Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    een normale ccfl ziet er wat anders uit dan dat, en is een stuk makkelijker aan te sluiten omdat je er meestal een molex-splitter bij krijgt. kwestie van inklikken; en klaar.

2. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    weet niet hoe t bij jou zit in je voeding, maar ik kan mijn voeding slecht vervangen doordat de fan de draadjes op de voeding zijn gesoldeerd. zou k dus los moeten halen en opnieuw solderen. het zou dus geen probleem meoten zijn, mits je de stroomkabel eruit hebt gehaald natuurlijk. verder is het niet moeilijk.

3. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu klaar met het maken van een gat vor de jewel en een dvd window.
    de window is meer voor de sier en niet zo groot.
    uhm... ik kan er nu geen foto op zetten. mischien later

zou iemand dat voor mij kunne doen?

4. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    ok beankt. trouwens, ik heb een beetje simpele vragen gesteld, ik heb altijd wel een redelijk goed idee maar ik wil het altijd gewoon cker weten, het is niet zo dat mijn kennis van techniek niet verder rijkt dan wat je op school leert :D

5. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    De weerstand die je erbij hebt gesoldeerd, die moet lager of je moet een ledje erin stoppen die feller is. Let op het mcd achter de specificaties van je led. Hoe hoger het getal, hoe feller.
    !sic! heeft misschien nog wat webspace. Ik zou zeggen, vraag het 'm even...

6. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    ey vraagje, de fan in mijn voeding die ik wil vervangen is een 2 pin, en de fan die ik ermee wil vervangen is een 3 pin? wat nu?

en nog een vraagje, kan iemand mij vertellen wat voor een lamp deze links hier is :

Laatst bewerkt: 22 nov 2004
  7. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    heb webspace als hell!
    nog 45 mb ofzo:p, en als de foto in de faq komt mogen we op onze 100Mbit server van owns.nl:)
    lieve jongens daar, en alberto met zijn contacten natuurlijk. stuur me ma een PM.

btw Stealth: (kweet zkr dat t een typefout is...maar cmd moet mcd zijn:)

8. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    btw !sic!: (kweet zkr dat t een typefout is...maar cmd moet mcd zijn:)

kijk maar op www.world-led.com, achter iedere led staat de sterkte in... jawel, mcd *)

/Edit:
    een nieuwe thread ervoor aanmaken.
    oke, die was een beetje flauw
    Dit is gewoon een CCL-balkje

9. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de eerste lagen er op zitten en hij word moooooooooooooooooi
    ik verklap nog nix pas als hij af is(op de ledjes na)

die xbox is van mn maat waar ik nu mee bezig ben

10. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin best benieuwd te worden naar de dvd window, heb je een 'gewone' vorm uitgesneden of meer een aparte vorm?

11. joker???

joker??? A.k.A TheeDoekjE

Leuk Bevonden:
    0
    een window...erin maken...moet je dan niet heel je dvd unit vervangen.....ik bedoel volges mij is dat ding dicht van de bovenkant....

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ze bedoelen een dvd-window in de case, en evt. voor de echte bikkels ook een dvd-window in je dvd-speler. je kan het ding gwoon uit elkaar halen, en dan een doorzichtige bovenkant erop gooien:)

13. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    En weer laat je weten dat je er echt geen (&%^#*$*!) idee van hebt he? ;) . Een dvd window in je case is gewoon een gat in je xbox en een gat in je dvd speler. Hoe groot dat gat is in je dvd speler, maak je zelf uit. De ene haalt een gedeelte van de kap weg (moi) en de ander haalt heel de kap weg en zet er een doorzichtige bovenkant op (dynamike).

Er bestaat dus niet zoiets als een dvd window in je dvd speler zelf. Dat hoort gewoon bij het geheel. Wat wilde je anders gaan doen? Een dvd window maken in je case en dan je dvd speler dichtlaten?? Wat is dan in hemelsnaam het nut van een dvd window?

Maar toch bedankt, je krijgt het altijd voor elkaar om mij op de vroege ochtend te laten lachen :cool:

14. BIG TIM

BIG TIM StRiP It GiRL

Leuk Bevonden:
    0

Jammer dat niet alles is verlicht ( onder kant van de Controllers )
    maar wel vet *)

15. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    weerstand 8) kheb er geen weerstand bij heb het serie geschakeld....

ik denk dat ik em parralel moet schalen

16. joker???

Leuk Bevonden:
    0
    hummmm....ok dan is het idd wel vet om er zo'n window in te maken...zie je je spellen gewoon in je box zitten:) hmmmmm...maar als je dan en zo'n window en een ccfl er in heb zitten zie je dan niet het licht van je ccfl door je dvd-window?

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    nou, let op. kzal zo even een plaatje posten van wat ik ook een window noem, als is het dan geen echt dvd-window. (ik reken dat tot hetzelfde, maaar jij vast niet;))

bijvoorbeeld die tribal cutout van jou, hoe ie dus eerst was. dat zijn wel gwoon windows, maar ik denk daar niet aan...zal de jonge geest wel zijn of het feit dat mun haar eraf is. ach, ik heb er de ballen verstand van, maar who gives a ****. ik niet :+

en wat bedoel je nou? dan ist toch geen dvd-window maar een gwoon window...;)

edit: en het nut ervan...tziet toch leuk uit...

Laatst bewerkt: 23 nov 2004
  18. joker???

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha....dat zou wel lelijk zijn.....maar over een tribal....duidelijk dat ik als ik me xbox ga casemodden er een tribal op ga spuiten:D

19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    lastig te maken en ik weet niet of het wel zo mooi is...maarja, je kan alles proberen. gelukkig is alles met ene likje (spuitje) verf te corrigeren.

@Furiouz: mooi dekbed overtrek:D

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ik laat even zien wat je ook kan doen in plaats van een standaard window:

Het is duidelijk dat de maker van deze box, erg geskilled is met de dremel en de vijltjes..... _O_ kleuren kiezen en de jewel niet ondersteboven plakken is een tweede :D

Laatst bewerkt: 23 nov 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina