1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    heeft geen zin, prestatie winst is zoals stealthviper zei; bijna noppus.
    kheb t ook gehad, maar een xbox kabel is "andersom" dan een pc kabel, dus vaak past het ook nog eens minder mooi dan de originele kabel. :{

2. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    tja de meningen zijn er over verdeeld, sommieg mensen zeggen dat de laadtijd van hdd korter word, mjah ik ga het bij de paintbeurt gewoon proberen (nu is mijn xbox nog geel, maar niet zo mooi helaas..:p

3. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ja, maar het is natuurlijk een combinatie van verschillende delen vd xbox. hdd,dvd-drive,processor,RAM etc. alles wat bij een pc ook hetverschil maakt. dan maakt 1 kabeltje niet meer zoveel verschil

4. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    jawel, een halve seconde op 2 minuten ;)

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    nee hoor bij mij is het meer volgens mij, dan een halve seconde. maar goed hij zit er nou in en om hem eruit te hale kost me weer tijd etc:p en heb er geen zin in hij doet het best zo.

6. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijn Xbox nu eens zitten openvijzen maar ik krijg zo te zien die kabel van de HD er niet uit (niet de ata kabel maar die andere). En ik zou ook graag mijn poortingangen willen belichten, weet iemand of dit misschien op een manier kan zonder dat ik ergens hoef te solderen? En als je ledjes in je controller wilt verwerken moet je dan ook solderen of gebeurt dat op andere manieren? :confused:

7. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    ja je hoeft natuurlijk niet te gaan solderen ( je kan bijv ook lijmen8)) maar solderen lijkt me toch het verstandigst...

8. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    solderen is inderdaad het verstandigst, je hebt dan namelijk een goede verbinding. Lijm rekt altijd wat dus hij kan loslaten. Solderen is trouwens helemaal niet moeilijk

9. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    maar ik heb gewoon schrik dat ik iets verkeerd en dom zou doen met het solderen |:-

10. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    wat zou je verkeerd kunnen doen?? als je ervoor zorgt dat er geen spanning staat op je apparaat krijg je geen kortsluiting. En controleer het anders 4x voordat je het aansluit zodat je zeker weet dat het goed is aangebracht. Het is het makkelijkst om alvast een bolletje tin op een pootje te doen en dan het pootje op het contactpunt leggen, en met soldeerbout het bolletje tin de pootjes met elkaar te verbinden.

11. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga dan toch eens een paar keer eerst op iets oefenen en dan pas op een controller proberen. Weet je misschien ergens een goede tutorial staan voor ledjes op je controller want ik wil er zo wel onder mijn A,B,X,Y buttons zodat ze oplichten wanneer mijn controller vibreert.

12. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 2 tutorials te vinden
    1. Voor de gekleurde knoppen verlichten
    2. Voor leds die reageren op de rumble functie

Maar die 2 tegelijk heb ik nog niet kunnen vinden...

13. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Niet doen tenzij je ervaren/erg goed bent met dit soort dingen, ik heb dit samen met mijn broer gedaan en het is egt zwaar mislukt, je moet namelijk dat witten onder de buttons weg dremelen en als je dat te breed weg haalt dan is de knop lam, hij kan dan op dat rubbertje wat er onder zit niet goed meer drukken en kan je dat knopje niet meer (goed) gebruiken.
    Suc6

14. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben wel van plan om mijn jewel op deze manier te belichten wat me overigens niet echt moeilijk lijkt maar er is iets wat me toch niet helemaal duidelijk is. In het stukje "Solder and no-solder method!" zegt hij iets over een Video Heatsink Fan en dat hij dat niet heeft omdat hij een 1.3 versie heeft, ik heb een 1.0 versie en zou ik dat dan wel moeten hebben als ik tenminste weet wat dat is? Zoja, hoe sluit je het dan aan? Hij zegt ook dat je de stroom uit je DVD-rom kan halen als je het op de Molex connector aansluit maar ik zie daar maar 2 uitgangen (1 voor de ata kabel en nog 1), ik verwacht dat het die kleine uitgang is maar is die al niet nodig om je DVD-rom te verbinden met je moederbord? :confused:

Please, help a noob. 8)

15. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Je ccfl kan je ook aansluiten op je hd mbv een molex splitter. Dat is een splitter zodat je je hd en je ccfl op de achterkant van je hd aan kan sluiten, de splitter komt daar waar die gekleurde draden je hd binnen gaan (dat is de molex dus :9 )
    De heatsink fan is de fan op je heatsink *)
    Je hebt 2 'ventilators' in je xbox zetten als je een v1.0 hebt, 1 achterin je xbox die lucht van in je xbox naar buiten stuwd, die andere is de heatsink fan :)

16. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    Ah ok, maar hoe kan je het dan op die Heatsink Fan aansluiten? Anders koop ik wel gewoon zo'n Molex splitter, lijkt me nog het gemakkelijkste.

17. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    als je meestal een fan met verlichting koopt krijg je alles er al bij, dit is wel bij regenboog.net dan hoef je ook niet moeilijk te doen met het aansluiten alles wijst zich vanzelf _O_

Laatst bewerkt: 29 aug 2004
  18. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    Bij regenboog.net moet je 17,05 € betalen voor de kosten van de betaling :{ (ik woon in België), en dat vind ik wel belachelijk veel om daar zoiets klein te kopen. En waar kan je zo'n Molex Splitter kopen?

EDIT: Weet iemand mss nog een andere betrouwbare site die ook aan België leveren? :)

Laatst bewerkt: 29 aug 2004
  19. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    nee, niet zo uit mijn hoofd. Je zal dus echt naar 'het goede land' moeten komen en daar een winkel binnenstappen :+

20. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ik wil best alles voor je bestellen en dan doorsturen naar belgie, geen probleem. PM me maar...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina