1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    op die van mij kon je tot pas echt je hand niet leggen want dat was echt heet maar nu met die fan wat harder blijft tie goed cool(H)

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je er dan uit opmaken dat je wel ccfl's in je xbox kan stoppen, maar omdat iedere ccfl anders is, kun je er beter voor de zekerheid een nieuwe fan in zetten of je standaard fan harder laten draaien

3. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    He bun, soory hoor maar dat gaat never lukken, dat doet ook niemand...ik zou het denk ik ook nieteens mooi vinden, hoe zou je dat vast willen maken? Maarja als het je zou lukken...respect :9

Enne dat pro panel, daar heb ik niks aan ik ga toch me eigen case maken *)

Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  4. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat dat juist wel mooi is dan heb je geen randjes enzo maar om dat echt netjes te verlijmen zal wel lastig zijn denk ik dan krijg je rare wazige vlekken bij je randen lijkt mij...

5. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het mogelijk om op de rumble motortjes van je controller ledjes aan te sluiten

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    ja,

7. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel volt zijn die motortjes, en wat voor weerstand heb je nodig

8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    controller is 5volt..
    je kunt gwoon anar winkel gaan en ledjes halen met de juiste weerstand. daar wete ze als het goed is wat je nodig hebt:)

9. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ik dacht dat ze 5 volt waren, de weerstanden die je nodig hebt ligt aan je led.
    Als je ze gaat halen vermeld dan dat je er weerstande bij nodig hebt voor 5 volt naar die led's die je koopt.

10. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, bedankt voor de reacties
    ik ga het wel van de week ofzo proberen

11. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik zat nog even naar deze mod te kijken (heeel veeel pagina's terug) en ik vroeg me toch af wat dat witte ding is in het midden (rechts van de led). Ik heb namelijk al mijn communicator open gemaakt en dat zat er bij mij niet. Is dat om te zorgen dat die led niet het groene/rode lampje 'verkleurt'?

12. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    yup, gewoon een stukje papier :+

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ligt het nou aan mij of klopt het dat ik geen casemod artikelen meer zie op regenboog.net, maar enkel pc's?
    Ga in de loop der dagen beginnen met solderen (mn vader schijnt er nog een te hebben). Eerst oefenen met een tutorial voor een fanbus voor de pc. Als het solderen goed lukt ga ik ledjes in mn xbox maken.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Klopt, ik zie het ook... Heb er wel eens eerder gekeken, en toen zag de site er toch ook anders uit dan nu? Die site stelt weinig meer voor nu iig. Alleen maar een paar pc's en weekaanbiedingen die je moet downen :{ Oh wacht, en opningstijden...

15. Napstar991

Napstar991 Gamen is een hobby!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik dat ook wel wil gaan doen, mmmm, alleen hoe is de vraag... zo handig ben ik daar niet in :D

16. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net mijn groene ccfl binnengekregen en het ziet er zeer tof uit. Moet je de cold cathode uit het plastic omhulseltje halen, in de helft van het plastic ringetje leggen of gewoon heel de plastic ring eromheen laten zitten?
    Zo ziet de ccfl eruit:

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    tziet eruit dat die plastic ring is gemaakt om hem vast te schroeven. je kunt dit dus ook makkelijk gebruiken om hem mee vast te lijmen.

18. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    als je dat plastic eraf haalt, en het ding wat erin zit aanraakt, kan jeje ccfl weggooien. dus ik zou het laten zitten.

19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    door vette vingers bdoel je?

20. gerjan

gerjan Guest

Nature gewoon er in laten zitten, heb ik ook, kheb hem met siliconen lijm vast gelijmt :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina