1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YOURI60

YOURI60 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ziet er goed uit joh,

nice job

2. timbruls

timbruls XBOX CASE MODDER :D

Leuk Bevonden:
    0
    MY OWN MOD X

Ik heb bijna het hele topic door gezwoegt, alle links bekenen, ik ken die xbox-scene of wat het is al bijna uit mijn hoofd... Dus nu heb ik besloten dan ook maar eens te beginnen aan het tunen van de xbox |:- |:- |:- ..... Hopelijk loopt het goed af. Zowiezo was ik van plan hem te spuiten, heb nog metallic autolak, verder ga ik mijn jewel opfleuren met een leuke ccfl (bleu one off course :9 ). Dan kan het "eject lampie" natuurlijk niet achterblijven..... Maar waar ik nog over aan het twijfelen ben, ik heb hem nu dus nog niet open gemaakt, is het vervangen van de fan, voor zo'n geinig dingetje met blauwe LEDjes erin. Weet iemand toevallig welke afmetingen dat ding heeft, en misschien nog wat technische specificaties, ik zag toevallig dat De Regenboog ze verkoopt !!! En ze verkopen nog veel meer van die case moddingz ooi _O_ _O_ _O_

En als ik dat ding dan open heb liggen, knal ik er ook een nieuw kabeltje in, maar heeft het nut om een 100 in te pluggen, 133 kost bijna evenveel, of kan de dvdspeler dit niet aan.

Najah, nu jullie op de hoogte zijn, ga ik dit weekend misschien al beginnen, ik ben nu nog op zoek naar een leuk motiefje.

EEN OPROEP AAN ALLE ANONIEME MODDERS, zet die plaatjes eens online!!!!!

-hoe gemakkelijk is het eigenlijk om met de diepvries methode die jewel eraf te halen
    -zelfde ipv diepvries --> fohn
    -iemand nog wat handige tips????

3. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    de 133 kabel ondersteund de xbox niet
    als je toch je xbox openmaakt haal de fan er dan uit en meet die dan op ,of ga ermee naar een zaak waar ze die spullen verkopen en vraag daar wat je het beste kunt gebruiken

4. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    zit een 70 mm fan in de xbox en je krijgt alleen 60 en 80 mm in de winkel

5. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vervalt je garantie als je alleen de case spuit?

6. timbruls

Leuk Bevonden:
    0
    bah, 70 x 70, dan wordt het denk ik nog een ccfl meenemen en deze achetr de fan plaatsen, iemand ervaring met de looks hiervan.....

zolang je hem niet openmaakt en de zegels dus intact houdt..... denk het niet neeee....

Laatst bewerkt: 15 apr 2004
  7. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    das een goeie maar je kan toch altijd nog probreren de lak er van af te halen met terpentine of zo of gaat dat niet?

8. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    vervalt je garantie als je alleen de case spuit?
    Is het ook mogelijk om hem te spuiten zonder hem open te maken?
    Als ik alles goed afplak wel toch?
    En wat voor verf moet ik hebben?
    (merk, waar etc.) aub geen buitenlandse shops

9. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    als je alles goed afplakt zou het goed moeten gaan he
    maar denk dat je niet overal goed bij kan

10. timbruls

Leuk Bevonden:
    0
    wat liggen jullie toch altijd moeilijk te doen over het soort verf. Is er geen verfhandelaar bij jullie in de buurt. ga naar een of andere autoschadeherstelbedrijf ofzo, die maken kleuren op maat. ga eens naar de praxis maybe dat ze het daar ook hebben. OVERAL IS DIE ZOOI TE KRIJGEN, en als je niet weet wat, je kan het toch vragen aan het personeel..........

11. timbruls

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik lees mijn eigen reply, komt beetje vijandig over, dus herzien. Loop eens een winkel binnen, en vraag een deskundige om hulp... zijn hebben er verstand van, ikz ou die bak gewoon openschroeven, zolang je heel voorzichtig bent..... en nieuwe kisten zijn altijd te halen (alleen het pastice omhulsel zeg maar zal ook geen 200 euris kosten ;)

12. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    die kosten net $10

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Als je gaat spuiten zal je kap wel open moeten halen, anders krijg je nooit een mooi resultaat.
    Gewoon een winkel binnenstappen waar ze spuitbussen verkopen, rond de 10 euro heb je een goede plus 5 euro voor een bus blanke lak.
    Zou aan de fan achterop niks doen of proberen neon ertussen te zetten, zou een ronde ccfl onder de jewel doen.
    Als je jewel via diepvries methode eruit haald, houd er rekening mee dat er plastic van de kap onder zit wat je eruit moet snijden met scherp stanley mes oid.

14. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je kunt je jewel er ook af halen door hem aan de onderkant met een fohn zo warm mogelijk te maken(niet met zo'n verf geval want dan word het te warm) en dan kun je je jewel er redelijk makkelijk af wippen met 1 of 2 kleine schroevendraaiers.
    ik heb er 2 gebruikt.
    en met deze methode heb je geen schade aan de kap.

15. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb deze tread doorgelezen, maar weet iemand een goede (Nederlandse) tutorail voor beginners?

16. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Dus even in het kort:
    Ik koop verf.
    Ik schroef de case los.
    Ik plak de boel af.
    Ik spuit hem
    Ik schroef hem erweer op.
    Als het verkeerd is laat het me dan even weten.

En is het makkelijk om de case los te krijgen? Off moet ik tig schroefjes losmaken en kabeltjes loshalen?

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Case is zo los te halen, bovenkap en frontpanel is eraf wrikken (best wat kracht ervoor zetten).
    Denk ook of je hem in 1 of 2 kleuren spuiten en spuiten er na het drogen paar lagen lak over.

18. timbruls

Leuk Bevonden:
    0

BEST VET GEDAAN... als-ie helemaal af is wil ik hem nog wel eens zien, ik had alleen grijs en zwart omgewisseld, ieder zijn eigen he.... maar uhm, moet je de bovenkant wat nu zwart is nog spuiten, zier er erg dof uit O-) :'-(

19. timbruls

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Mjah

Op een of andere manier kan je plaatjes niet bekijken, zou je me die eens willen doorsturen....??? timbruls@home.nl

Vielen Dank

20. timbruls

Leuk Bevonden:
    0
    paar lagen lak is niet nodig, ik heb dus laatst de scooter van mijn vriendin gespoten, was na twee keer spuiten al in ordnung... dus waarom zou je er veel geld aan uitgeven. als je controlers meespuit zou ik die wel lakken, ivm slijtage (???)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina