1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reus

    Reus Guest

  2. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    eej mensen was ik weeres....ik had weer ff een vraagje hoe krijg ik de jewel van me bovenkant af zonder de rest van de bovenkant te beschadigen..ik heb al gezien dat je de jewel+bovenkant moet verwarmen maar dan heb je kans dat je van die lelijke plekken krijgt en dat willik niet....dus.......haha dynamike wanneer was je naar hcc dagen dan...ik was er vrijdag heb masterchief ook in het echt gezien was cker wel vet....mooi geluid erbij ook:p en wat vond je van die simulator van de tmf stand dan die was ook zeker vet!!!!!
     
  3. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0

    hooooow juich niet te snel.
    sommige doen het niet, had ik ook
    en ik kan nie van mn pc naar mn xbox dingen verzetten.
    dan moet hij heel de tijd formateren :{
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    je kunt ook de bovenkant van de case in de diepvries gooien...half uurjte in de vriezer laten liggen...eruit halen, en met een hamer)omwikkeld met een handdoek ofzo) op de achterkant tikken. de jewel zou er nu af moeten PLOPpen
     
  5. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar ging het niet om, feit is dat je iets aan een usb poort hebt zonder dat je xbox omgebouwd is...
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was er zaterdag, was zeker wel cool, ik heb de halo2 official strategy guide daar gekocht *) mooi boekie hoor! Die simulator bij tmf was ook lauw, voor in de bijkeuken 8)

    En die usb poort vind ik maar een beetje gek, ik weet dat de memory card van xbox in principe een usb stick is. Maar dat nou helemaal in de box te gaan bouwen daarvoor... geef maar de normale die je in je controller steekt, ziet er nog wel redelijk uit ook. Maar je gebruikt het dus gewoon om files over te zetten oke :) He maybe kan ik daar ook een lichtje in bouwen }:] gruwelijk }:]

    Iemand had hier toch ook ooit eens een lichtje in zijn live communicator gebouwd? Welke page was dat?

    Ik heb me jewel eraf gehaald door te verwarmen met me moeders feun en met een dunne schroevendraaien langzaam maar zeker omhoog te wippen aan alle kanten, werkte perfect! En de verf eraf gehaald met nagellakremover _O_
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2004
  7. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook niet de fo(dubbele punt op de 'o')hn op de 'bovenkant' van de kap zetten, maar je moet aan de 'onderkant' de jewel fo(dubbele punt)hnen. Ik heb dat ook gedaan en het lijkt me dat beide technieken (warm en koud) beide even makkelijk gaan. Het is wel met fo(weer die dubbele punt)hnen, dat je van die 'plekken' zou kunnen krijgen, maar hoe je dat voor elkaar krijgt is mij een raadsel :confused: . Maar aangezien je de onderkant fo(laatste keer)hnt maakt dat niks uit.
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    een trema maak je door de toets rechts van de dubbele punt met shift in te drukken, en dan de letter die je wil hebben. öööö om het dus maar ff op te vullen.

    als je een fohn gebruikt maakt het niet zoveel uit. als je een verfföhn gebruikt kan het echter wel voutgaan. heb t ff geprobeerd op een stukje plastic...het resultaat is verbluffend; gesmolten plastic...WOEI:D;):+
     
  9. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    ö,ö,ö en nog eens ö. Wat moest ik toch zonder jou, !sic!... weer wat geleerd.

    Maar je gaat toch ook geen verfföhn gebruiken, dat is weer iets teveel van het goeden. Gewoon je moeders föhn gebruiken, ongeveer 10 minuten erop föhnen en dan kan je (VOORZICHTIG!!!) de jewel loskrikken met een schroevendraaier.
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    jajoa, het prob;leem is echter vane en föhn gebruiken, dat het plastic langs de jewel toch een beetje zachter wordt. als je dan gaat wrikken, duw je je af op een plaats die wat zachter is geworden. dat had ik bij mijn oude case. niet dat je t goed ziet...maar toch.
     
  11. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had mijn jewel met me moeders föhn eraf gehaald en niks gemerkt van zacht wordende materialen. Dan moet je het ook wel heel heet maken hoor, om plastic zacht te laten worden, het is alleen maar of de lijm een klein beetje zacht te maken. Gewoon de tijd nemen.... *)

    ö kan ook met alt-148, op de numpad ;) in mijn achternaam zit een ö ;)
     
  12. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik denk dat ik dan tog de techniek van stealthviper ga gebruiken....en als dat niet goed werkt kan altijd nog me ma der föhn opeisen jah tog:p iig bedankt want ik ga er volgende week mee beginnen...iig met het spuit werk de rest moet ik nog ff goed over na denken hoe ik dat ga doen...

    nou we het tog over de jewel hebben hoe kan je de groene verf eraf halen zonderdat je de zilveren letters beschadigd? en als je hem daarna zeg maar een laag verf geeft...laat hij dan nog wel licht door?
     
  13. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ff over die faq, ik zou die wel va een usb kunne maken O-) of hebben jullie die al
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet nadenken...doen }:]

    Ik had de groene verf eraf gehaald met nagellakremover, werkt best goed. je moet alleen wel voorzichtig zijn als je dat zilver erop wil houden, dat lostte bij mij nog sneller op dan het groen, dus dat kun je doen met een wattenstaafje of iets dergelijks. En niet te hard boenen want dan breekt ie |:- zoals bij mij :'-( Niet dat ik m nodig had voor mijn box, maar een cleane jewel hoort gewoon bij het xbox casemodden ;)
    ik denk niet dat als je m nog licht wilt door laten gloeien je m moet verven, dan moet je wel heel egaal verfen als je dan een mooi resultaat wilt. Als je een gekleurde glow wilt kies dan een gekleurde lamp (ccfl of led).
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    kan...maar ik weet niet of we illegale zooi in de hand willen werken.

    en ja, ik weet dat je het als mem. card gaat gebruiken...maar het kan ook voor heel andere dingen gebruikt worden.
     
  16. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er nou illegaal aan het is tog gewoon een aanpassing maken
     
  17. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor als je em wilt: ik heb er al 1 gemaakt voor een niet nader te noemen site omdat dat verstaan wordt onder spam (xi dus ;)). Als je em wilt gebruiken geef je maar een gil
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    we'll see, thanks anyways Bunnetje, enne...bdoel je met XI Xbox-info.nl?:+;)
     
  19. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    @ dynamike wat betekend ccfl eigk.... khad op gamexpo ff gekeken bij het standje waar ze al die lichtjes en sheit verkochtenmaar daar zag ik niks bruikbaars liggen helaas:mad:
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    een ccfl is een Cold Cathode Fan Light. een rond neon-buisje die je normaal op een fan(ventialtor voor je pc) zet. deze kun je ook onder je jewel doen en zo geeft je jewel licht:).

    zo kun je het eronder doen:
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina