1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand trouwens hier al ledjes in de controller zelf gestopt? Moet ik ook binnekort gaan proberen (jah, ik weet het: eerst controller poort en controller dongle) ;)

2. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je dat met die controller poort dan?
    en oowja ik heb zitte bekijken hoe je dat nu doet met die jewel eruit halen en doorzichtig maken maar het werd me niet echt helemaal duidelijk. dus weet iemand nog een handig linkje? :confused:

3. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb van dat metal shield dat L-vormige gedeelte eruit gehaald, maar vervolgens kwam ik erachter dat ik dat hele ding eruit moest halen, dus nu is mijn vraag. is het erg dat dat gedeelte nu open is want het is toch voor tegen de warmte? :confused:

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    dat is niet erg het is namelijk tegen de radio golven, als je al het metaal weg haald, dus ook boven en onder. Dan krijg je storing bij je tv, je bovenste top maakt nix uit

5. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb alleen boven weggehaald en kreeg ook storing op m'n tv

6. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    owkeej das mooi, tis trouwes gelukt met me jewel maar die zwarte sjit is best kut, ik had gelezen dat je hem ff in de koelkast moet legge ofzo, maar dat helpt geen zak, dus wat dan? nagellak remover? terpentine?

7. gerjan

gerjan Guest

Ik had alles weggehaald en kreeg geen storing bij mijn tv..

8. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    terpentine moet je ervoor gebruiken. Gebruik NOOIT nagellak remover -*- Gertjan, zet dit ff in de TUT erbij als het er nog niet bij staat, thnx -*-

dat verschilt idd per tv en electronica die je eromheen hebt staan. Bij de 1 gaat alles goed en bij de ander hoeft er alleen maar een stukje uit te zijn, en de tv stoort, dus experimenteer er maar mee om te kijken of je er alles uit kan halen of niet.

9. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    al voordat ik met mijn xbox begon te kloten haddik bij bepaalde schermen schuine strepen door mijn tv. maar me xbox ligt nu nog helemaal open dus ik zie het wel weer zodra hij weer in one piece is...

10. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar met terpentine haalik dus die plak troep eraf en tegelijkertijd de groene verf?

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    yep, die zwarte troep heb ik er trouwens grotendeels meteen af kunnen trekken, totdat er alleen nog maar van die 'plakresten' over zijn en die smeer je er zo vanaf met een oude vaatdoek en wat terpentine. Geen nood als je het groene niet meteen met terpentine eraf krijgt, blijf gewoon doorgaan en echt hard wrijven. Ik heb er toen letterlijk een blaar aan overgehouden ;)

Btw. omdat je nog nieuw hier bent, zal ik je even voorstellen aan de edit knop. Als je die onder je bericht indrukt dan kun je die daarna weer bewerken. Zo hoef je geen 2 keer achter elkaar te posten :)

12. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eej goeie tip :9

13. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan ;)
    Wil het trouwens al lukken met de terpentine?

14. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik zit nu bij een vriend van me om xbox games uit te wisselen :9 dus vanaaf of morgen gaak weer verder

ik weet niet eens of ik wel terpentine in huis heb 8)

15. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, hou ons maar op de hoogte en als er iets misgaat dan horen we het wel.

16. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das goed ennuh.. hebbie een site met foto's ofzo? van je eige box?

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    onze eigen foto's staan hier een beetje versprijd over de thread.
    voor wat voorbeelden kun je kijken of www.xbox-scene.com
    daar staan er volgens mij wel een paar. als engels geen probleem voor je is kun je daar ook tutorials vinden.

18. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Moeten we eigenlijk ook doen, he? Een thread met ALLEEN maar foto's van onze xboxen en mods. Wacht nog maar even en dan heb ik ook foto's van mijn box }:] . Heeft iemand eigenlijk nog een naam voor mijn xbox? (neej, geen don juan stealthviper, albertootje). Ik vind dat mijn xbox anders is dan andere xboxen en daarom ook anders behandeld moet worden *) .

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    als je het verwarm met een fohn gaat het zwarte makkelijker eraf, lijm laat namelijk los bij bepaalde tempraturen, voor de rest heb ik tinner gebruikt

20. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

zoow en konde jullie deze al wahahahahaaaaaaaaaaaaa :D _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina