1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    9 in je controller... de meeste proberen er 5 (in een s-controller) en dat gaat goed zat, met meer weet ik het niet of alles het nog wel goed doet (lijkt me wel, maar waarom niemand dat dan doet...) Je kunt beter een ccfl kopen voor een 10tje, dan 35 euro neer te tellen voor de led'jes voor je jewel. en ik zou een underglow maken met minimaal 4 ledjes (2 per kant), dan gloeit het wat beter.

Je kunt trouwens een crystal box spuiten met behulp van gekleurde lak, zo blijft je xbox 'clear', maar heeft het wel een kleurtje. Tip: spuit aan de binnenkant, dan heb je helemaal weinig kans dat het eraf gaat.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Misschien een holle stang aan de onder kant van de Falcon monteren en vervolgens daar doorheen de kabels trekken, zodat ik aan de onder kant een box kan monteren met de dvd speler en de hdd

Maar okay .. ik nog niet echt gekeken :+

3. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat moet er dan nog in de millenium falcon zelf komen? Dan kan je netzo goed alles in die box eronder stoppen en de millenium falcon erop zetten :cool: . Nee, er moet toch een manier zijn om alles in die falcon te stoppen. Misschien dat je tussen die 2 'punten' die uitsteken aan de voorkant dicht kan maken met iets zwarts, zodat je meer plek hebt aan de binnenkant. Je moet ook even nadenken over ventilatie, ik weet niet of het handig is om een ventilator aan de onderkant te monteren, anders moet je daar even over denken.

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het dan 100x makkelijker is als je voor ccfl's gaat...en dan gewoon ledjes voor de kleine plekjes....
    edit: uhm ik ben een beetje dom dat ik dit ga ga posten als iemand het al heeft gezegd en ook nog eens geen quote gebruik |:-
    vergeef me O-)

Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  5. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Het is je vergeven, jonge. Op wie reageerde je eigenlijk?

6. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eigenlijk super fel licht in me controller(doorzichtige s controller).
    Zijn hier van die kant en klare setjes voor te verkrijgen????
    Mag natuurlijk wel wat soldeer werk zijn maar ik wil niet alles los kopen.
    Iemand die mss een link heeft???Moet wel nederlands zijn.
    Alvast bedankt

7. gerjan

gerjan Guest

Voor zover ik weet zijn er geen kant en klare setjes daarvoor.

8. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik dus een prachte mod. Niet teveel poespas, maar gewoon een andere kleur, met vette lichten. Zelf ben ik niet van plan om mijn XboX te modden, maar nu ik dit zie...

9. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0
    kun je het ook ergens laten doen??
    ik ben nie zo handig :+

10. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weleens op psxshop.nl gezien dat ze wel van zulke setjes verkopen.
    Alleen nu niet meer.
    Iemand een idee wat voor soort zoekopdracht ik moet gebruiken? :eek:

11. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik zie net op Bestplayer.be dit setje staan, dat lijkt me toch wel kant-en-klaar :)
    [Klik]

12. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik dus ook :)
    hehe ik wil het nu echt heel graag eigenlijk maar zie het me zelf niet echt 1 2 3 doen

13. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is dit voor een controller?????
    Dat zou wel heel gek zijn het lijkt mij eerder voor de xbox zelf dan de controller.

14. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Oww jullie hebben het over een controller (A)
    Dees inderdaad voor de Xbox Zelf.

15. xbox_casemod

xbox_casemod mn naam is gideon

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar een ccfl geeft bij 1 stukje geen licht (waar de kabels in gaan zeg maar)
    dus dat vind ik niet zo mooi
    maar als je in een crystal underglow doet met 2 ledjes per kant dan zie je die door de case heen dat is niet zo mooi denk ik

maar hoeveel kosten roode lesjes xtra fel 3 mm dan?

16. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    dat zie je alleen in een crystal xbox...

17. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een zwarte xbox zul je het idd helemaal niet zien. Ik heb zelf ook een ccfl onder de jewel en je ziet het absoluut niet.

18. Spitie_nl

Spitie_nl Question?

Leuk Bevonden:
    0
    jaah k hebt een vraag: kan je ook gewoon in je xbox de X dr uit zagen en vervangen door plexiglas? lijkt me ffies een vet idee!

19. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn mensen die die X inderdaad hebben uitgesneden en vervangen met plexiglas. Als ik straks thuis ben, zal ik wel even zoeken naar dat plaatje. Het ziet er heel gaaf uit. Die gast die dat heeft gedaan had aan de linkerkant groene verlichting en aan de rechterkant blauwe verlichting, heel origineel en heel erg gaaf. Je moet wel een dun randje overlaten aangezien het plexiglas aan de onderkant tegen dat randje aan wordt geplakt.

/Edit: Ik heb hier een plaatje gevonden van iemand die het heeft gedaan. Het is niet het plaatje wat ik zocht, maar het geeft iig een goede indicatie tot waar je de X kan uitsnijden.

Link:
    http://www.xb-t.com/gallery/details.php?image_id=220

Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  20. Spitie_nl

Spitie_nl Question?

Leuk Bevonden:
    0
    K bedankt, k heb nog een andere gevonden, hoe doe je dat precies en hoe duur is plexiglas? en waar kan je het kopen, en wat zijn die blauwe draadjes langs de rand? en hoe duur zijn die en waar kan je die kopen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina