1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    dat plastic moet je gewoon laten zitten, dat hoort bij de ccfl [​IMG]

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ga binnenkort wat ledjes in de Xbox stoppen. Iemand idee op welk draadje ze moet solderen, welke weerstandjes (een schema)? Ze komen in de controllerpoorten en wil dat ze aangaan wanneer er een controller is ingeplugd.

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    tadaaa! alberto heeft de tuts net af:D! ofjah..ik heb ze net binnengekregen, zal ze ff op mun webspace gooien...dan kun je ze alvast gebruike:)

edit: gebeurd, members.home.nl/punkdude

Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  4. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg een groter stuk plastic eromheen ---> de case paste niet meer terug erop. Dus ik heb alleen die ccfl (die je niet mag aanraken? :confused: ?) aan de case vastgeplakt en alles doet het nog prima.

5. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    hmm, naja, het zal wel dan, dat zei die gast van wie ik hem kocht.

6. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    het zal wel ongeveer hetzelfde zijn als met die halogeenlampjes. die mag je eigenlijk ook niet aanraken omdat ze dan kapot gaan door je vette vingers ofzo, maar het is zowiezo altijd btr om het niet aan te rake he:p

waar kan k nu trouwes t beste een ccfl+nieuwe fan met ccfl kope? regenboog.net bestaat niemer goed, en bij alternate vrage ze 13,50 verzendkoste...is dr nx met minder hoge verzendkoste?

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    NET AF :mad: 8) ik denk dat je ze net binnen hebt gekrege omdat je er naar vroeg. Het was toch ook zo dat het zoveel was O-) Naja ik ben blij dat ik het je gegeven heb, maar waar is het van stealthviper 8) _O_

8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    okok, IK heb ze net pas omdat IK er net pas naar vroeg, zo goed?

ohjah...stealthviper...verrek:p. spreek k wel op msn denk k, of jij spreekt um op Live.

maar om toch beetje ontopic te blijven...zie mijn voorgaande post, dwz 2 posts omhoog.'

edit: ennuh...psst alberto, pas maa rop met je sig voordat [2K] langskomt:+ 8)

Laatst bewerkt: 11 okt 2004
  9. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    yoooo sic alternate zit hier honderd meter achter me huis mss dat ik de dingen die je nodig heb kan halen om je verzendkosten wat te drukken:)

10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    hij heeft me er al geattendeerd en ik heb hem ietwat aangepast ik hoor vanzelf wel of hij zo beter is. O-)

trouwens hoever zijn we met de lay out van de site?

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hij is fijn;)
    En ik zie een faq, ga ik eens bekijken, zag ook iets over ledjes staan. :cool:

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    en...wa vind je van de faq???

@ vandalzzz: je hebt PM!

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Staat een hoop info in. Heb hem niet helemaal doorgelezen. Die van de ledjes wel doorgelezen en ga die controllerpoort leds ongetwijfeld een keer maken.
    Merkte op dat er een keertje resistor tussen stond ipv weerstand. En nog eens weten hoeveel ohm de weerstandjes moeten zijn. Maar goed, eerst eens een fanbus voor de pc maken (2 schakelaartjes en ledjes om 2 fans aan/uit te zetten).

14. gerjan

gerjan Guest

das nog geen faq, dat zijn nog losse bestanden, komt nog een layout omheen;)

15. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Net even wat in die FAQ omgesnuffelt en wist helemaal niet dat je je kleur van de Led zo makkelijk kan aanpassen! Bedankt Gerjan _O_ Zijn er trouwens nog meer kleuren mogelijk dmv. die draadjes omwisselen?

Ook meteen even met Photoshop aan de gang geweest en dit is eruit gekomen (incl rode led ;) :

16. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    alleen groen, oranje, en rood met de standaard ledjes.

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ah ok, dan houd ik het mooi bij rood :)

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    kzou een andere kleur jewel nemen bij het rood...doorzichtig met een rode ccfl eronder ofzo.

ennuh...tha-d; het gedeelte van de ledjes was van albertootje, de spuittut van gerjan, en de rest van de tuts is van mij. er komen nog tuts aan van stealthviper alst goed is en Bun maakt samen met gerjan (ook alst goed is:p) de site:)

het is dus niet 1 persoon maar een heel genootschap dat zieke dingen doet in de vrije tijd:D

19. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hehe ok dan, Bedankt Albertootje dan ;) :)
    Tja ik wil wel een Jewel kopen maar ik vertrouw mezelf daar weer niet mee en ik heb geen CC om ze ergens te bestellen al kwam ik gister een duitse site tegen met erg mooie Jewels.

Opzich zo ik die Jewel nog wel kunnen denk ik maar dan die lichtjes eronder :eek: Geen id hoe dat moet. Komt daar ook een NL Tut voor of moe'k dan gewoon op xbox-scene.org kijken? :p

Edit//
    http://www.gamestore24.de/shop/index.php?cPath=1_6&language=en

Dat was em :) Echt goede site.

Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  20. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    eh sic,
    ik begin te vermoeden dat je mijn tutorial over de dvd window niet hebt binnen gekregen. Ik had die namelijk al een tijdje af (toen de FAQ een week in de maak was) en toen aan gerjan gestuurd. Heeft hij die ook aan jou gestuurd? Anders zal ik wel weer even kijken waar ik 'm ook al weer heb liggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina