1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb weer een Casemod probleem het gaat niet echt om de xbox, maar het had wel gekund :p

    (het is wel weer een vreemde maar ja ik ik heb gewoon wat andere wensen wat case modding betreft :D )

    Ik wil dus een stuk of 3 lampjes op mijn interne voeding aansluiten. De lampjes moet tot ongeveer 1 meter buiten de kast (als we persé over xbox moeten praten; lees xbox) Dus ik al bij Mycom gevraagd naar een verleng kabel... maar ja die hadden ze maar van enkele centimeters. Ik moet er dus zelf eentje gaan maken, maar nu mijn vraag: Moet je alle 4 de draadjes verlengen of voldoen 2 ook (wat ik vermoed)
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    hijs weg :p
    woooo, stealth had de 3000e post! Die wou ik hebben :9

    En op de bovenste gequote:
    2 draadjes is genoeg, bij die verloopstukjes van ccfls enzo zie je de draadjes ook altijd gewoon van twee draden van de voedingskabel komen.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ach...komop man, we gaan ervan uit dat je wil CASEmodden...geen hardmods. het feit dat er een thread over is geweest door ene Harry Potter wil niet zeggen dat alles waar links naar modchips of wat dan ook op staan niet gepost mag worden. hij had er nog bij gezegd dat je bij casemodding meot kijken, en niet bij de modchips.

    @Gangsta Ba: luister naar Dyna:)


    oooh sletjes, ik wou post nummero 3000, en dan wel omdat ik dik op kop ga met het aantal posts in deze thread:+

    !SIC! 384
    gerjan 249
    StealthViper 248
    (EXG)XenoN 201
    [2k] 172
    slicer 114
    albertootje 109
    timbruls 60
    vandalzzz 55
    Bun 54
    Slurpgeit 54
    xbox_casemod 52
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    kmoet van alberto weer posten...
    heb mun case weer gemod...maar ben te lui om alles te posten,

    komt er zo aan, ff alle links op een rijtje hebben :lol:

    ok, hier komt t.

    de X is zilver, power lampje rood (tot ik mun blauwe ledjes heb) en een blauwe ccfl onder een doorzichtige jewel. heb net mijn nieuwe fan ingebouwd. de fan was niet echt makkelijk omdat ie een stukt e groot was. heb daarom maar een stuk uit het plastic gezaagd waar de hdd op vast zit. zo hebk meer plaats voor al mun kabels en mun inverter, die k achter de hdd heb gepropt. het geheel dichtgemaakt, en dit is het resultaat. heb tussendoor ook nog wat foto's gemaakt om ruig te zijn:D

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    de volgende hebk net gemaakt, toen k mun zooi aant afronden was.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
     
  5. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    dat gaat xbox live niet leuk vinden denk ik.... als je het hebt natuurlijk
     
  6. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0

    hoezo gaat live dat niet leuk vinden ze zien tog niet of je je xbox hebt opengemaakt :confused:
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, hier is duidelijk een expert aan het woord :D :D :D

    sorry....ik ben normaal nooit zo gemeen... O-)
     
  8. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil me xbox ook gaan case modden en ik voreg me af of er misscien een of andere guide over is, naast de niet erg uitgebreide in de xbm. En waar en welke spuitbus ik het best kan kopen. Verder lijkt me het ook leuk om letjes aan de voorkant en onder de jewel te plaatsen (jewlel is er al uit en moet ik nu een gat gaan maken daaronder? Ik zie ook dingen over een ventilator? moet je die er ook nog in gaan stoppen?
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Xbox Live vind het nog steeds geweldig watn kheb geen chip.
    kreeg um kapot:mad:

    kga nu met albertootje verder aan de site alst goed is. nu verwijs k je ff door naar mijn webspace: http://members.home.nl/punkdude , hier staan tutorials op etc. kijk naar de filenamen en je zult vinden wat je zoekt. als je iets niet vind, zeg t ff en we leggen het je hier uit:). goed?
     
  10. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah !sic!, sommige dingen kun je niet halen met een hoge post-count... De 3000ste post bijvoorbeeld *) . Zag ik het trouwens goed dat je in je HDD tray aan het zagen bent, terwijl je HDD er nog in had zitten? Doe niet zo akelig en schroef dat ding er eerst uit, martelaar O-) . Ga je ook nog een ccfl op de fan zetten? Dat heb ik namelijk ook, is wel geinig. Als je ooit plannen hebt om dat te gaan doen, kijk dan wel uit... Je fan kan snel aanlopen tegen je moederbord als je niet zat wegdremelt en dat willen we natuurlijk niet hebben, he? *)

    En van je modchip...

    HAHAHAHAHA _O_ _O_ HAHAHAHAHAHAHA I laugh at you, puny human.

    Ik ga ook maar eens plaatjes van mijn xbox posten, anders denkt dadelijk iedereen dat ik de rest na-aap (al weten albertootje en zilverbox wel beter). O ja, btw... m'n internet doet het thuis weer... en je ziet het maar weer, zelfs zonder internet thuis haal ik nog de 3000ste post, EAT THAT !sic! :9
     
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    neem maar gewoon de link in mijn sig daar zie je ook de vorderingen van de case mod site al:D
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    was in mun hdd tray aant zage ja...maar ik doe dat met beleid en uiterst voorzichtig:cool:! was te lui om mun hdd los te schroeven...moest k weer 20 meter lopen naar de garage, dan weer 20m trug...zo gaat t ook:D

    heb mun fan half waggezaagd etc. anders pastte t neit, hijs nu wel stiller...heb V1.0 dus er zit nog een fan op mun heatsink, wat nu dus de meeste herrie maakt. zou ik die er gwoon uit kunnen laten? mun nieuwe fan blaast btw wel harder he
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    tja je kunt ook een goede heatsink kopen natuurlijk.
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    pffft...ben geen rijke stinkerd...(ok, opt moment ff wel:p)
     
  15. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom niet? Die nieuwe versies hebben toch ook geen fan op de heatsink?
    Waar blijft die window tut trouwens? kzit erop te wachten stealth! (Ik kan niet wachten tot ik ook eens verder kan gaan met men casemod *) )
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    maar bij de andere versies is de heatsink groter. kweet dus neit oft gaat
     
  17. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    dwl.xbox-scene.net/~xbox/xbox-scene/tutorials/Turning_the_v1.0_xbox_silent.pdf

    mss toch maar een andere heatsink?

    edit: ff url copy + pasten, anders kan je em niet bekijken..
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    kzie um niet...
     
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    jawel de ruimte die je hebt is het zelfde hoor.
     
  20. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een tut gemaakt voor xb-t over deze:
    [​IMG]
    ik weet niet of jullie het willen, maar je mag hem ook wel voor de faq gebruiken...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina