1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. timbruls

timbruls XBOX CASE MODDER :D

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 5 millimeter, is ook makkelijk met boren, eerst klein gaatje en dan ietsje groter maken, en eventuele maatafwijingen corrigeren, ik geloof dat ik weerstandjes heb van 100 ohm, en aansluiten op 5 Volt

2. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    mag ik vragen waar je die ledjes op aan hebt gesloten (voeding) ???

3. timbruls

Leuk Bevonden:
    0
    aan de voeding ja... op de 5 volt aansluiting, zoals al 10 x eerder gezegt ;)

Laatst bewerkt: 20 apr 2004
  4. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik loop al een tijdje met het idee om een NL xb-casemod site te maken en heb nog geen NL site kunnen vinden.
    NL leest toch wat makkelijker en is makkelijker voor op het forum.

wat vinden jullie ervan?

5. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    leuk nu nog de site maken:D
    zou er ook wel een beetje aan mee willen werken;)

6. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, lijkt mij ook wel leuk, ik vind het echt jammer dat er nog geen nederlandse xbox case mod sites zijn waar tutorials enzo op staan.

7. timbruls

Leuk Bevonden:
    0
    mwah, ik lig er niet echtw akker van, ik vind die sites goed te volgen, en je kan hettoch maar op een manier doen.... :D:D:D

8. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    nee gloof dat het met name gaat om het nederlandstalige.

9. gerjan

gerjan Guest

Ja dat zegt hij, dat kan hij goed volgen, net als ik en vele anderen. Ik zou het interessanter vinden als ze ook casemod spullen zouden verkopen8) maarja, misschien ooit

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Er is wel een nl tutorial over (controller) spuiten, maar van ledjes zou ik er graag wel een willen, dit omdat ik niet iets verkeerd wil doen waardoor mn xbox straks verneukt is omdat een belangrijk draadje doorgebrand is ofzo.

11. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    er komen dan zoveel mogelijk tutorials op.
    ook plaatjes van de dozen van anderen, een forum waar je over van alles en nog wat kan praten en je xbox kunt showen en misschien ga(an) ik/wij als de site druk word bezocht casemod spullen verkopen.

12. timbruls

Leuk Bevonden:
    0

Klinkt allemaal best leuk, ik ben nu ook bezig met wat vreinden xboxen te modden van mensen hier uit de buurt en vrienden van vrienden. maar als je zoiest wilt opstarten zal je toch veel tijd moeten hebben, want een turorial zonder plaatjes heb je niks aan.... Plus je moet ook nog redelijk verstand van zaken hebben. Zeker als jij xboxen van andere wil gaan "tunen", een wildvreemde wil dan garantie dat hij het nog doet als hij hem komt ophalen, dat probleem heb ik dus ook, ik doe het redelijk geodkoop allemaal, maar ja, vremmde mensen van wat verder af vertrouwen het toch niet zo . BEGRIJP GOED DIT IS VEELW ERK EN KOST OOK VEEL GELD....

En wat bedoel je met, ik ga gemodde onderdelen verkopen, ga je bijvoorbeeld losse kisten kopen en deze spuiten??? Of heb je het dan over LEDjes, CCFL's (die ik nergens meer uit weet te halen), DATA kabels, of weet ik wat :confused:

8) Nou ja, verderw ens ik je wel veel plezier, want het blijft natuurlijk een beetje hobbie-en he :{

13. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben je er al mee bezig?

14. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    in eerste instantie was ik niet van plan om anderen hun xboxen te tunen(mag jij wel via de site doen als je wil).
    ik heb 2 maten die wel willen helpen waarvan 1 een mooi cameratje heeft.
    ALS ik dingen ga verkopen zullen dit geen gemodde onderdelen zijn maar casemod onderdelen.

ik was van plan dit weekend te beginnen maar als het niet lukt zal ik volgende week woensdag beginnen(dan heb ik vakantie).

15. timbruls

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best wel xboxen tunen, als iemand me bijvoorbeeld de onderdelen kan aanlevren, verf en ledjes zijn niet het probleem, alleen ronde tl buisje 80mm D, kan ik nergens meer vinden... Veel succes met je site

16. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    er komt toch ook nog wel uitleg hoe je leds'jes er in moet plaatsen?

En hoe wil je in godsnaam je xbox tunen? of moeten wij nog eens nodig in het woordenboek kijken :+

17. timbruls

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het gaat zich om het iodee,

als jij een auto tuned, dan maak je hem vetter en sneller, nou chipmodden mogenw e het hier niet over hebben, en DOE IK DUS OOK MAAR NIET.... maar wel snellere kabel erin, neon lampies erin, spuiten etc etc etc......

18. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    tunen: sneller maken van 'iets" van de onderdelen die je al hebt.

maar laten we het maar zo houden he:) vriendelijk blijven ;)

maar hoe haal je eigelijk de kappen los van elkaar en ik heb het hier over de voorkantkap en achterkantkap. ik heb de bovenste kap er wel goed vanaf kunnen halen ( + gespoten en bestickert)

19. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    er komen zo veel mogelijk tutorials op en dus zeker ook het een of ander over ledjes.

ook zal er een forum komen waar je met vragen terecht kunt.

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Bovenkap zit vast met die 6 schroeven onderop. Frontpanel kann je er van af wrikken door aan zijkant schroevendraaier in te poren. Let wel dat je kabeltje van on/off/eject-buttons loshaald van moederbord.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina