Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joker???

joker??? A.k.A TheeDoekjE

Leuk Bevonden:
    0
    heb je die ccfl's in het blauw?????

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het met een vaatdoek met terpetine erop heel lang erover zitten wrijven. Overal op internet wordt gewaarschuwd om 'm niet met nagellak remover of iets met een aceton oplossing te doen. Ook verfverdunner kan snel een dof effect geven. Ik heb met mijn terpentine er absoluut geen problemen mee gehad. Het zilver in de letters bleef ook gewoon zitten. Later heb ik dat zelf met een tandenborstel en terpetine eruit 'geschraapt'. Toen heb ik de letters geverfd met zwarte verf en nu heb ik een kick-ass jewel. Tutorial hiervoor staat in de FAQ. Als je de jewel verft dan zal ie geen licht meer doorlaten. Mocht je de jewel toch willen verven, zou ik het met een spuitbus doen. Dan krijg je een gelijkmatige laag. Zo kun je de 'crystal-jewel' namaken door de jewel helder te maken en daarna zwart te spuiten O-)

jah, in zo een beetje iedere kleur die je maar kan bedenken. Ik heb zelf een blauwe onder mijn jewel en op mijn fan zitten.

Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  3. joker???

Leuk Bevonden:
    0
    okeej dan...nou bedankt weer stealth...ik weet trouwens nog niet hoe het met die LEDs zit maar zodra ik nieuws daarover heb dan laat ik het je weten....

4. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf om te zien hoe de modding community elkaar zo helpt, alvast bedankt _O_

5. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  6. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik neem aan dat jij er zelf ooit hebt besteld? Ik wist namelijk niet hoe het zat met de levertijd...

7. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jip ik heb er zelf een keer of 3 besteld volgens mij alle 3 de keren binnen 5 dagen in huis ofzo:)

8. joker???

Leuk Bevonden:
    0
    maar blauwe ledjes zijn over het algemeen tog duurder of is dat bij www.world-led.com/ niet het geval???

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    kzou zegge...kijk ff?

10. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    WOW, die ledjes zijn goedkoop daarzo! Relax! Daar zal ik ze de volgende keer ook gaan bestellen _O_

11. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    volgende vraag van joker???

"wat kosten ze dan?"

:+

12. joker???

Leuk Bevonden:
    0
    eej mensen als ik gewone ultrabright LEDs van drie mm neem wat voor weerstandje heb ik dan nodig om deze op me powerknop aan te sluiten en boven me controllerpoorten...

neej sic me volgende vraag is dus niet wat kosten ze dan want dat heb ik ent zelf ff gekeken:p 45 eurocent t stuk....weet iemand toevallig of er nog verzemdkosten bij komen kijken?

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    hee joker???, die vraagtekens achter je naam slaan er zeker op dat je zoveel vragen stelt :9 Op zich is dat natuurlijk niet erg. Maar soms kan je dingen ook wel even zelf opzoeken, zoals die verzendkosten...en sommige tutorials...

Als je een ledje op de 5 Volt wilt aansluiten van je xbox (controller en controllerpoort is het enige wat ik heb gedaan en dat is 5 volt) is het 100 Ohm weerstand die je nodig hebt. Deze moet je dan solderen op de positieve poot van de led. Bij die van je powerknop heb je geen weerstandje nodig, daar moet je alleen de ledjes vervangen als je een andere kleur wilt.

Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  14. joker???

Leuk Bevonden:
    0
    ok kej dan....dan weet ik dat ook weer...maar neej die vraagtekens staan niet voor het feit dat ik zoveel vragen stel...waar ze wel voor staan weet ik neit maar ik vond het er wel vet uit zien dus maar drie vraagtekens erbij getypt:p

15. xbox_casemod

xbox_casemod mn naam is gideon

Leuk Bevonden:
    0
    ff iets
    het maakt niet uit waar je de weerstandjes soldeert posietive of negative kan maakt niet uit
    ik had dat ook, ik had ze op de negetive kant gadaan

enne world-led, waar moet je mee betalen

16. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dat echt 100% zeker? Ik meende te hebben geleerd dat het beter was als je het aan de positieve kant soldeerde.

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    hebk ook geleerd.

ennuh stealth...halo2 nu? of kan je nie online?

18. joker???

Leuk Bevonden:
    0
    jullie hebben gedeeltelijk gelijk.... je kan ze inderdaad aan allebei de kanten vast solderen maar, het beste is aan de positieve kant want dan is er ten eerste minderkans dat je led doorbrand en ten tweede blijft je led dan langer meegaan...

19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    komt op hetzelfde neer dus;)

20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dan blijf ik mooi m'n weerstanden solderen aan de positieve kanten O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina