1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat dacht je ervan deze topic eens fatsoenlijk door te spitten?
    Het staat er al een keer of 5 in aangegeven.

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
  3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Graveheart t mag wel wat vriendelijker 8) Je kunt zien dat hij net nieuw is en om dan gelijk alles door te spitten is wel heel veel moeite, het is voor ons geen moeite om aan te geven waar hij dat kan vinden.

Je bedoeld het goed, tenminste dat lijkt me. Maar je kunt het ietsjes anders brengen, ik zou me gelijk aangevallen voelen met jou reactie.

Nou stealthviper gaf al aan waar je een goede tut kunt vinden.

4. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het niet erg om voor de 100ste keer iets uit te leggen. Het is ten slotte een hobby en ik ben allang blij dat ik niet de enige ben. Je moet het ook zo zien: Ik leg voor de 100ste keer iets uit aan iemand en over een half jaar heeft diegene zelf een tutorial geschreven en moet hij voor de 100ste keer aan mij iets uitleggen en helpen we elkaar. Iedereen is hier begonnen als n00b en hoopt dat iedereen hem hier accepteert. Ik snap dat je het forum moet onderhouden zodat het geen zooitje wordt, graveheart. Maar wij xboxmodders hebben (waarschijnlijk) meer geduld, dan in de andere forums. Geduld is ook van groot belang bij het modden en we moeten allemaal ergens beginnen.

5. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb een probleempje, ik krijg mijn xboxcase niet meer goed dicht. Ik heb er vandaag een ATA100 cable in gedaan en goed plat gedrukt maar de case wil op geen enkele manier meer goed dicht. Ook is een van de schroeven (onder de pootjes van de xbox) dol(draait als maar door), hij zit er wil in maar niet vast. Iemand een idee hoe ik weer wat schroefdraad kan aanbrengen?
    BVD
    Greetz Novo

6. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    hmm haal je topcase eraf, kijk hoe de ATA kabel erin zit, misschien zit hij namelijk voor zo een gat waar een schroef doorheen moet, had ik zelf namelijk ook.

7. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    nee hij zit niet voor zijn gat. Ik denk dat hij niet goed dicht zit omdat het schroefdraad verdraait is, jij hebt ook geen idee hoe ik er nieuw schroefdraad er in maak?

8. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je nieuw schroefdraad er in wil gaan doen dan moet je een tapsetje hebben maar dan gaat je schroefdaad wel ruimer worden dus je zal dikkere schroef nodig hebben dan dat je nu heb:)

Laatst bewerkt: 29 jul 2004
  9. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Hmm ff kijken:

dit is je xbox open
    | |DVD.|.....| HD |......|
    | |......|...O|......|......|
    | _____ ..... _____.....|
    |..............................|

Die O zijn je schroef dingen bij mij zat de ata kabel een gedeelte over het bovenste gat 8)

Laatst bewerkt: 29 jul 2004
  10. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    geef je toestemming om deze te mogen plaatsen in de FAQ 8) ? Ik vind dit echt 1 van de orgineelste tekeningen van een xbox, wacht dan probeer ik de bovenkant te maken :+
    |........(xbox).......|
    |....../....\....\......|
    |.../..../.....\....\...|
    |...../...........\.....|

11. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Uiteraard mag hij erin ik doe zelf ook meehelpen aan de FAQ dus het zou vreemd zijn het niet toe te laten 8)

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik kijk hier altijd omdat ik het meestal wel mooi vind wat jullie doen, en ik vond iets wat jullie misschien wel interresseert.KLIK Daar kun je dus van alles kopen aan mod spullen. En waarschijnlijk zijn de prijzen niet hoog, maar ik ben niet zo de hoogte van de spullen bij casemodden. Hopenlijk hebben jullie er wat aan :)

13. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de link, ik denk dat veel modders hier wel wat aan hebben. De prijzen zijn ook nog eens aan de lage kant, dus het is een goeie site :)

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jah dat dacht ik al. Maar het is wel eenmalig dus je moet er wel snel bij zijn denk ik. Er staat namelijk ook bij hoeveel ze van iets hebben. Dus daar moet je wel op letten :)

15. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Handige site om goedkoop aan spulletjes te komen als ze er nog zijn

16. gerjan

gerjan Guest

Dat boeit niet, ik heb zo vaak al die schroeven er uit liggen (ben er 2 kwijt:p)

dus het zou moeten passen... beetje de top case heen en weer wiebelen/wrikken/duwen heb ik soms ook, en dan klik valt hij op zijn plaats..

ohja over die site...prijsen zijn zo goed als niks lager dan via een internet winkel.

Tenminste de fans niet.

Uiteraard niet duurder, want dat mag niet op die site

Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2004
  17. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn case zit er altijd 'los' op, dus zonder schroeven. Er zijn er namelijk een aantal bijna dolgedraaid :)

Hoe zit dat trouwens met die casemodding faq (ben 2 weken eruit geweest en hij is er nog niet :'-( )? Wanneer komt ie en is er nog hulp bij nodig? Ik heb redelijk wat tijd nu dus als er nog een artikeltje geschreven moet worden wil ik best wel helpen

18. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    de case mod faq gaat aardig goed, het probleem is dat er een aantal van ons nou ook op vakantie gaan, ik ga zelf morgen. Ik kan uiteraard nadat ik terug kom weer volop eraan gaan werken, dat zal ik dan ook zeker doen.

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    ik kom morgenavond trug, en dan ga ik meteen aan het werk om nog iets te maken. het wordt tijd dat ie online komt, het wordt namelijk steeds drukker hier:d! het grootste deel is volgens mij al gedaan, het is nu de taak van gerjan om het in html te zetten*)

20. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    ff Een snelle vraag:

Is het mogelijk om licht onder de Xbox te zetten (a la die getunede auto's met neon)? Leek mij wel vet! :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina