Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guuskeh

guuskeh New Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is maar plaats voor 2 ledjes die allebei de helft van de knop kleuren. Dus als je een blauwe en rode doet heb je een half blauw rondje en half rood rondje. IK denk niet dat dat de bedoeling is. je zou dus een ledje die 2 kleuren kan aanemen moeten plaatsen!!

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Flinke mod in een keer;)
    Ben benieuwd hoe de ledjes eruit zien want daar waag ik me nog niet aan, voordat ik straks iets verkeerds doe en de kabels doorgebrand zijn.

3. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    weet ik maar in heb in plaats van 1 2-kleuren-led 2 losse 3mm ledjes gebruikt en dat aan bijde kanten.

4. timbruls

timbruls XBOX CASE MODDER :D

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, hij is dus klaar. Gelukt, maar kan iemand me vertellen hoe ik mijn pics van de pc naar hier krijg.....

En nog wat, bij de xbox van een vriend is dus het cd-frontje de kut op gegaan, WEET IEMAND EEN SITE (NEDERLANDS) WAAR IK DEZE KAN BESTELLEN..... Of beter heeft iemand toevallig zo'n apparaatski liggen???

Voor de rest is de zijne ook heeel erg mooi geworden, trouwens SLICER kan jij nog aan een CCFL komen. Ik was bij de regenbog in Heerlen en die zeiden dat ze gene meer hadden...

PEACE OUT

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Je images uploaden naar een site (image.flappie.nl ofzo was er dacht ik een) en dan hier de link plaatsen. Ben benieuwd.

6. timbruls

Leuk Bevonden:
    0
    Hier zijn ze dan, wat fotos van mijn xbox ZILVER en die van Steve Groen(nog niet helmaal af)

De foto's zijn niet van beste kwaliteit, omdat ze zijn genomen met mijn mobieltje, ook de groene kleur van de xbox van steve komt niet helemaal tot zijn recht, want dit is meer Metalic Groen, ipv legergroen....

Voordat er wat gedaan kan worden, zal er eerst geschroeft moeten worden:

Dan verder met het spuit- en drinkwerk zelf:

En effe kijken hoe het er dan uitziet met verlichte jewel :p

En als alles dan gedaan is, LEDjes erin CCFL onder dejewel, wordt het tijd om weer eens te gaan gamen _O_ _O_ :

En dan ook nog maar een close up van de JEWEL:

Binnenkort meer foto's van de groene, en misschien wat betere kwaliteit dmv dig. camera....

PEACE OUT

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zien er goed uit. Kan je niet eens een tutorial maken voor die ledjes;)

8. timbruls

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nou opzich is het allemaal niet zo moeilijk, maar een turotural maken is veel meer werk, ik zou zeggen kom eens langs als je alleen die ledjes boven controler poorten erin wilt hebben, kan ik dit wel maken tegen een kleine vergoeding... :)

{weet eigenlijk niet of ik dit op dit forum mag zeggen, maar als iemand zijn xbox geCASE mod wil hebben, moet hij maar even contact opnemen met ons, we zijn met drie man en kunnen spuiten Ledjes inbouwen en ook kabeltje erin voor seller te laten lopen, plus jewel verlichting aanbrengen... Tegen een kleine vergoeding..... EMAIL NAAR timbruls@home.nl}

_O_ HIER NOG MAAR EEN FOTOTJE VAN DE MIJNE :eek: }:] :p

Was erg donker op de kamer..... O-)

Laatst bewerkt: 20 apr 2004
  9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zeker heel mooi, vet goed gedaan man! Die ledjes boven die controllerpoorten zien er vet uit.

10. ricktheslayer

ricktheslayer Xbox Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er mega vet uit die opgefokte xbox!!!_O_

Ik breng hem wel eens langs, kun je hem ook voor mij zo vet maken.:p

Ik zie je nog wel 8)

11. gerjan

gerjan Guest

12. timbruls

Leuk Bevonden:
    0
    HEY RICKY, OOK MEMBER :p

iS GEOD MAN, NEEM DIE BOX ANDERS EFFE MEE NAAR SCHOOL, KOM IKW EL MET DE AUTO EN LADENW E HEM EFFE IN, HEB JE HEM ZO SNEL MOGELIJKW EER TERUG, MOET JE ME WEL EFFE VERTELLEN HOE HET MOET WODREN....

Xie je morgen idd!!!O-)

Bedankt voor die sites, maar uhm, dat is duits he, end aar zijn nogal wat verzendkosten aangebonden, 5euro vor frontje dvd en 6 euro verzendkosten.... Niemand een ned. site??? of kent iemand een winkel hiervoor??? IK BEN OOK NOG STEEDS OPZOEK NAAR EENW INKEL WAAR ZE CCFL (ronde tl buisjes) Verkopen????

thnx

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Lijkt me erg tof om er ledjes in te maken, alleen waag ik me er nog niet aan, aangezien ik niet weet hoe ik het moet verbinden (solderen) en met welke draded en aan welke draden en welke weerstanden je nodig hebt etc.

14. gerjan

gerjan Guest

Nope geen NL sites

15. guuskeh

guuskeh New Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. timbruls

Leuk Bevonden:
    0
    Nu moet je hem gaan verbinden met een 12v op je voeding lijkt me zo, en dat lelijke middensterretje eruit halen..

jammer dat er geen nl sites zijn.... :mad:

17. guuskeh

guuskeh New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe verbind ik hem dan?? (me n00b)

18. timbruls

Leuk Bevonden:
    0
    En dat transformatortje (of hoe dat blauwe ding heet) kan je kwijt achter je dvd speler..... ;)

19. timbruls

Leuk Bevonden:
    0

poeh... that's a long way to go then :eek:

kijk eens op DEZE SITE OVER CASE ODDING ETC, bij hardware ofzoiets....

oh ja, trek de stekker uit het stopcontact, 220 kan best pijn doen |:- |:- :+

20. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke ledjes kan je het beste gebruiken als je boven je controllerpoorten ledjes wilt maken? 5mm of 3mm of maakt dat niet uit? en wat voor een weerstand??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina