1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja GOHH daar zittik altijd te kijken. maar ik zie alleen maar tutorials over hoe je het van groen naar rood maakt :confused: en ik wil ze blauw maken. |:-

en owja check deze site: http://www.xb-t.com

en hier kun je zien hoe je je mobiel als remote power control gebruikt :9

http://www.xb-t.com/tutorials/20.html

Laatst bewerkt: 27 aug 2004
  2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
  3. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja oke das het forum :9. er werd de hele tijd xbox-scene.com gezegd.
    ik was dat forum al weer vergeten :9

kzit nu ff je topic te checken stealthviper :)

4. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan ik nu die heat shield helemaal weglaten die aan de bovenkant zit?

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Die zilveren plaat bedoel je? Ik heb hem eruit gehaald en heb er geen problemen mee gehad. Is denk eerder magnetische bescherming ofzo.

6. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox staat onder mijn tv in een soort tv meubel

7. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    dat heb je niet nodig, dat is er bij mij al lang uit omdat dat er niet meer in paste, en ik heb er geen problemen mee ofzo *)

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    het is geen hitte schild maar een stralingsschild. dit is tegen de magnetische straling die je xbox afgeeft. die magnetische straling kan storingen geven bij andere electrische apparaten die in de buurt staan.

de schilden moet je zoveel mogelijk erin laten, maar die bovenste haalt iedereen eruit omdat t nietmeer past met een CCFL erin.

9. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    Pff, ik heb deze thread eens wat zitten doorbladeren (zit nu aan blz 100 :p) en nu ik mijn garantie toch na 2 jaar kwijt ben ga ik er toch eens aan denken om mijn xbox ook te modden. Maar ik denk dat het mij wel veel moeite gaat kosten want ik wil er wel ledjes enzo bij (niet enkel kleur) en ik ken ook niet echt veel van electronica maar misschien dat die FAQ van Gerjan/!SIC!/StealthViper/Albertootje me daar wel bij kan helpen als die bijna af is... 8)

10. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GOHH het wordt alleen een heat shield genoemd, maar dat van die straling wistik wel. daarom zei ik dat me xbox pal onder mijn tv staat

11. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ow? wordt t een heat shield genoemd? wist k nie _0/
    ohjah, je xbox staat dan wel onder je tv, maar er zit nog hout ofzo tussen, het zou dus geen probleem moeten zijn.

de faq is al vrij ver af, mijn gedeelte in elk geval. tutorial van spuiten kun je zo krijgen, LEDjes ga ik niet over. CCFL unnen er hier ook genoeg uitleggen:)

ohjah...als je niet weet hoe je hem open meot maken; daar hebk ook nog een tut van 3-)

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    oftewel eleven: vraag maar raak, en we zien wel hoe we je kunnen helpen:)

13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb het bijna klaar ben er kei hard mee bezig maar als je nu wat wilt weten vraag je het maar we helpen je graag:)

14. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik ben ook bijna met de FAQ klaar. Maar als je nu hulp nodig hebt, we zitten hier toch allemaal maar niks te doen :9 .

En voor zover ik het weet heet die metalen plaat 'metal shielding' en is zeker NIET voor de hitte (ik vraag me af wie dat heeft verzonnen :confused: )

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    ik heb een vraag: ik heb nu mijn deksel van mn xbox eraf en wil mijn jewel eruithalen maar er zit een ijzeren plaat voor hoe haal ik die eruit en als dat gebeurt hoe mijn jewel

alvast bedankt

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    die metalen plaat is er toch wel errug makkelijk uit te halen.
    je hebt de metalen plaat niet echt nodig, dus bedenk dit eerst; wil je een ccfl inbouwen, of alleen een ander kleurtje aan de jewel geven?

als je een ccfl wil inbouwen heb je de metalen plaat niet meer nodig en kun je hem zo lomp als je wil met schroevendraaiers ofzo omhoog wrikken.

als je alleen een ander kleurtje aan de jewel wil geven moet je het natuurlijk zo voorzichtig mogelijk doen. de metalen plaat kan weggelaten worden, maar als ie trug kan; gewoon terugduwen. ik heb hem er gewoon afgelkregen door met een schroevendraaier het ding van de zijkant uit omhoog te wippen. zo mooi mogelijk geprobeert en heb hem er nu weer inzitten. piece of cake

17. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    bij de metalen plaat moet je even de 'clipjes' ombuigen en dan kun je de plaat er zo uithalen. De jewel heb ik er met een fohn uitgehaald. Gewoon met een fohn ongeveer 10 minuten op de achterkant (waar de metalen plaat zat) blazen en kun je de jewel (voorzichtig!!) eruit halen.

/edit: shit, !sic! was me voor :+

18. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eej goeie savonds mensen, ik heb vanaaf een meeltje gekregen van de winkel waarik me liggies gekocht heb en ze zoude morgen binnen moeten komen.

Nu zit ik plots met een vraag: waar zitten al die molex aansluitingen? Naast die van de harddisk heb ik eens zitten kijken bij de dvd drive en volgens mij zaten er daar 2. maar nu zattik op xbox-scene.com te kijken en toen zag ik dat die met een ander soort kabel stroom krijgt, dus nu vraag ik me af of ik me vergis of dat ze er toch zitten.

Ik moet toch een paar splitters ertussen knallen als ik er wat licht uit wil krijgen. en hoeveel keer kunnen die aansluitingen gesplit worden?

19. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    je zet gewoon de kabels tussen de hard drive en z'n voeding.
    Ik heb er zelf 4 splitters (1 fan & 3 inverters) eraan gesloten en dat gaat prima (bij mij)

20. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    Is het btw moeilijk om ledjes of dergelijke (weet niet hoe het allemaal noemt) te plaatsen zonder soldeerverstand, anders laat ik de lichtgevende dingen wel achterwege aangezien ik nog lang van mijn xbox wil genieten... :9

EDIT: Ik ga het wel zeker eens bij 1 van mijn controllers proberen aaangezien die dingen nu niet verschrikkelijk duur zijn en ik heb er toch 3. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina