1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    ja ok maar ik zou niet meer dan 1x boren want dan is de xbox zen stevigheid al kwijt en als je dan nog es gaat boren beweegt ie mee en gaat het (lijkt mij) mis.
     
  2. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dan heb je kans dat je kap in 2 stukken breekt. ( wat ik vast wel voor elkaar krijg ) Dan heb je ook een vet open air cooling system :).. maar heb jij dan een groot rondje xenon?
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2004
  3. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    ja in hoeverre ik jou nou ken ben je niet al te voorzichtig met je Xbox
     
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Jawel hoor. Zoals ik al zei was er vrijwel niks voor nodig om em in 2'en te breken. En ik heb er toch 2.
     
  5. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    nou als je maar 1 keer boort is het geen probleem maar 2de keer wel lijkt me.
     
  6. gerjan

    gerjan Guest

    boren pffft gewoon met passer achtig stanley mes, mooi strak rondje, helemaal glad.

    En ik snap niet hoe je je jewel hebt kunnen mollen, toch wel op de achterkant geslagen he, niet op de jewel zelf...
     
  7. gerjan

    gerjan Guest

    Terpetine maakt hem volgens mijn niet glas helder, meer mattig, terpetine bijt namelijk een beetje volgens mij.

    Je moet echt flink wrijven (op 1 plekje, niet hele jewel tegelijk)met die nagellak remover, eerst zie je niks, dan wordt de verf een beetje zacht en gaan er laagjes af.
     
  8. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    niet glashelder nee maar hoeft ook niet je ziet toch niet of ie glas helder is of dof als je het licht aan hebt staan...
     
  9. gerjan

    gerjan Guest

    tja, ieder zijn smaak
     
  10. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik ben niet achterlijk. Natuurlijk heb ik niet op de jewel geslagen. Gewoon op de achterkant. zat gewoon voorzichtig te wrijven en toen had ik 2 stukken in mijn handen. Enne ik wil het best met zo'n passermes doen maar ik heb die niet. Als het trouwens niet helder is moet je er wat tandpasta op doen, dan plakband erover en eraf trekken geloof ik. Staat op tutorial site, schijnt goed te helpen.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2004
  11. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    heb ik al gedaan maar werkte bij mij niet zo goed
     
  12. gerjan

    gerjan Guest

    gewoon nog ff doorwrijven;) daarna met elektrisch voornuis cleaner eroverheen waardoor er bescherm/glanslaag op kwam:p
     
  13. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe heet zo'n passerding met mes eigenlijk? En hoe ben je daarmee in godsnaam door dat harde plastic gekomen? Heb je 3 uur rondjes gedraaid met dat ding of zo?
     
  14. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    heb hier al 2 uur liggen wrijven kreeg er een beetje genoeg van
     
  15. gerjan

    gerjan Guest

    Nou eigenlijk kwam ik zaterdag avond beetje aangeschoten thuis, en zag mijn xbox op mijn bureau staan, toen nog maar ff gaan zitten draaien (verkeerde kant op draaien schraapt het plastic ipv snijd, gaat beter) en in 10minuten was ik er door....

    Mijn arm werd ook niet moet, maar zou wel door de alcohol komen ofzo:p daarna lekker gaan slapen.

    Kzou niet weten hoe het heet, kan je krijgen bij hobbywinkel en bruna denk ik ook wel.
     
  16. Wolfblade12

    Wolfblade12 anti discriminatie

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    om de jewel glas helder te krijgen moet je het zelfde doen als met de nagellak-remover alleen dan met tandpasta(colgate werkt volgens mij het beste)

    edit: je kan het ook met zandstralen doen8) 8) (btw, <--dit is een grapje...niet echt doen!! dadelijk heb ik het weer gedaan..)
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2004
  17. gerjan

    gerjan Guest

    ik deed gewoon alles met nagellak-remover, daarna nabewerken met die elektrischvoornuis reiniger
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Yeah, heb ook rode ejectbutton. Was ff priegelwerk maar een punaise (dan met groter einde zodat je punaise makkelijk kan beetpakken) doet wonderen. Wel vet nu ie rood is.

    Jammer dat op regenboog.net geen ronde ccfl staan. In Den Haag/Leiden weet ik ook geen winkel met ronde, alleen 2 winkels waren ze langwerpige buisjes hebben.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2004
  19. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Op regenboog.net staat er wel een. Dat zag ik eerst ook niet, maar het is die ronde fangrill bij verlichting. Ze zijn lastig te vinden. maar je moet maar eens zoeken op fangrill op internet. Dan vind je er veel meer. Complix is ook zo'n winkel die ze heeft online. De kunst is om dat gat erin te maken. Ik heb zo'n ronde boor weten te regelen xenon. Hoe heb jij geboord? Gewoon snel in 1 x erdoor heen of heel rustig. Weet niet wat het veiligst is voor de stabiliteit van de kap.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2004
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja ik zag hem, een blauwe. Thuis ff meten of ie nog te monteren is onder de kap om het jewel (weet uit mn hoofd grootte van jewel niet).
    Is het mogelijk om gewoon kleine gaatjes in de kap te boren om die neon cathode van die fan eronder te hangen/schroeven (en aan bovenkant een fanguard)?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina