Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En waar plug je nou je controllers in?
    PS: modchip praktijken achterwegen laten. Zie je een modchip zitten, dan kan je dat achterwege laten door er niet op te reageren of over te beginnen. Zo geef je alleen maar meer aandacht aan modchips, die we hier liever niet willen hebben.

2. Junior04

Junior04 JUNIOR EL PADRINO...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt ik heb een modchip erin..so? :confused:
    Het is alleen maar om ntsc spellen erop te kunnen spelen thats it ;)

de voeding die ik erin heb zitten is ééntje die 25 euro kost bij computerland(400w) werkt prima! die gebruik ik alleen voor de fans en de neons

de ronde gat die jullie zien is de ontvanger van de dvdkit afstandbediening

En de controllers plug ik aan de 2 dingen die aan de diskette gedeelte zit
    Ik heb de 2 andere controllers plugs weggehaalt omdat ik toch nooit met meer dan 2 mensen speel dus 2 is voor mij wel genoeg ;)

de dvd drive wordt geopend door de grote knop(de aan knop)
    en de kleine knop is de xbox aan/uit knop

De switch die aan de bovenkap zit is de pc voeding aan/uit schakelaar

Laterzz

Laatst bewerkt: 14 okt 2004
  3. xbox_casemod

xbox_casemod mn naam is gideon

Leuk Bevonden:
    0
    mooi gedaan alleen hou ik liever mn xbox cassie

4. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of ik dit mag vragen maar zou je ook een Betere videokaart en een snellere processor en harde schijf in je xbox kunnen zetten ?

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    heeft geen zin, de spellen zijn voor de xbox gemaakt en het maakt dus nx uit of je nou een snelle "xbox" hebt of niet.

en dan is het trouwens geen xbox meer maar een pc, het kan trouwens ook niet

6. xbox_casemod

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb er sins een paar dagen een nieuwe hdd inzitten en ik akn al mn games er op zetten das handig hoor

(mag ik dit zeggen?:confused:)

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Eigenlijk niet, aangezien je dan over de-hier-niet-bespreekbare-praktijken gaat praten. Hou het maar bij casemodden, gezien het feit dat je een supercasemod hebt, moet dat geen probleem zijn;)
    Heb wel eens gelezen dat je ram kan laten uitbreiden naar 128mb, echter heeft het vrijwel geen effect.
    Volgende week eens kijken of ik hier in het dorp ledjes kan halen en anders moeten de controller-poort ledjes nog maar even wachten. En ja, wat ik dan nog zou kunnen doen weet ik niet (ledjes in controller/controllerkabel-plug/dvd-kit wil ik niet). Misschien eens iets leuks maken met schakelaartjes ofzo:D

8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    neej, dat mag niet!

je zult in deze thread ook door casemodders op de vingers getikt kunnen worden omdat wij willen dat deze thread blijft leven! hier zijn geen wannabe-mods...wij zijn hier de mods;):+! dit is ook zo'n beetje het enige topic dat niet vervuilt is met spammers etc en dat willen we graag zo houden.

dusse...fijn dat je halo2 al hebt..en dat je een modchip hebt, maar daar hoef je op dit forum dus niet over te blaten...

groeten _0/

9. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Idd !SIC! heeft helemaal gelijk, als we die hard case modders merken dat t verkeerd gaat zullen we je eerst op de vingers tikken, ga je door dan word er een echte mod bij gehaald O-)

10. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, eigenlijk de enige reden waarom ik op xbw zit is deze thread _o_ verneuk het ajb niet met onzin over chips en halo2.

Hoe zit het verder met de faq, lukt het een beetje alles in de layout te krijgen??

oja, wel een handige tut dit:
    http://members.home.nl/punkdude/Chirac%20k%fcndigt%20Referendum%20%fcber%20EU.doc
    :D:D

11. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    hahaha, dat was mun duits artikel voor leesverslag. ik gebruik t ook als opslagplaats, crasht niet en psat 50 mb op. kheb nog nx gedaan aan layout etc. vandaag hele dag gewerkt en misschien nu eens bgionne...

_0/

12. xbox_casemod

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik wist niet dat dat ook niet mog maar sorry als ik iets dee wat niet mogt

13. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    geen probleem hoor:D

jij had die in de pc-case he...

past dat moederbord gewoon?

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    we zijn bezig met de lay out en de inhoud. van de faq

15. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb vandaag mijn skin aangebracht (Brushed alluminium) En ja ik weet het; het stelt niks voor in jullie ogen... maar een paar leuke "casemod" (uch uch) plaatjes plaatjes zijn toch wel welkom in deze thread? *)

Hier zijn ze dan:

Ik moet zeggen ik ben niet 100% tevreden... Ik vind de kwaliteit van de skinz en vooral het loslaten nog niet uitmuntend. Ook paste het gewoon niet altijd even goed... Maar ja ik vind hem mooier dan dat hij was :D

Ik ga nu een nachtje wachten (om hem te laten drogen) en dan morgen weer eens aansluiten.

16. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    De foto's zien er wel goed uit. Helaas voor jou zijn hier meer modders die de voorkeur geven aan een gespoten case dan aan een gestickerde, maar ik moet toegeven dat het er in ieder geval leuk uitziet. En als jij er tevreden mee bent, is dat al goed genoeg.

17. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Gespoten is ook mooier, dat ben ik ook zeker met je eens ;). Alleen ik heb niet genoeg vertrouwen in mezelf om mijn xbox open te maken en dan te gaan spuiten... plus ik vind dat beetje spiegelende van zo een skin wel mooi...Maar ik weet het dit is niks als je het vergelijkt met andere geweldige creaties in deze thread :D

18. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Stickeren is inderdaad handig als je jezelf niet al te hoog inschat. Ik kan wel adviseren om te spuiten, het is echt niet moeilijk, ik heb het ook meteen gedaan met 0,0 paint-skills en als je rustig aan doet en een goede tutorial erbij pakt, dan kan er weinig mis gaan. En het resultaat is natuurlijk wat beter :9

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Netjes geplakt. Alleen jammer dat er ook een sticker zit op het driehoekje boven de buttons (terwijl dat niet aan de andere kant van de X zit). Goed alternatief voor als je niet aan spuitwerk wilt beginnen. Het nadeel is dat je met een logo van de site/uitgever van de stickers op je Xbox zit.

20. xbox_casemod

Leuk Bevonden:
    0
    he !SIC! bedoelde je mij?
    nee ik heb da nie en zal het ook nooit doen ook
    en ik weet zeker het past anders kan je tog gaatjes bij boren ofzo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina