Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    eh, even een compleet off-topic vraag, maar loopt bij jullie die klok van het forum ook niet een uur terug, bij mij staat er nu dat het 12.15 is...

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Bij mij loopt de klok gewoon goed.

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    heb je je tijdzone goed ingesteld? bij je profiel, en dan edit options (kheb t int engels)

dan staat onderaan ergens de instelling van de klok. GMT +1 dus:)

4. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    jah, ik heb gewoon alle instellingen zo gelaten zoals gisteren en gisteren deed alles het goed... Ik zal het wel even allemaal nachecken... bedankt voor de hulp iig

5. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eej mensen, sinds 2 weken hebbik een 200 gb maxtor erin zitten, maar toen ik me xbox weer ging gebruiken nadat ik me jewel eruit heb gehaald maakt me xbox volges mij veel meer herrie... een hoge duidelijke toon en een beetje een geluid alsof de harddisk aanloopt :confused:

Laatst bewerkt: 29 aug 2004
  6. gerjan

gerjan Guest

niet geheel legaal, dus ze willen het hier liever niet over hebben, maar meer geluid is logisch omdat die HD op 7200rpm draait en die van die xbox maar 5400 volgens mij, misschien ligt het daaraan.

7. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    of het resoneert een beetje met de rest van de case.
    de nieuwe 7200rpm zijn toch stukken stiller dan de oudere 5400...?

8. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zeg toch ook dat het VOLGENS MIJ eerst minder was. maar ik kan ook gek in me debiele hoofd zijn :+ het viel me namelijk op nadat mijn xbox bleef hangen op een game dus ik dagt: KUT harddisk naar de maan! en dus gingik ff luisteren. maar toen bleek het dat een schakelaartje van me "jeweetwel" niet goed stond. :9 maarja dat geluid zal dan wel. misschien gaatie wel naar de klote en ik denk dattik ff me ouwe erin zet en dan ff kijke of hij hetzelfde doet. want het kan inderdaad met resoneren te maken hebbe.

trouwes... ik heb dat shield bovenin eruit gehaald. en ik had wat last van strepen door me tv. das nu helemaal weg wahahahha _O_

Laatst bewerkt: 29 aug 2004
  9. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    gheghe, dat kan eigenlijk niet.

maar bij jou was er misschien andere storing en wordt ie nu goed gemaakt door de extra storing enzo,ofjahuhmneetochniet?:+

:+wat is een "jeweetwel"?:+:+;)

10. tinytimmy

tinytimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waha dikke lol het is een executer jeweetwel en die storing komt door me scart aansluiting want het is weer terug gekomen. :confused: dus een beetje rommelen met me video in stekkertje :p

11. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    komt het dan niet op hetzelfde neer als je het ook nog eens naar belgiƫ stuurt?...

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    neej, das nog steeds goedkoper alst goed is.
    wat zijn de verzendkosten om het naar een adres in NL te sturen?
    naar belgie kost het 2,50 ofzo, das niezo veel.

13. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    als ik zeker weet wat ik wil hebben zal ik het je weten te zeggen, alvast bedankt :+

Is het bovendien mogelijk om zowel een fan grill als een cathode onder je jewel te plakken ipv de fan grill boven het jewel? Of is daar niet genoeg plaats voor?

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Gerjan had hem ervolgens mij onder, ik erboven. Ligt denk ook aan je fan (sommigen zijn dikker of hebben een bolling), een fangrill is niet zo dik, dus volgens mij kan het er wel onder. Achterkant heb ik niet helemaal strak dichtgeschroefd om een beetje ruimte te geven, je ziet er niks van, dus dat zou ook nog kunnen.

15. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben van plan om deze fan grill onder het jewel te plaatsen en de ccfl van deze fankit(weet alleen nog niet welke kleur) onder de fangrill. Zou dat lukken denk je? (staan beiden op regenboog.net)

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zal denk wel lukken. Je moet alleen ff kijken of het zonder problemen van elkaar los te halen is (dus dat de ccfl nog wel voeding en inverter heeft). Ik heb losse ccfl van regenboog (dubbele ring), maar zal qua prijs weinig verschillen denk.

17. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe staat het ondertussen met de FAQ? :9

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    vraag k me ook af...

gerjan heeft een ban, geen idee of ie nog unbanned wordt:mad:
    hij zou het html gedeelte regelen, maar door de ban en tijdgebrek komt het er waarschijnlijk neit van. ik neem het nu dus over vanaf hier. stealthviper en albertootje zullen me helpen, en gerjan ook als er probleempjes zijn. hij heeft zelf toch al een deel gedaan.

kga er (na het installeren van mijn router) meteen weer aan beginnen.

edit: we kunnen ook de tuts in de openeingsposts zetten, minder mooi...maar het staat wel op 1 vaste plaats in de thread, is makkelijker met verwijzen dan dat het ergens middenin staat.

Laatst bewerkt: 1 sep 2004
  19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hij vroeg 'm zelf aan, dus nee. Hij word niet unbanned.

20. Panna

Panna .dMs

Leuk Bevonden:
    0
    ghellow, ik heb vanaf pagina 1 t/m 140 geleze ofzo en toen had ik geen zin meer }:] .
    dus ik post hier maar mijn xbox mod in progress :) ,als da mag natuurlijk O-)
    tot nu toe heb ik:
    Mijn jewel eruit gezaagd en een grill eronder gezet:
    close up :+ :

Mijn POWER button van groen naar rood veranderd.(nog geen foto van)

En mijn controller logo veranderd.

Closeupskiej 8) :

Pls don't mind de slechte kwalitiet van de foto's ze zijn met een telefoon gemaakt :9 .

Ik wil nog rooie LED's of CCFL onder die grill zetten, maar ik weet niet hoe dik zown ccfl is en of mijn kast dan nog wel dicht gaat. Weet iemand dat? O-)

Laatst bewerkt: 1 sep 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina