurt. Alhoewel het natuurlijk wel erg vervelend is.
     
  4. namnam

    namnam Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tips. Diegene die me steeds lastig valt blijft maar nieuwe accounts aanmaken echt te zielig voor worden. Maar goed ik blijf hem blokkeren dat is de enigste oplossing dus.
     
  5. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Nou ja, hem in elkaar slaan is eniger.
     
  6. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Triest gedrag inderdaad, maar gewoon zo min mogelijk aandacht aan geven. Als ze niet de aandacht krijgen die ze zoeken, gaat het vaak vanzelf over.
     

Deel Deze Pagina