1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Moet je licht gevende fan inzetten _O_ (Als je de fan kan zien dan)

2. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    De fan is te zien, maar ik denk dat er te weinig ruimte is om zoiets erin te zetten. Daarbij zit de fan ook nog eens aan de achterkant, dus je zult er weinig van zien.

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    er is zeker niet te weinig ruimte om de fan erin te zetten. zo'n fan is gewoon 80 of 70mm met een neon lichtje erin. de 80mm moet een beetje aangepast worden, en bij de 70mm moeten waarschijnlijk de hoekljes beetje bijgevijld worden omdat de fan van de xbox een beetje een rare vorm heeft. hoe dit uit ziet kunnen jullie een paar pagina's trug zien. gerjan heeft het namelijk al gedaan met een blauwe neon-fan. het ziewt quite nice uit hoor:D

4. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hier totaal geen verstand van, maar zijn die fans dan echt niet te groot om te passen in een S-Controller? Daarbij kun je ook nog de snelheid van dat ding aanpassen door te drukken op die zes-hoekige knop in het midden (zie plaatje). Volgens mij gaat 't niet werken.

5. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    kdenk dat er wel zo'n fans zijn....
    dacht vannacht alleen dat t om de fan in de xbox ging *schaam*(was niet helemaal nuchter:+)
    hmmmz....kzal zo eens gaan zoeken voor mini-fans

6. patje_1_1_2

patje_1_1_2 Westland uber alles

Leuk Bevonden:
    0
    De kleinste fans die er zijn zijn 6 bij 6. Nog kleinere ben ik nog nie tegen gekomen. En 6 bij 6 cm fans schijnen heel moeilijk aan te komen zijn zeide ze in de computerwinkel

7. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb even een vraagje over mijn Ps2, ik wil em waarschijnlijk gaan spuiten maar hoe kan ik dan het best die PS2 letters beschermen?

En weet iemand waar ik bijv. "PS2" in een mooi lettertype op sticker kan krijgen? Zodat als ik die erop plak en ik em helemaal spuit dat ik ze er afhaal als et spuiten klaar is en ik dan heel mooi in het zwart "PS2" heb staan, get it? :)

8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ps2 letters kun je het beste gewoon afplakken met schilderstape.

om ps2 erin te krijgen zul je denk k gwoon moeten knippen en plakken, of een sticker ergens bestellen op internet.

9. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ik heb in mijn xbox een 8 bij 8 heb gewoon de hoeken van de fan weg gedremel.Maar dan moet je wel ook een stuk van je harddrive houder (een stukje aan de achterkand waar je toch niets aan hebt)er uit halen

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    8 bij 8 cm neem ik aan? oftewel 80mm
    die is, zoals eerder gezegd iets te groot, maar dat is inderdaad geen probleem, overbodige stukjes van de xbox wegzagen/dremelen en hij past. 70mm zou beter moeten passen.

heb je een fan met neon-licht erin? of gewoon een jnieuwe stillere?

11. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    he ik heb een andere case nu ook gekocht en ben van plan daar zon kijk windowtje in te maken had er wel leuk ideetje voor maar nu ben ik op zoek naar een sticker of poster met printplaat look ter grootte van minimaal a4 ofzo weet iemand mss waar ik dit kan krijgen?

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    haha, je wil dus een window maken in je case, en dan een sticker van een printplaat op je HDD of DVD-drive plakken? misschien meot je eens gewoon kijken op een computersite. plaatje pakken,mooi uitprinten.....

13. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat is inderdaad het idee:)kan alleen nergens echt een geschikt stuk vinden...

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76

zoiets?

edit:

Laatst bewerkt: 13 aug 2004
  15. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jip dat zijn zeker al leuke stukken alleen het zou denk ik mooier zijn als het echt 1 is ter grootte van een a4tje ik ga deze in ieder geval opslaan en is ff kijken hoe dat word als ik uitprint bedankt man:)

16. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had dit gevonden:

http://designerskins.com/Merchant2/merchant.mvc?page=D/CTGY/xx40

Weet alleen niet zeker of je zoiets bedoelt (en dit kost ook geld, in tegenstelling tot !SIC!'s oplossing ;)). En even voor de duidelijkheid: dit zijn STICKERS :+!!!

Laatst bewerkt: 13 aug 2004
  17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
  18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ohjah, ook nice. nadeel hiervan is dat je niet zef een window hebt gemaakt, en niet kan kiezen hoe groot je het wil hebben. in mijn ogen is een eigen casemod veel bevredigender dan een sticker.

19. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die skins zijn ook zeker mooi maar nu ik zo zit te denken ga ik denk ik ook maar voor sic,s oplossing:Dff op foto papier ofzo dat je mooi glans heb ik denk dat dat er wel netjes uitziet met mooie blauwe gloed erover van ccfl:D

20. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals ik al zei: het is een sticker, zo nice is het dus niet 8).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina