Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    CCL's heb je in heel veel verschillende soorten en maten. De hoeveelheid in gegenereerde magnetische velden zal dus ook wel verschillen. Ik heb bijvoorbeeld nooit last van de tv's die ik bij m'n xbox gebruik (stuk of 3 verschillende) terwijl andere mensen hier op het forum allemaal lijnen in beeld krijgen enzo.

/Edit: leuke kast trouwens, maar waarom in godsnaam een fan in je (open)kast?

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    ziet wel lache uit, dat moet je toegeven!

edit: mooi pooster:p

Laatst bewerkt: 17 okt 2004
  3. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    confirmed

4. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    HEHE, het leek me gewoon vet om een soort verlichting enzo te hebben... dus toen dacht ik verlichte fans + nog extra verlichting (zie het als een soort drang tot casemod stuff :p )... maar ff serieus als ik ze niet aan doe... dan word het daar nog best wel warm! Ik heb laatst deze "kast" mod uitgevoerd want het was echt heel erg lelijk daarvoor, met xbox die op een (37cm tv) standaard boven me tv stond dus al die kabels die er dan ook lopen, het was gewoon niet ideaal ;)

Maar wat zijn nou goede alternatieven voor mij? (zodat het beeld van me tv niet vervormd) Het mogen (het liefst zelfs) PC dingen zijn, aangezien ik voor de dingen die ik nu al heb een 12V Adapter heb aangeschaft/gesloten. Dus ik kan gewoon doorlussen dan.

5. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    hmmmja, ik verwacht ook wel dat een ccfl magnetische strailing geeft. en ik snap ook wel dat je tv er problemen mee heeft. het zit namelijk vrij dichtbij. maat en soort zullen er ook wel iets mee te maken hebben...zou je dus eens moeten proberen met een kleinere ccl...

W000t, ik krijg gelijk van don juan! wann krijg k je tuts?

6. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    stralingsschild ertussen doen:), een stralingsschild is gewoon een metalen plaat. zoek een metalen plaat en zet je tv daarop. alst goed is is de storing dan ook weg

7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    soon, ik zit nu niet thuis...

@gangsta ba: Probeer eens aluminium folie tussen je tv en je xbox te zetten. Tis maar een idee, maar iets van metaal moet die magnetische straling tegen gaan.

/Edit: !sic! was me voor. Gebruik die &#^#% edit knop, !ziek!

8. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik indd al eens geprobeerd, maar hoe komt het dan ook al dat mijn CCL's ook al vreemd doen :confused: Kennisen van mij hadden het ook over kippengaas ertussen doen.

9. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    is ook een mogelijkheid, jah. Maar als dat al niet werkt... ik weet het dan ook niet echt meer.

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    plaat van je pc-case.
    dat is ook 1 groot stralingsschild

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    jah, maar als aluminium folie ook niet helpt... wat dan nog wel?

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    nou...zo'n pc-case is stuk dikker he...

er komt blijkbaar veel straling vanaf en dan zal een dikker stuk metaal, misschien meer helpen dan zo'n dun stukje alu-foilie

13. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    of je hangt de tv hoger...

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    tv van je kast halen :+
    nee als je nou een balk tussen je kast zet, aangezien je plank best doorzakt vanaf hier gezien, en je neemt met het schroeven mee een combinatie kippengaas/aluminiumfolie dan heb je een aardig schild en ziet er grappig uit icm je cffl

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik zou niet weten waar ik een bepaalde lamp kan krijgen die groen licht geeft. Het moet meer een buis zijn van een halve meter zijn. Ik vraag dit hier omdat het ik het boven mijn xbox wil plaatsen en jullie denk ik wel weten waar ik deze kan halen.

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    uhm...
    alternate.nl verkopen ze buizen...weet alleen niet hoe lang ze zijn, schat 15-20 cm...dus 2 van die maakt een halve meter:cool:

zoeits geeft wel ERG veel licht hoor...op jouw kamer zal dat irriterend zijn denk ik

edit:

17. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    TV hoger hangen is geen optie... Balk + Metalen plaat/schild zou kunnen. (hij zakt indd wel wat door ja :p , maar daar kan ik denk ik niet zoveel meer aan doen) Maar stel dat ik iets anders ervoor in de plaats wil, want deze CCL's zijn volgens mij kapot, wat raden jullie mij dan aan? Zoals jullie begrijpen zou ik liever geen CCL's meer kopen... want 1 ze gaan vrij stuk (bij mij... maar dat komt misschien door mijn voeding; het is een "gewone" adapter en geen speciale pc voeding) en 2 ze storen mijn tv. Dus misschien als ik iets kan kopen wat meer robuust is (LEDs misschien :confused: ) en tegelijkertijd geen magnetisch veld opwekt... ik dan geen nieuwe CCL's + Magnetisch schild hoef te kopen (hoe duur is zo een plaat eigenlijk?), dus dan ben ik goed koper uit.

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    probeer eerst met kippengaas en alu-folie...

kijk eens rond op de pc-casemod sites...daar hebben ze vast wel iets.
    zelf knutselen kan natuurlijk ook he, ledjes kopen en ergens inbouwen:)

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja maar ik hou er een plank voor. Ik weet niet of je weet welke maar die hangt wat boven die xbox. Dus ik kijk niet recht in het licht snap je. Ik zie het licht zeg maar naar onder komen.

20. xbox_casemod

xbox_casemod mn naam is gideon

Leuk Bevonden:
    0
    hey mense
    heeft 1 van jullie een plaatje van een mooi versierde crystal controller met ledjes
    ideën zijn ook welkom

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina