1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom weer ens de status van mijn mod updaten *)

    [​IMG]

    Wat je allemaal ziet is: ccfl (duh), full dvd window + custom sticker, dual hdd + switch, dual hdd stille ophanging, ata133 kabel, twee superstille (9-11dB) fans.
    Wat je niet ziet: de kauwgom onder de CPU en GPU zijn vervangen door Coolermaster koelpasta, mijn plexiglas case in de schuur.
    Ik moet de ata133 kabel nog modden zodat hij ook op de andere hdd kan.
    meer pics op xb-t.com in de gallery van dynamike
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, dat gaat r egt heftig uitzien!!! Nu alles nog in elkaar zetten :cool:
     
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er heel erg gaaf uit, dynamike. Was het vervangen van die kauwgom door de koelpasta moeilijk om te doen? Ik wil het namelijk ook zeer binnekort gaan uitproberen en welk merk heb je gebruikt, artic silver?
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tutorial gevolgt van xbox-scene...zoeken naar `arctic` in de tuts en dan vind je em ;) Ik heb geen arctic silver gebruikt, maar coolermaster pasta, deze hadden ze bij de mycom. Het is op zich wel een tricky werkje: die koellichaamklemmen eraf halen, de koelichamen er zelf afhalen (vooral die GPU, sjonge die zit echt goed vast), dan al die kauwgom verwijderen met een speciaal spulletje van de kruidvat (van de koelichamen zelf én van de CPU en GPU (dan zit je echt te shaken)), dan de nieuwe koelpasta erop, en dan weer dichtmaken, en dan je CPU temp 10+ graden zien droppen *) Op mijn gallery van xb-t.com zie je de plaatjes van de CPU en GPU koellichamen als ze eraf zijn. Maar het is wel leuk om het te doen, toch weer een modje erbij, ookal zie je hem niet :9
     
  5. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi, want die tutorial had ik dus ook al op het oog. Mijn xbox loopt met al de ccfl's al bijna tegen de 65 graden aan, dus dat is teveel. Ik zal 'm zeker gaan gebruiken, maar wat was dat voor spul bij de kruidvat, een soort van alcohol?
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, en nu niet lachen....het was: 'Vlekken Tovenaar van Dr. Beckman, voor Sticker en Kauwgom' :p
    Dat spul stinkt als de hel }:] maar ik kreeg het er goed mee af, gewoon heeeeel veel wattenstaafjes en tissues gebruiken. Wel net als in die tut gezegd word na het schoonmaken een beetje alcohol als finishing touch gebruiken voor het ontvetten! Veel succes! _0/
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  7. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Wie heeft dat in godsnaam verzonnen _O_ ??
    Geen wonder dat je het niet meteen de eerste keer durfde te vertellen ;) .
    Bedankt voor de nuttig tips, ik ga het nu zeker doen.

    Ik hoop alleen wel dat ik het in de kruidvat kan vinden, ik wil niet aan de verkoopster vragen: "zeg, weet U waar de vlekkentovenaar is?" :+
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wat voor ledjes en weerstanden heb je nodig om controller dongle te verlichten?
    Voor de controller poort leds neem ik 560 ohm, die ik ook in de pc heb gebruik. Maar is de controller ook 12v of 5 volt, en heb ik 100 ohm nodig?
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    controller is 5V, kzou neit weten welke weerstand je nodig hebt...

    als men het hier niet kan vretellen moet je het gewoon in e winkel vragen.


    edit: snel man [2K] ;)

    edit2: stealthviper, SCHIET OP!!!!
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    100 ohm, aldus xbox-scene. Nu maar hopen dat ze zo in het dorp de juiste ledjes en weerstanden hebben, geen zin om nu helemaal naar de stad te gaan:)
     
  11. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het zo ook niet weten, in de winkel vragen is idd de beste oplossing, die mensen weten zowiezo waar ze het over hebben (althans, dat hoop ik). Zeg gewoon dat het voor een 5v toepassing is en wat voor weerstand je er voor nodig hebt.
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    alleee stealth, bedankt voor uwe tut,

    doe alsjebleift niet TE SNEL met je volgende he, we hebben nog een paar maanden;)
     
  13. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    jahjah, tis al goed. Blijf vooral je leestekens goed gebruiken, he !sic! :9
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Geen ledjes:mad:
    Wordt morgen maar naar de stad dus.
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    maar jullie hebben toch al vakantie? (ik volgende week pas:p)
    dan kun je makkelijk ff naar de stad crossen:D


    kheb ent mun controller gespoten. had ontvet met terpentine...amar de terpentine nie echt goed erafgehaald. gevold: verf bgon te bubbelen...nu ben k aant schoobnmaken en binnenkort maar eens opnieuw en beter doen:p
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind de case spuiten veel makkelijker dan de controllers. Heb 2 controllers gespoten, de een iets te dun, waardaar je als je goed kijkt soms het zwart erdoor ziet komen, de ander te dik. Het kwam helemaal onder de tape en bij het verwijderen van de tape werd het een ranzige boel. Opnieuw moeten spuiten is goed gelukt, maar je ziet af en toe wel wat bubbels/kuiltjes van de mislukte vorige keer. Heb controllers al een hele tijd geleden gespoten.

    Ga controller dongle ledjes ook maken. En dan nog kijken of ik wat ledjes rond/in de controller jewel plaats ofzo.

    Heb een hele tijd terug iemand gezien met een on/off knop op zijn controller, zodat hij daarmee de Xbox makkelijk aan of uit kon zetten. Tevens zaten er ledjes rond de jewel die reageerden op de right trigger. Vol gas zorgden ervoor dat alle ledjes brandden, geen gas; geen brandende ledjes. Zag er zeer bruut uit.
     
  17. jarnoisgek

    jarnoisgek Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan dit?

    ik heb een vraagje ik ben net bezig met een beetje ideen opdoen voor licht aan brengen in mijn xbox nou was mijn vraag kan deze laser in mijn xbox

    plaatje

    plaatje
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Je hebt dan wel een inverter nodig. In je xbox heb je namelijk geen vrije molex en moet je hem tussen je hdd en voeding zetten. Dat gaat nu niet lukken, want je kan hem nu maar op 1 molexblokje aansluiten. De 2 molexblokjes die je ziet zijn male en female. Je kan niet de een op de voeding en de ander op de hdd zetten, want dan doet hij niks.
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    kvin de case zelf ook makkelijker...vooral t aftapen van zo'n controller is KUTwerk. had eerst al 2 controllers gespoten, heb je vast wel gezien...
    heb daarna 1 van mijn mooie controllers geruild tegen een zwarte., wou dus even lekker gaan spuite, maar tgaat niet echt lekker...achja, goed schoonmaken en weer opnieuw proberen. alles stinkt hier nu wel anar terpentine:p

    heb al ccfl besteld bij vandalzzz, en ook 2 mini ccl's
    dusse...dat wordt mooi, verder hebk ook al bblauwe verf gehaald...en zilver bijgekocht. nu nog een ******* en kben compleet ;) O-)

    @vandalzzz...stuur me ff PM of je al bij winkel bent gweest of niet...
     
  20. jarnoisgek

    jarnoisgek Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je me mischien een goede niet al te duure site geven waar ik al deze stuff kan kopen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina