Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik zelf dupli color voor al mijn spuitwerk (xbox, controller, dvd kit e.d.) Blijft prima zitten en het is wel duur, maar dan weet je ook zeker dat je goede kwaliteit hebt.

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    wow, stoere xbox live versie 8)

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    vind xbox Live toch mooier uitzien:p

@ mensen die foto's hadden gepost: good stuff

4. joker???

joker??? A.k.A TheeDoekjE

Leuk Bevonden:
    0
    nice...
    dat is alles wat ik te zeggen heb want het ziet er gewoon nice uit...

ik heb tog maar besloten om nog ff goed na te denken over of me box nou ga modden want als het fout gaat ben ik echt de lul want een nieuwe kopen hebbik het geld niet voor:confused:

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    als je geen gekke dingen gaat doen hoef je je echt geen zorgen te maken. voor spuitwerk en evt wat ledjes hoeft niks een probleem te zijn.

6. joker???

Leuk Bevonden:
    0
    neej weet ik maar kijk ik weet ook niet of het mooi word..en ik ken mezelf ik ben er na een paar weken tog alweer op uit gekeken...daarom w8 ik nog ff als ik het eind december nog steeds zow graag wil als nu dan kan ik het alsnog doen en dan ben ik er ook minder snel op uit gekeken

7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Behalve lopers en tranen bij het spuiten, verkeerde punten solderen bij ledjes, verkeerde kleur ledjes installeren, verkeerde kleur spuitbus leegspuiten op je xbox, slecht afplakken van de xbox bij het spuiten, vastpakken van de xbox wanneer die nog moet drogen, de xbox door het raam gooien wegens frustratie aan het modden ervan, xbox op je hoofd krijgen omdat iemand zojuist de xbox uit het raam heeft gegooid omdat hij gefrustreerd raakt van het modden ervan... als je dat niet doet, komt het een heel eind goed.

(deze opsomming was trouwens serieus begonnen...) :+

/Edit:
    Je kijkt er wel heel serieus tegenaan (no offence), je ziet het meer zoals ik naar een tattoo kijk... eerst een paar maanden mooi vinden en dan pas doen. Maar het kan bij de xbox niet veel anders worden als dat de mensen hier dat doen. Als je de plaatjes ziet die hier gepost zijn en je vind ze mooi, moet je gaan beginnen met modden. Vind je de plaatjes niet mooi, moet je vooral er niet aan beginnen, voor je het weet hoort je xbox bij '1 van hen' }:]

Laatst bewerkt: 21 nov 2004
  8. joker???

Leuk Bevonden:
    0
    er zitten hele mooie tussen maar er zitten er ook een aantal bij die ik zow afschuwelijk lelijk vind dat ik zoiets heb van ik ga ff kotsen....

maare je zou maar een xbox op je kneiter krijgen.....daar word je volges mij niet eg vroluk van...
    ik kijk wel wat ik ga doen...ik bedoel zoals hij nu is vind ik hem ook mooi

9. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    daarom staat het ook bij de dingen die niet moeten gebeuren tijdens het modden van je xbox :+

Ik heb weer zin om een xbox te gaan spuiten, ik heb er nu al 2 gehad en vind het zonde om die van mij zelf weer te gaan spuiten, beetje onzinnig. Wie heeft er zin om z'n xbox te laten spuiten? :+

10. TCB

TCB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al eens zo'n compleet nieuwe case gekocht?

En een andere vraag: zijn de behuizingen van xbox-en altijd onderling uitwisselbaar? Dus kan ik de inhoud van een oude xbox (werkend) vervangen met de inhoud (moederbord+voeding) van een Crystal (defect)?

Of zitten de stekkers, plugjes, schroeven enzo op andere plaatsen (minimale verschillen) bij oude en nieuwe xboxen?

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat iemand op het forum een losse case heeft gekocht via een winkel maar via x-bazaar zou best kunnen. Daar zie je steeds vaker cases aangeboden worden (kapotte xbox e.d.).

De behuizing van xbox'en zijn onderling uitwisselbaar. Je kunt je compleet werkende xbox in een crystal zetten als je dat wilt. Alleen even een tip voor het modden van crystal xbox'en. De crystal xbox'en lenen zich niet echt voor het modden met verlichting. Het licht verspreid zich overal naartoe en daarom zie je niet meer die 'accenten' die je wilde aanbrengen op bepaalde punten. Of het moet natuurlijk zo zijn dat je xbox niet fel genoeg kan zijn, dan zou ik zeker zoveel mogelijk ccfl's en LED'jes erin knallen :9

12. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    weet iemand nog een paar site's waar je dingen kan kopen ??

fans ccfl enz enz

13. joker???

Leuk Bevonden:
    0
    waarom perse op een i-net site...ik bedoel als je naar een zaak gaat waar ze pc onderdelen e.d. verkopen dan verkopen ze meestal ook dat soort dingen...heb je het meteen en scheelt je vetzend kosten

14. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben nu 56 ledjes aan het bestellen en er zijn er 8 voor een maat :+

15. Warrior X

Leuk Bevonden:
    2
    ja ik was er zelf ook al achtergekomen :p

ben ff bij de lokale electra-winkel geweest en wat leds + bedrading opgehaald

nu wil ik dit zo aansluiten

MAAR... waar zit de plus & de min op de xbox ?? ik heb geen idee waar ik die kan vinden jullie mss ????

16. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Warrior X :

ik ga het zo doen http://www.xbox-scene.com/articles/jewel-fan-led.php
    dat lijkt me wel easy want die stekkertjes heb ik al alleen moet nog wachten toch mijn neon binnen is.

================================================

Kep ff nog een vraag als je je Controller Dongle gaat verlichten kan dat met een gewone controller of moet het met een green of cristal controller?????

17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    In de post ervoor geef ik antwoord man: Flexa :)

18. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    www.alternate.nl -- De verzendkosten zijn alleen wat hoog, maar als je toevallig dicht bij ridderkerk woont...
    Bij de stroomkabel die in de HDD gaat, zitten 2 aarde's een 5v en een 12v aansluiting. Kijk even hooguit 3 pagina's terug en het staat er allemaal.
    Maakt niks uit, zolang het 'stekkertje wat je in je xbox plugt' maar doorzichtig is. Bij de standaard en doorzichtig blauwe s controller is die dicht. Ik weet niet hoe het bij de andere zit, maar de XL controller is doorzichtig.

19. Warrior X

Leuk Bevonden:
    2
    Succes :9 alleen de ledje branden heel zacht :confused: echt vaag je ziet het bijna niet... iemand dit ook al meegemaakt ??

need help

20. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    @warrior X: je kan beter een CCFL nemen, hoe je dat maakt staat in die link bovenaan deze pagina

en daarbij heel erg off-topic, maar het heeft wel met deze topic te maken

is het verstandig om de voeding van je pc open te maken? want die fan daarin maakt een TAKKEHERRIE!!!!!!!!! ik dacht ik vervang hem ff

Laatst bewerkt: 22 nov 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina