1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    ja, je moet met een goede printer (weet niet of je die hebt) op hoogste kwaliteit op glanzend fotopapier printen. voor het beste resultaat...

2. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat zal wel lukken lease de printer van me pa ff:)maar wat je zeg ik ga wel voor echt window is netter dan sticker:)

3. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ohjah, in de faq staat ook een stuk over het maken van een window, stealthviper heeft het als het goed is al af. weet niet of hij op vakantie is, maar hij zou denk ik toch wel snel trug moeten komen. hij kan je denk ik wel tips geven enzo...(of je hebt het al vaker gedaan met je computer-case, en dan heb ik nx gezegd:cool:)

post zo zijn window ff....

Laatst bewerkt: 13 aug 2004
  4. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nee heb nooit cases gedaan ofzo maar heb wel zeg maar beschikking tot alle gereedschappen die je er ook maar mischien nodig voor zou kunnen hebben dus komt wel goed ik zit alleen ook nog te denken aan strakke vorm ervoor maar dat zal denk ik wel gewoon standaard vierkant met de lijnen van de x meelopend worden:)

5. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    kzou ook een strakke vorm doen, de xbox heeft een vrij strak design, en dan kun je niet in 1 keer met rare golven aan komen zetten. post je resultaten pleaze!

6. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik ben weer terug *)
    Zit ik net alle posts te lezen die ik heb gemist, zie ik ineens mijn xbox ertussen staan ;) . Ik ga nu dus ook weer meteen aan het werk en schrijf de TUT voor de dvd/fan window. Post alsjeblieft al jullie vragen, zodat ik ze dan ook meteen kan verwerken en er zo voor zorgen dat de meest voorkomende vragen erin komen.

O ja sic, m'n xbox ziet er (gelukkig) niet meer zo uit. Ik post binnekort wel weer pics... als ik m in elkaar heb zitten :9

7. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ach....wat extra publiciteit kan nooit kwaad:)
    Gerjan is ook al trug; of nie?kwil ook btw ff een update over hoe ver we zijn, bijna klaar hoop k?

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    foto's! (ja ik weet het, lelijke lijm)

Hier een zelfverzonnen mod van Fusion Ghost (hoi mirik), een wit ledje in dat live headset geval

9. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    woh dude, vette ownatsj:)

ennuh...welke lijm???;):cool:

10. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dattie de lijm rondom de jewel bedoelt:

Maar who cares man dit ziet er hartstikke stoer uit! :D En er is vast niemand die ooit van zo dichtbij naar je Xbox gaat kijken. 8)

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt erg je best gedaan, dat straalt er wel vanaf :D . Idd wel zonde van je lijm... Ga je trouwens nog iets achter je jewel doen, zodat je die ide kabel niet ziet? Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind het echt heel erg lelijk. Ik weet zelf eigenlijk nog niet wat ik erachter wil doen :{ . Ook duidelijke foto's over hoe je het hebt gedaan. good job! *)

12. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    @StealthViper: je hebt toch die metalen plaat eruit gehaald daar kan je je moooi een vierkantje uitknippen om onder je jewel te doen;)

13. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Neej, allemaal te simpel, dat is mijn xbox niet waard :9 . Ik wil er iets orgineels mee doen maar aangezien de ruimte vrij beperkt is, zijn de mogelijkheden ook niet al te groot... Ik kijk wel wat ik ervan kan maken en dan komt het vanzelf wel goed.... hopen we O-)

14. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die metalen plaat paste bij mij gewoon weer trg nadat ik ccfl erin heb gedaan dus zie je die kabel zoiezo niet :)ik vraag me alleen af wat is het uiterste wat je op je box aan kan sluiten zouden byv.2 ccfls te gek worden qua stroom ofzo iets?

15. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    neej, ik heb zelf mijn xbox een dag lopend gehouden om te testen of het allemaal aangesloten kon worden. Daarna heb ik alles weer losgekoppeld en nu ben ik ze 1 voor 1 aan het inbouwen. De xbox draait prima met: 80x80mm fan 3 inverters met ieder 2 ccfl's. Dus ik heb er strx 3 inverters in zitten met in totaal 6 ccfl's. Waar het limiet ligt weet ik niet, maar be my guest om dat uit te zoeken :D

16. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb de helpdesk gebelt, maar ze geven geen support met dat soort dingen.. toch lullig..

17. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je serieus gevraagd hoeveel verlichting je in je xbox kan steken?!?
    _O_ ownage, man _O_

18. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    nah, het ging zo, terwijl ik dood ging van de lach:D:

hoi, ik had een vraagje, de ledjes in controller poort 1 en 2 reageren niet meer, en het ledje in 3 brand heel zwak.

-uw poorten doen het niet meer, en 3 is heel zwak?

nee, de lampjes doen het niet meer

-ow, u heeft uw xbox omgebouwd?

nee, alleen wat lampjes in gezet, en mijn vraag was hoeveel de xbox PSU ongeveer aankan

-sorry, maar als u hem heeft opengemaakt vervalt de garantie, en wij kunnen u niet vertellen hoeveel de PSU levert

(even globaal samengevat)

Laatst bewerkt: 15 aug 2004
  19. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    LMAO 8)

COOL *) , echt cool man _O_ ownage!!

Zal ik ook maar eens gaan bellen dat de verf niet goed hecht en of ze nuttige tips heeft O-)

20. Pim

Leuk Bevonden:
    76

uh...StealthViper? heb jij soms al dingen in je xbox die wij allemaal nog niet gezien hebben?????DAT kan natuurlijk niet, FOTO's!!!!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina