1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    onder de 4 voetjes en onder 2 stickers

2. toen je je xbox ging casemodden, had je toen nog garatie of had je gew8 tot ie was vervallen, je hebt toch een jaar garantie?

3. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Het lijkt me het makkelijkst om in de poort een ledje te bouwen dan in de stekker van de controller, hier heb je wel erg weinig ruimte en over het solderen...ik heb eergisteren een afterburner en een dimmerchip in mijn gba gesoldeerd en ik heb deze site gebruikt voor soldeer tips op printplaten....
    how to solder
    vooral stap 4 en 5 zijn belangrijk, voor de rest gebruik een soldeerbout van max. 15 watt met een erg fijne punt en goede soldeertin bijv flux

Laatst bewerkt: 21 aug 2004
  4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    die controller dongle was de eerste keer dat ik (buiten school) heb gesoldeerd, en het is uiteindelijk toch goed gekomen :D

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    de dongle is het makkelijkst je hoeft je led niet vast te solderen daar, die kun je ook erin draaien, bij de poorten moet je veel meer werk doen opzich.

6. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog garantie. Maar angezien je nu moet betalen voor de service in de vorm van verzendkosten enzo, kan ik -ook al gaat er iets fout- nieuwe onderdelen kopen (goedkoper) en er zelf in zetten. Daar komt ook nog bij dat ik helemaal niks wist van electronica en stuff, maar dankzij de xbox heb ik heel veel geleerd. En als het echt mis gaat heb je tegenwoordig voor 149,95 euro een nieuwe xbox. Maarja, toch zonde als je een V1.0 xbox van de launch af aan hebt, en die vern**kt. Dus ik ben ook maar voorzichtig ;)

7. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    vooral als je per ongeluk de draden doorboord O-)

8. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    kun je weer de xbox service bellen met een probleem met je bedrading ;)

9. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    boren??? gewoon een mesje en het pootje in het plastic steken waar je een klein sneetje in heb gemaakt wel zorgen dat het goed aansluit en klaar. Trouwens ik had ook nog garantie, maar wou een mooiere xbox en iets wat ik aan andere kan laten zien met trots

10. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    nah, ik heb nu gewoon het hele ijzeren ding eraf gehaald, ledje erin, en dat ijzer terug gesoldeerd.

11. wat voor spuitverf moet je gebruiken?? gewoon zelfde als je voor grafitti zou gebruiken, of andere? wil hem wel gaan spuiten...
    En mijn xbox is uit eind 2003 dus maakt het niet uit! _0/

Laatst bewerkt door een moderator: 21 aug 2004
  12. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk wel, iedere xbox is hetzelfde waard...(alleen die van de launch NET iets meer ;) )
    Verder heb ik dupli color gebruikt voor het spuiten... autolak dus. Ik hoor ook goede verhalen over de hema spuitbussen enzo. Ze zijn een stuk goedkoper. Maar het enigste merk dat ik echt kan aanbevelen, puur omdat het het enigste merk is dat ik gebruik is Dupli Color. Duur, maar nog niks over te klagen gehad (afbladderen e.d.)

13. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    ik ook niet als je ervoor maar een primer gebruikt en daarna een blanke lak

14. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    je vult me weer prima aan, albertootje _O_

15. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ik heb mijn controlers met Dupli Coler gebruikt ,prachtig resultaad ,je moet dan wel even ECHT goed lakken

16. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    ja want zweet klauwen en geen lak of te weinig lak is zonde, en ik heb het jammer genoeg ervaren met mijn controller.

tja met veel verstand ervan vul je elkaar uiteraard aan zodat er geen foutjes insluipen 8)

Laatst bewerkt: 21 aug 2004
  17. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wazaa mensen... ff vraagie wat erges in deze enorme poll wel erges staat maar waar de fuck ken je an andere jewels komen!

18. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
  19. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo thnx vor de link! kben weer een stappie verder :D

20. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    wat is je volgende stapje dan?? welke oplossing wil je?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina