1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    nee je krijgt het erbij
     
  2. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook die met fan bestellen dan schroef je de cathode er gewoon vanaf,die zit maar met 4 schroefjes vast
     
  3. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    nou ook niet allemaal want bij zo'n winkel hier in de buurt zaten ze er opgelijmd en bij een andere zater ze er zelfs egt helemaal aan vast
     
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja oke, maar ik heb em al los besteld. Maar dus even recappen voor de noob :) :

    Eerst schroeven eruit, bovenkant in de vriezer 45 minuten. Jewel eraf meppen. Gat in ding maken met 8 mm ruimte om de jewel op te plakken(Lijkt me). HD voeding eruit, inpluggen op splitter en vanuit daar naar de HD en naar de cathode. Cathode vastlijmen aan de bovenkant onder de jewel. Jewel er weer op lijmen na die te hebben schoongemaakt met nailpolish remover.

    Die jewel lijm je er dus weer op?
     
  5. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    hoeft niet kan wel
     
  6. gerjan

    gerjan Guest

    mijne zit nog los omdat ik geen geschikte lijm heb (lijm die niet vlekt/het plastic aantast).

    Over dat papiertje onder de jewel, dat had ik maar ik vond dat er dan te weinig licht kwam. Dus ff weg gehaald.
    Komt waarschijnlijk omdat ik hem tussen de ccfl en de xboxtop had gedaan ofzo. Volgende keer doe ik hem onder de ccfl. Kijken of dat verschil maakt.

    De switch, beetje slordig (zie je toch niet)

    [​IMG]

    ps dat ding voor in beeld is geen octopus8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2004
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb blokje gezien met die 9 gele draadjes voor eject button. Klopt dus wel (had verkeerde blokje bekeken), maar hoe krijg je die draadjes eruit? Ze zijn erg klein en ik kreeg ze er maar niet uit, laat staan ze er wer in weten te stoppen als ik ze er eindelijk uitgerukt krijg.
    En hoe haal ik frontpanel eraf? Zag geen schroefje ervoor zitten. Dus het frontstukje met controllerpoorten enzo.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2004
  8. gerjan

    gerjan Guest

    je moet met schroevendraaier ff aan de zijkant drukken, ze zitten geklemt, kan je ze er zo uitschuiven, en ook weer gewoon terug doen
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ok.
    Als ik neon plaats in de xbox zonder extra gaten te maken, is het dan te zien door die roosterspleten aan de zijkant of moet ik echt openingen ervoor maken?
    En dan nog eens wat informatie zoeken over het plaatsen van ledjes.
    En wat is een goede shop om het online te bestellen door gewoon geld over te maken (internetbankieren)?
    Zag die van de regenboog en nog een, iemand ervaring met online bestellen daar?
     
  10. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok. Probleem #1 is er :mad: Die jewel probeer ik nou dus te reinigen alleen met mijn nailpolishremover gebeurt er niks lijkt. Zou het al meteen los moeten laten? Welke bestanddelen zitten erin in die van jou?
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2004
  11. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    ik neem aan dat je het wel zal zien maar als je meer licht wel kan je altijd dat metalen roostertje gedeeltelijk weghalen
     
  12. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    ik meende dat gerjan 45 min heeft liggen wrijven om de jewel schoon te krijgen
    dus verwacht niet dat je het binnen 1 min lukt
     
  13. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    jawel een kleine 10 min als je het met terpetine doet:D
    maar moet je wel NOG beter oppassen met de lettertjes he
     
  14. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bestel wel een custom jewel. Deze is namelijk door de hamer fragiel geworden en doormidden gebroken na een klein beetje druk_O_
     
  15. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    das niet erg slim he maar zou wel opletten als je het gat nog niet hebt gemaakt dat je daar nog ff mee wacht totdat je de preciese afmetingen weet van je jewel
     
  16. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ok. Hij brak gewoon zo doormidden heb niet eens echt veel kracht gezet of zo. Heb mijn nieuwe al besteld, maar die moet uit de vs komen dus dat duurt nog wel even. Ik heb geen dremel, maar zou het ook niet met standymes gaan?( als je eerst met passer de ring markeert )
     
  17. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    ja is ook niet veel kracht voor nodig he hij was half bevroren dus dan gaat dat makkelijk.
    ik heb het met een boor gedaan en daar zat zo'n rond zaagje op zeg maar dan heb je tenminste een rondje.
     
  18. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    OK. Zal eens kijken of ik ook zoiets heb...Maakt het eigenlijk uit of het een groot/mooi gat is? Die jewel komt er toch overheen en dat licht schijnt er toch wel fel genoeg door lijkt me.
     
  19. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    ik zou em zo groot maken als je zelf wilt maar wel rekening ermee houden dat je jewel niet kan zweven en hij dus ergens op moet leunen he en mooi hoeft niet perse net wat jij zegt dat licht verbergt dat.
     
  20. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja inderdaad. Ik zou het ook met een gewone grote boor "voorzichtig" kunnen proberen. Dan krijg je alleen geen mooi rondje maar als je het toch niet ziet maakt dat denk ik niet uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina