Iemand gezocht om een boardgame mee te "kopen"

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tco, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Er is een boardgame in ontwikkeling, zie http://www.kickstarter.com/projects/1325766284/d-day-dice-board-game.
    Zie de link voor wat het spel inhoud, alles wat je krijgt (de hele lijst aan de linkerkant).

Door geld te doneren steun je het project en krijg je als beloning de game met mogelijk extra's.
    Alleen de verzendkosten zijn nou doordat het een boardgame betreft en geen DVD nogal hoog ($50). Door het juiste Pledge level te kiezen krijg je wat korting en kun je 2 volledige sets (met extra stuff) bestellen.

Dus als iemand geïnteresseerd is PM me even en dan kijken we even hoeveel geld je moet overmaken. ;)

Het spel komt pas volgend jaar maar het geld moet wel direct worden overgemaakt omdat ik via Credit Card doneer en het project over ~9 uur afloopt.
    Leek me wel een geinige boardgame (nog nooit 1 gedaan / 1-4 spelers) en als er niemand reageert dan so be it maar ach laat ik eens een poging wagen. :+

Er is een topic voor dit gedoe zijn maar aangezien de Kickstarter over een paar uur afloopt even een eigen topic en als er niemand binnen XX minuten reageert mag er ook gelijk een slotje op want dan ga ik naar bed en is het jammer maar helaas. _0/

Laatst bewerkt: 9 dec 2011
  2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Je hebt al genoeg spelletjes.

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nietus! :'-(

edit;

Ok ik ga maffen, beetje moe...

Als iemand in de komende 4 uur nog denkt van ja! en een credit card heeft even de $125 pledge pakken en +50 doen.
    Als een mod dit topicje ziet slotje aub.

Laatst bewerkt: 9 dec 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina