1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    prachtig....dat taalgebruik!:D

misschien kan stealthviper je helpen, die heeft ook zoiets

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik reken het onder een casemod :+ . Ik heb gewoon een usb stick gebruikt en die leesde de xbox meteen als memory card. Ik denk zelf dat iedere memory stick anders is en dat de xbox de ene wel pakt en de andere niet. Ik zou als ik jou was nog even kijken met een andere usb stick.

3. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    dan zou een mp3-speler toch ook meoten werken...dat is gewoone een usb-stick met een spelertje erop. die zou ie dus wel moeten leesden

4. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat denk ik dus niet. Een memory card is puur en alleen memory. Als je er dan een mp3 speler in zet, zal de xbox die extra toepassing (dat spelertje) niet herkennen en dus een foutmelding aangeven. Ik heb zelf een gewone usb stick als memory card gebruikt.

5. xbox_casemod

xbox_casemod mn naam is gideon

Leuk Bevonden:
    0

mag ik weten WELK MERK dankje
    ik ga hem morge ruilen maar welk merk beveel je me aan (die jij ook hebt dus)

ps sory an de grote letters 8)

Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  6. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn usb stick heeft al vrij veel 'battle damage' en daardoor kan ik dus heel het merk niet meer lezen. Ik zie nog wel vaag dat mijn usb stick 2.0 is, maar dat kon ik zelf eigenlijk ook wel gokken. Ik denk ook niet meer dat ze 'm verkopen, want ik heb 'm 2/3 jaar geleden al gekocht. Hij is in ieder geval grijs, langwerpig met afgeronde hoeken...(<--standaard usb stick, nietwaar?)

Misschien dat iemand anders ook een usb stick heeft die werkt...

7. xbox_casemod

Leuk Bevonden:
    0
  8. matsioso

matsioso Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IDE ATA 100 kabel

Ik heb gelezen op dit onderwerp dat als je een IDE ATA 100 kabel in je xbox tyft hij dan 30% sneller gaat. Ik heb hier nog niet veel van gemerkt.... iemand ervaring ermee? :confused:

9. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    kheb hem ook erin gehad. heb hem er weer uit gehaald om dat ie niet zo goed past als de originele kabel.

de snelheid van de xbox hangt niet alleen af van de kabel, maar van het geheel. als je 1 onderdeel versnelt, gaat neit het hele ding een stuk sneller werken.

10. xbox_casemod

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand een goeie plek om een usb te plaatsen(zo min mogelijk boren/dremelen of wat dan ook) ik heb hem voor in door die gaatjes heen gedaan maar dat vind ik nie zo staan

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je hebt het zelf al toegepast? Ik heb het namelijk ook en je merkt er helemaal niks van. Ik heb bij ieder spel geklokt met een stopwatch en ik heb bij geen van de spellen iets gemerkt.

In mijn ogen is die mod totaal waardeloos en verspilling van geld.

12. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik zelf die kabel die door een 3rd party is uitgegeven, een stuk makkelijker :+

/Edit: Oeps, wie had gedacht dat mijn 500e post een double post zou zijn... 8)

13. xbox_casemod

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em inebouwd dat lijkt mij handiger dan raak je hem ook niet kwijt en ja ik heb et dan ook weer zelf gedaan:p

14. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em los dat lijkt mij handiger, dan kun je 'm bij een andere xbox gebruiken en ja ik heb 'm zelf besteld :+

/edit: En ik heb niet het probleem waar ik 'm in me xbox hoef te plaatsen *)

15. xbox_casemod

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is ook weer zo maar ff een vraagje als je een m.card in je cotroller stopt zit hij ze maar in controller port 1 (of net waar je controller inzit) maar ik hem bij controller port 4 gezet kan dat eienlijk wel

16. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, want als je een memory card in je controller steekt en die in controllerpoort 3 stopt, dan zie je dat ook op het scherm.

17. xbox_casemod

Leuk Bevonden:
    0

ja maar ik bedoel kan je hem dan wel ''besturen'' want hij zit nie bij je eigen controller in het ''gaatje'' zeg maar

owja mag ik je msn :)

18. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dan een controller in de eerste poort stopt, dan kun je 'm gewoon besturen.

Je hebt PM

19. xbox_casemod

Leuk Bevonden:
    0
    oke
    ik ga morge die memory stick omruilen
    ik hoop dat ze nog meer(andere) memory sticks hebben anders dan zit ik vast aan deze
    is er mischien een oorzaak dat hij het niet doet

20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Slecht contact kan de enige oorzaak zijn die ik ken. Weet je zeker dat je zelf gemaakte usb plug het doet? Als de pc de usb stick herkent, dan ligt het iig niet aan de usb stick.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina