1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    goedendag mensen, zit hier in een internetcafe te genieten van een lekkere cocktail met mooie spaanse jonge deernen om me heen. ik word zelfs gevoerd (druiven natuurlijk). ik zal nu nog een weekje ongeveer afwezig zijn, maar dat maakt verder niks uit. ik mis jullie natuurlijk wel hoor!

back ontopic.
    ik kan gerjan nu niet bereiken, maar ik denk dat het wel zou moeten lukken om mensen die echt geen engels kunnen vast stukjes van de FAQ te sturen over het desbetreffende onderwerp. dan krijgt iedereen al een voorproefje, maar het is vooral zaak aan de makers van de FAQ om anderen te helpen.
    nogmaals, mocht je je geroepehn voelen om mee te helpen(en je hebt ervaring;)) dan moet je Gerjan ofzo maar even een PM sturen.

Laatst bewerkt: 27 jul 2004
  2. patje_1_1_2

patje_1_1_2 Westland uber alles

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig of www.craxtion.com te vertrouwen is?
    Want ik ga daar een jewel bestellen met daarin het merkteken van een dodge viper

Bvd

3. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor wel positieve reactie's in mijn omgeving over craxtion, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.
    *off-topic*
    Dodge viper... tsss, Dodge ram 2500 is toch veel mooier ;) (en alle oude pick-up's van Dodge (w150 & w200) zijn ook uber vet!!!) en een Dodge viper ziet er ook wel aardig uit, maar vergeleken met de pick-up's.... ;)

4. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    /Offtopic: Oh shit die gast zou ik moeten herkennen, Metallica heb ik vaak genoeg voorbij zien/horen komen (op tv, op dvd, op pappies stereoinstallatie 8))... Zoals ie nu is, zou ik um meteen herkennen, maar goed... Ik vond ze vroeger beter.

Patje 1 1 2, kun je mij misschien een directe link geven naar de jewels-pagina van die site? Ik kan het echt niet vinden... :'-(

EDIT: Laat maar zitten, ik heb het al gevonden:
    http://shop.craxtion.com/?type=intl&content=home

Laatst bewerkt: 27 jul 2004
  5. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    de enigste jewel die ik echt graag zou willen hebben, is die master chief. Maar om daar 23 dollar voor te betalen, neej bedankt, dan besteed ik het liever aan 2 nieuwe spuitbussen (om de controllers + dvd kit te spuiten :D )

6. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    edit..

Laatst bewerkt: 28 jul 2004
  7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hier verder niet op in om nog een thread te verkloten en uitgemaakt te worden voor een racist. Verander je sig en gedraag je niet als een 12 jarige kleuter. Je begrijpt nu toch wel dat je jezelf buitensluit van de rest. Ik zeg het nog 1 keer. Als ze hier komen en ze zichzelf aanpassen door hier werk te zoeken, de taal te beheersen en een respectabel bestaan op te bouwen, dan heb ik er niks op tegen. Maar die mensen die het hier verzieken voor andere buitenlanders, die moeten ze (+familie) in een woestijn dumpen en paspoorten verbranden, maar ik discussieer weer verder op de thread waar het voor bestemd is, en verander je sig, want het is erg kinderachtig om te proberen om mij een slechte naam te geven.

8. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb ik iets gemist?

9. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    ach jij post zelf ook een heleboel extreme dingen die ik liever niet zie op een gaming forum ..."soort" genoten e.d. ..oja en die slechte naam heb je volledig aan jezelf te danken (mbt het "het is weer zover" topic)

het was een geintje, om te kijken hoe je zou reageren, btw had ik het al verwijderd voordat ik dit las, chill out... }:] :)

ontopic :

wat zijn ledjes, en een custom jewel?

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ledjes zijn kortgezecht kleine lichtbronnen. Je zou het kunnen vergelijken met een lamp aan het plafond, maar dan een heel klein (fel) lampje in je Xbox.
    Standaard is je jewel groen, met een custom jewel heb je een andere jewel ipv de standaard groene.

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ledjes zijn kleine lampjes en een costum jewel, is een eigen jewel die je zelf hebt veranderd en post aub normaal, de discussie doe je maar over pm met stealht.

en ik ben zelf trouwens half spaans dus begin niet dat ik een racist ben ;)

12. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me niet herinneren dat ik hier een slechte naam heb, ik ben desnoods nog mede-helper van de FAQ, doe goeie deals op xbazar en lever nuttige reacties, ik zei alleen dat je niet hoeft te proberen mij een slechte naam te geven, maar het zal nu wel weer ok zijn, dus we kunnen weer verder met de normale conversatie's hier.

13. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    [2k] : thnx, ik zou wel een goudgele "jewel" willen hebben..

stealth : ga aub niet verder, heb het al verwijderd en gezegd dat het maar een geintje was, dus hou erover op...

14. gerjan

gerjan Guest

Tsss don't fuck with xbox casemod faqers he;)

15. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een crystal Xbox en ik wil in de controllers en de box zelf lampjes laten steken, wat is het mooist. En iemand die ik ken ik 12 jaar zou die zijn xbox al kunnen modden (Hij kent een aardig woordje engels)

Laatst bewerkt: 29 jul 2004
  16. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Binnekort als de FAQ uit is, dan hoef je niet eens meer engels te kunnen :D . Het gaat eigenlijk niet om de leeftijd, maar om je geduld. Je hebt gewoon veel geduld nodig. Als je rustig naar de uitleg kijkt, veel tijd voor je mod neemt en onduidelijkheden meteen hier vraagt, dan kun je echt ALLE mods die jij maar wilt, doen. Natuurlijk kun je zelf het beste beslissen over wat je voor kleuren je in je xbox wilt, maar je kunt natuurlijk altijd adviesen van andere aannemen. Ik zou zelf gaan voor blauwe of witte LED'jes in je crystal. Als je zelf nog leuke ideeen hebt, dan moet je die ook vooral hier posten.

17. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoever staat de faq

18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    hij is al voor een aardig gedeelte af, maar ik ga binnenkort op vakantie dus dan kan ik er vrij weinig aan doen, maar er word hard aan gewerkt

19. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat deze quote al zat zegt, he ;)

20. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand een goede site met tutorials?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina