1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat is mogelijk. Wel wat lastiger (afhankelijk van plaats waar je het wilt hebben). Je kan hem onder frontpanel zetten, maar dan zal je waarschijnlijk beetje moeten frezen om ruimte ervoor te maken.

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    ff snel antwoord, ofjah...redelijk snel:p

tuurlijk is het mogelijk, maar ik zou niet weten of het mooi is. je kunt denk k wel aan de onderkant aan de zijkant van de case iets maken zodat er licht doorheen kan schijnen. tzal best mooi uitzien, maar de xbox staat niet echt hoog op zun pootjes, dus egt veel zie je er ook weer niet van.

3. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    underglow heet dat

hier met een ccfl buisje:

hier met ledjes:

(deze xbox'en zijn dus niet van mij, de bovenste is van RedDragon en de onderste van kadafin, beiden van xbox-scene.com)

4. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    -=oeps=-

Laatst bewerkt: 3 aug 2004
  5. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Laat maar zitten dan... anders wordt het zo'n zooitje. Dit is niet echt iets dat je makkelijk weer weglaat als het toch niet zo mooi is of zelfs helemaal mislukt...

6. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    hoezo niet? zo moeilijk kan het eigenlijk niet echt zijn hoor...

7. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Nee misschien niet, maar ik heb nog eens goed naar m'n xbox gekeken en ik denk niet dat 't een succes zal worden (maw wordt niet mooi). Met ledjes zou dan nog wel gaan, die kun je aardig wegwerken, maar volgens mij is het effect dan niet goed genoeg.

Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    je hebt toch het frontpanel, dan zit er een gleuf tussen het panel en de echte doos, waar je makkelijk zo'n neon-buisje of CCFL tussen kan doen. ik denk dat het wel moet gaan lukken hoor. mischien weer een idee om zelf te doen.:)

9. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het met Gouranga eens.
    Het is wel simpel om zo'n ccfl buisje eronder te monteren, maar dat buisje zelf ziet er echt niet uit. Met leds krijg je een veel mooier effect, dat is wel iets lastiger maar wel een stuk mooier (die kan je in die 'ventilatie'gaatjes zetten die onder je xbox zitten tussen het frontpanel en de onderkant)

10. patje_1_1_2

patje_1_1_2 Westland uber alles

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag mijn jewel van een dodge viper teken binnen gekregen. Ikheb besteld op www.craxtion.com. Het duurde ongeveer 2 a 3 weken voordat ik um had

11. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    nice, post foto als het af is!!!:D

12. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag heb ik zowaar een controller gekregen, en wel van m'n vader, vanuit de VS:

Voor diegenen die 'm niet kennen, het is de NYKO AirFlo Ex. Het bijzondere is dat ie een fan heeft ingebouwd, zodat het zweethanden voorkomt :). Misschien is deze ook wel te modden :eek: ander kleurtje ofzo, want 1 zo'n doorzichtig groene bij allemaal zwarte controllers is ook geen gezicht heh.

Laatst bewerkt: 6 aug 2004
  13. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    jezus, wat een pokkelelijk ding!:p

wat kostte ie en issie fijn?

14. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Hij was 30 Dollar, en idd niet moeders mooiste. Daarom wil ik misschien proberen er nog iets bijzonders van te maken. En ja, hijs best fijn, ondanks dat ik de grote originele controller ben gewend. En die fan is gewoon een leuke (WERKENDE!) gadget :).

15. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    kga zo eens zoeke of die ook ergens in europa te krijge is, of heb je site van de winkel waar je pa um van heeft

16. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet eens uit welke winkel hij 'm heeft... Zal 't vanmiddag eens vragen voor je.

17. patje_1_1_2

Leuk Bevonden:
    0
  18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    blacklight ccfl? waar zat die dan?
    maare...nice jewel:D, weer eens wat anders dan die normale. welke site had je gekocht?(sites moete ook in faq)

19. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Hij had um van www.craxtion.com.

@ patje, die jewel die jij hebt, zie ik daar nergens staan, geef is een link? :) Btw, ga je nu je hele xbox in Viper-stijl doen? :D

20. patje_1_1_2

Leuk Bevonden:
    0
    Die jewel is ook custom made. Je moet ff op zijn faq kijke en dan staat daar zijn emailadres. Je moet hem ff een mailtje sture voor wat voor jewel je wilt. Je moet ook een plaatje meesture van wat je wil. Daarom staat die van mij er nie tussen. Als mijn xbox wit gespoten heb dan trek ik er misschien nog blauwe strepen over net zoals in het echt
    De blacklight ccfl zit op deze cooler:
    http://img63.exs.cx/my.php?loc=img63&image=cooler1.jpg
    Op de foto lijkt het gewoon blauw maar in het echt is het de kleur van blacklight(paarsachtig)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina