1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan daar natuurlijk niet alleen over gaan, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat we graag willen dat die tut in de casemod faq komt. Het is tenslotte iets unieks. Maar die DVD-drive past na deze mod toch niet meer in de xbox (in verband met de dikte)? Als dat zo is, zou je dat wel even in je tut moeten zetten. O-)

    @bun: Ik ben al aan de dvd-window tut begonnen. Ben even bezig met school, maar binnekort weer meer tijd en dan rond ik 'm gelijk af.
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    hmmmmja, ik ga wel voor een andere heatsink. in nederland 1tje gevonden voor 5€, maar dan weer 7€ verzendkosten, eikels!

    bedoelde het eraf laten van die fan...kkan de chip temp (nog) niet meten. kdoe t dus wel alsk t wel kan meten :9
     
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eigenlijk ook wel van plan om een andere heatsink erop te zetten, vooral als ik dan toch die koelpasta zooi ga aanbrengen. Maar kun je die heatsink gewoon vastklikken of moet je die vastlijmen? Dynamike zal het wel weten, want die heeft die koelpasta mod gedaan.
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    heatsink moet je vastlijmen...kijk maar naar de link die Bun heeft gegeven.
    bij mij zou het al mijn herrie weghale...dus wel de moeite waard
     
  5. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zit zowiezo nog met je dvd en je hdd (tenminste, als je je standaard erin houd). Ik heb zelf ook een stillere fan en dat valt ook wel te merken als ik mijn xbox langs een niet-gemodde xbox zet. Maar als ik mijn xbox alleen heb staan, dan kan ik me ook nog wel eens storen aan de HDD en de DVD. En vooral met de DVD is het zo: je kan 'm niet vervangen (jah, ander merk... woepie...)
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    kmoet wel erg precies zijn bij jou he...:)

    Mun DVD bgint nu zelfs af en toe rare geluiden te maken, hoop neit dat ie al aan zijn einde is. het is een thomspon en hij doet t al 2,5 jaar...dus t is eiglijk nog wel goed dat ie t al zo lang doet zonder problemen. toch is het jammer...mijn geld gaat zo wel erg snel op.

    hmm...eerst maar een ies doen aan de heatsink, dan kijk k wel verder
     
  7. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    "Stealth, je hebt gelijk" zou ook wel goed zijn geweest ;)

    Ik heb ook een thompson van 2,5 jaar geleden en alleen met pgr2 heb ik er problemen mee. Laten we hopen dat halo 2 het wel goed doet.

    [off-topic]IK KRIJG HALO2 VAN GCSHOP!!!!!!!!![/off-topic]
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat niet, want ik heb gewoon het originele koelichaam (zonder fan :D ) er op laten zitten, en gewoon de originele klem die er al op zat gebruikt: plaatje .

    Wat die tut betreft: je box kan nog dicht al je dat metalen ding eruit hebt. Deze mod is leuk als je zoiets doet al mij, of gewoon een gigantische dvd window maakt in je box. Zeg het maar als je m wil, je kan m aanpassen wat je wil...
     
  9. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is wel een handige site! Is er al een link naar de site van jou en albertootje? Verder staat daar bij het spuiten van je xbox dat je blanke lak nodig hebt, maar die wordt verder niet meer genoemd, wat is dat nu en wat doe je er mee?

    Ik heb ook ergens gelezen dat je voor het spuiten je je xbox het beste kan schuren, dan een of ander sul erop moet smeren, weer schuren en dan spuiten, wat is dat voor een spul?

    Is er mss ook nog een faq over je Jewel "opvrolijken"/letjes eronder zetten?
     
  10. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het best. Als de rest dat ook vind, dan staat je tut binnen no-time in de CasemodFAQ. Nou je het trouwens zegt, die dvd past makkelijk in een xbox terug. Hij is veel dunner dan dat ik dacht. O-)
     
  11. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Blanke lak spuit je er als laatste overheen, het dient als de bescherming van de verf.
    Dat 'spul' waar je het over hebt is terpentine. Het zorgt ervoor dat je het geheel ontvet.
    Er is nu een tut (van mij O-) ) over het kleuren van de letters van de jewel, als dat niet opvrolijken is, dan weet ik het ook niet meer :+
     
  12. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    waar staat die tut van jouw, StealthViper, ergens?
     
  13. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Om heel eerlijk te zijn: Ik zou het eigenlijk helemaal niet weten. Staat de tut uberhaupt al op de FAQ? Volgens mij niet. Maar wat niet is, kan altijd nog komen. :)
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb nog helemaal niets van je ontvangen stealth, dat zou misschien wel handig kunnen zijn :p
     
  15. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je de verschillende scheldwoorden maar besparen, maar als het goed is, heeft !sic! de bestanden nu. En als hij nu gaat roepen dat hij ze niet heeft, dan ga ik met het dichtsbijzijnde voorwerp (waarschijnlijk toetsenbord) gooien.

    Weet je nog dat je met !sic! eindeloos hebt lopen zeuren op msn over die tut die ik ging sturen? Die heb ik naar !sic! gestuurd.
     
  16. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    waar komen er nog tut's van dan
    ik heb wel wat meer inspiratie nodig
     
  17. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    van alles wat jij je maar kan verzinnen :+
     
  18. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kon het toch ook niet laten om wat te modden aan mijn xbox dus heb ik vandaag een nieuwe fan erin gezet (bedankt !sic! voor the pointers :))

    [plaatje]http://people.zeelandnet.nl/remybun/fan1.jpg[/plaatje]

    [plaatje]http://people.zeelandnet.nl/remybun/fan2.jpg[/plaatje]

    [plaatje]http://people.zeelandnet.nl/remybun/fan3.jpg[/plaatje]

    Mijn xbox maakt nu (nagenoeg) geen lawaai _O_ en het ziet er net iets subtieler uit *)

    wordt vervolgd...
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76


    kheb ze niet O-)









    heb je al met iets gegooid?
    kheb btw alleen van de jewel die van jou...




    nu ik erover nadenk...we hebben nog geen tut van een ccfl onder de jewel. hmmm, eiglijk is dat nog wel de makkelijkste...

    @Bun: NP, tis toch bes ene leuke he:)

    @Dynamike: ik wil um wel...kstuur wel PM emt mun mail-adres:)


    edit: En schrijf mijn naam toch eens met hoofdletters! je hebt de Shift-toets toch al ingedrukt voor de uitroeptekens, dan is SIC toch niet meer zo moeilijk! :+
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    !SIC! het zag er mooi uit maar ik heb een opmerking. Onder de jewel had je toch een licht doorlatend papiertje neergelegd? Dat zag er niet zo mooi uit vond ik. Kan je daar geen ander soort papier voor gebruiken want je zag echt goed dat daar papier lag. Kan daar niet een soort van glas onder ofzo dat het licht ipv dat lelijke papiertje?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina