1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Die mod wordt denk ik wel vet! Je moet idd niet te veel kleuren gebruiken, dat vind ik persoonlijk niet mooi. Maar zoals jij het zegt wel cool denk ik, ook wel origineel ik heb het nog niet gezien geloof ik. Let er wel op dat blauwe leds een beetje prijzig zijn, maar wel cool :) ennuh...neem ff eenander avatar...hij lijkt zo op de mijne :+

    Ennuh die plaatjes op mijn gallery (van de link van mijn sig) daar kan je op klikken, dan worden ze groot. Ik link de plaatjes van die site door naar hier, nog best lastig, op die site zit zo'n copyright beveiliging...beetje hacken..hoppa... }:]

    ennuh, tuurlijk kan je die pic gebruiken voor de faq gallery, no probs. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  2. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    die LEDs kan ik gratis of voor een prikkie aankomen dus dat is geen probleem....waar ik mee zit is hoe de fuck ik die lamp onder me jewel ga krijgen..en aansluiten..maar dat komt wel als ik me salaris binnen heb:p en tot die tijd moet ik maar afw8en en tips inwinnen
     
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    om de jewel op te lichten staat er toch er toch wel iets in de casemod faq?!? daar zijn echt makkelijk tutorials voor te vinden, ook op xb-t en zeker op xbox-scene als je een uitgebreide wil....dan is goed te doen hoor ;)
    en je avatar lijkt zo op de mijne man :+
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    neem aan dat je een ccfl erin wil? dat is zo makkelijk als piet "klaas" kan zeggen.
    als je een ccfl koopt krijg je er een inverter bij. daarbij krijg je ook nog een molex-splitter. dit is om hem aan te sluiten op de stroomtoevoer van je hdd. je propt de inverter achter je hdd, en het geeft licht.

    maak je geen zorgen, dat is echt heel makkelijk...zal straks wel eens foto maken van hoe ik het allemaal heb:)
     
  5. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat laatste zie ik ook ja...maar ff nog een vraagje ik wil terwijl ik me xbox ga modden ook me controllers aanpassen zodat die er mooi bij passen...is hier ook een tutorial bij op die modfaq... of kan iemand me daar ff wat tips over geven...:D
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  7. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als je je controller uit elkaar schroeft springen tog al die fokking veertjes weg???
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    uh...nee

    je haalt eerst de voorkant eraf...dan zitten de knopjes etc. los.
    je komt helemaal neit in de buurt van de veertjes...want die zitten alleen bij de 2 triggers(voor je wijsvingers)
     
  9. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm moet je maar als ik ze daadwerkelijk ga spuiten ff uitleggen

    eej kan iemand me dan ff vertellen waar in de casemodfaq dat staat want ik kan het niet vinden
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    staat ie ergens in de midden tussen...

    de 2 triggers zitten vast op de printplaat
     
  12. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het gelezen maar ik heb nog nergens in een faq gezien hoe je je jewel licht kan laten geven
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    weetk...die moet eigenlijk nog komen. het is eigenlijk wel zo makkelijk als ik je een paar posts trug heb uitgelegd...erg weinig tijd opt moment...zkr nu halo2 er is...
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is 11 november!!! *) *) *) Zo ff lekker shoppen, gelukkig heb ik de eerste 2 uur vrij :D
     
  15. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan mag jy voortaan mijn blauwe ledjes gaan kopen, die dingen zijn hier 3,50 per stuk... :mad:
    Bij mij staat mijn order bij gc shop op "verzonden" O-) , daar zit ik al sinds I Love Bees op te wachten _O_
     
  16. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    zallik jullie eens wat vertellen mensen!!!! ikben de hele dag vrij:D:D:D:D maar jammer genoeg had ik halo 2 niet gepre-ordered dus wat heb ik eraan:mad:
    ik zal kijken wat ik voor je kan doen...mischien kan ik er in de kerstvakantie wel een paar voor je meenemen angezien ik dan tog in veghel ben...(volgens mij was het veghel,maar weet neit cker), maar dat zien we dan wel weer tog:p
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2004
  17. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet jij toevallig hoe duur/groot/fel ze dan zijn?
     
  18. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    neej weet ik niet...ik weet ook niet zeker of er er uberhaupt goedkoop/gratis aan kan komen...maar dat laat ik wel weten...misschien heb me pa ze op ze werk liggen of kan hij er via zijn werk goedkoop aan komen..(hoop van wel iig, scheel weer een paar eurotjes)...maar dat hoor je nog wel
     
  19. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    yooo mijn box hier is ook maar weer ff andere kleur geworden:Dbij deze ff fototje:p
    hier

    en nog fototje van jewel:
    jewel
    vind er zelf wel netjesss uitzien:D alleen in me xbx zelf 2 lelijke plekjes maar ja komt wel goed als het meezit:D
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2004
  20. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    yo vandalzzz die box lijkt best wel op hoe ik hem weel gaan doen alleen ik wil de kleuren combo omdraaien...en hem vooral metalic laten worden met hier en daar wat lichtblauw(buiten de x dus:p) maar ff een vraagje hoe heb je je power lichtje blauw gekregen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina