1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Whaha lol, dat is nog eens een gamestoel!

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ja, die heb ik al eerder gezien. Ziet er leuk uit, maar hoe ver moet je van je tv zitten met je standaard kabeltje?? en de koeling lijkt me ook niet al te best. Maar het is zeker wel netjes gedaan

3. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja en hoe zwaar mag de persoon zijn die erop zit :D

4. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    ok ok don juan el stealthviper _O_ :+

5. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en ik zou dan ook nog een stoel met wat meer style gebruiken :9
    je kunt op xbox-scene idd op goeie ideeën komen.

6. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

dit is wat ik ongeveer van plan ben. behalve dan de controller want dat is nog iets te ingewikkeld vor deze noob :9

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    controller kun je ook zo krijgen, moet je alleen een doorzichtige controller hebben. voor de rest is het een kwestie van blauwe ledjes erin proppen. lukt jou ook wel.

eigenlijk is de controller makkelijker dan de xbox:p

8. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wel leuk. Maar ik blijf dat dvd raampje lelijk vinden. Dat is de echt meest makkelijke vorm die je kan nemen. Als je ook op xbox-scene kijkt, komen er (gelukkig) steeds meer vormen bij in plaats van die domme vorm. Voor de rest zie ik nog een ccfl onder de eject button zitten. Moet ik eigenlijk ook nog een keer doen.
    En die controller heb ik al, dus nu alleen nog maar blauwe ledjes halen en erin solderen.

9. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar die dvd raampje is ook niet de bedoeling want dat zie je toch niet waar mijn xbox staat :9 en me heeft idd zoon dorzichtige controlleren en me vader gaat me ffies laten sien hoe ik moet solderen.

ik had trouwes nog een vraag: hoe haalik dat zwarte ding eruit/af waar die jewel normaal gesproken op vast zit? :confused:

Laatst bewerkt: 24 aug 2004
  10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    op de case?

met een dremel.

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Gebruik gewoon een dremel en dan heb je die ronde er in no-time uit. Laat wel een randje over, zodat je daar de jewel weer terug op kan plakken.

12. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aha irst ff uitzoeken hoe ik snel aan een dremel kom en dan hebbik nog een vraag: hoe hard en hoe lang moet je over die jewel wrijven totdat die verf eraf komt? :confused:

13. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    met terpentine en een doekje moet je gwoon hard wrijven(met een doekje maak je toch geen krassen), en net zo lang tot t eraf is:p

14. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al een uur bezig maar ik zie nog steeds geen verschil :confused: ik las op xbox-scene dat het simpelweg gewoon eraf wrijven is. maar ik wrijv me kapot en als ik de jewel in het licht hou dan zie je ook geen lichte plek ofzo :confused:

De terpentine die ik gebruik is trouwes van praxis.

er staat op:

geschikt als verdunningsmiddel voor synthetische verven zoals: grondverf, zuideglansverf, hoogglansverf, vernis, menie, synthetische muurverf.

nou...als het werkt met grondverf dan moet het CKER werken met die verf op de jewel :confused: zwaar frustrerend dit |:-

Laatst bewerkt: 24 aug 2004
  15. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    gebruik thinner, is veel sterker, gebruik daarna voor het laatst een beetje terpentine.
    @StealthViper onder de eject button zit geen ccfl (cold cathode FAN LIGHT) dat is gewoon een cold cathode buis:p

16. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Met thinner heb je wel sneller dat je jewel dof wordt. En die buisjes noemde ik eigenlijk ook altyd ccfl (buisjes) :eek: . Bedankt albertootje voor de uitleg :+

17. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    daarom gebruikte ik daarna nog terpentine, dat doffe krijg je namelijk weer weg. astu don juan stealthviper ;)

18. waar kan je lezen hoe je ledjes er in zet, ik heb namelijk geen id hoe je dit moet doen, wil het wel gaan doen...

19. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    probeer deze site eens, lees het wel allemaal goed door
    klik hier

20. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan maar weer terug naar de praxis vor een fles thinner. maar in ieder geval bedankt voor de tip albertootje _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina