Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (EXG)LINK

(EXG)LINK ?

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dat glimmende niet met een bedoeling erin gekregen. Eerst had ik beetje ammoniak opgelost in water en daarmee ontvet, heb ik hem laten drogen en ben ik de verf erop gaan spuiten(motip).resultaat is best mooi vind ik *)

2. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    misschien ga ik ook effe een 2de hands xbox kopen en hem dan verbouwen:D...want dat ga ik echt niet doen met mijn crystal xbox,das zonde

3. DeD0

DeD0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m nog mooi origineel :) staat btw ook weggewerkt onder me dvd en video speler :). Is wel goed zo :p

4. (EXG)LINK

(EXG)LINK ?

Leuk Bevonden:
    1
    mssn als ie goed is gelukt bij de 2de hands dat je dan de case van de crystal erover kunt zetten. ziet volgens mij wel vet uit *)

5. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk toch ook maar dat ik het eerst ga proberen op een tweedehands, kun je voor 10 euri krijgen (gewoon de box alleen). Btje expirimenteren met wat verfjes en jewel dingen. Dan ben ik pas van plan het in mn werkende xbox te plaatsen. Ben er niet zo handig in dus eerst ff oefene ;) :)

6. (EXG)LINK

(EXG)LINK ?

Leuk Bevonden:
    1
    is mssn ook wel beter in het begin, want ik had de xbox amper een week en toen had ik al een rode eject-button 8)een paar vrienden (EXG)XenoN en (EXG)Dragoon waren bezig met dit en hebben dit ook ff bij mij gedaan, maar hij werkt nog perfekt dus ik stop er voorlopig nog niet meej *)

Laatst bewerkt: 2 jun 2004
  7. timbruls

timbruls XBOX CASE MODDER :D

Leuk Bevonden:
    0
    Na 4mnd gemod

Ik heb mijn xbox na 4 maanden gemod, ik begon me te storen aan die irritante groene jewel bovenop de xbox. Toen ik naderhand op dit forum kwam, kreeg ik wat tips, en ben ik dan ook meteen aan de slag gegaan. Spuiten enzo was een eitje en het solderen is gewoon heel nauwkeurig werk.

En onderhand heb ik al zo'n 6 xboxen gemod. Nu ga ik tocg eens proberen hoe lastig het is om zo'n s-controller te modden. Ofja, ik begin eens met spuiten, want ik hoorde dat dat nogal eens fout ging met die controllertjes, al lijkt het mij niet zo errug moeilijk _0/

Trouwens die blauwe glimt erg mooi, maar heb je geen blanke lak gebruikt naderhand. Anders zou ik dit er zeker weten over heen spuiten, is ee klein deklaagje wat je (kleur)laag beschermt tegen krasjes enzo ;)

Succes allemaal

Weet iemand trouwens nog een goed adresje om aan van die ccfl-etjes te komen??????

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik ga denk ik ook maar is deze thread omspitten.......dan heb ik wat te doen in de vakantie :D

9. timbruls

timbruls XBOX CASE MODDER :D

Leuk Bevonden:
    0
    O-)

zou je kunnen doen, maar het is erg jamer dat alles ongeveer al 10 x is gezegt, als je nou toch begint, maak eens een leuke post waarin wat nuttige informatie en links staan. Als je toch vakantie hebt _O_ _0/

zou leuk zijn voor de nieuwe bezoekers hiero...... O-)

10. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Zou inderdaad geen slecht idee zijn.
    Ik zou hem in de vakantie ook willen modden, maar dit topic is zooo onoverzichtelijk he...

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    t is datk geen vakantie heb...anders kon k een enorme post maken met daarin alle links en info...dat zal dus voor mij over maandje worden...alst nog niet gebeurt is door een aardige dude, kan ik het doen...

12. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand em een goede site ff Pm- en waar alles staat beschreven hoe je wat moet doen want ik durf em egt niet zomaar open te maken

13. Pim

Leuk Bevonden:
    76
  14. gerjan

gerjan Guest

15. (EXG)LINK

(EXG)LINK ?

Leuk Bevonden:
    1
    Trouwens die blauwe glimt erg mooi, maar heb je geen blanke lak gebruikt naderhand. Anders zou ik dit er zeker weten over heen spuiten, is ee klein deklaagje wat je (kleur)laag beschermt tegen krasjes enzo ;)
    ^^^^^^^^îs een post van TimBruls^^^^^^^^^^^^^^

neej ik heb er nog nix overheen gespoten van lak ofzow, mssn dat dat komt als ik weeer wat geld heb, maar op de bus stond zoiets dat er al een bepaald soort van lak inzat. Ik hoop dat het zow lang mogelijk blijft zitten *)

Laatst bewerkt: 3 jun 2004
  16. Pim

Leuk Bevonden:
    76

gebruik de QUOTE functie :cool:
    zo'n bus blanke lak kost maar 5€ ofzo. mijn xbox is nu al 2 maanden gesptoen (met blanke lak) en nog steeds geen krasjes...wel meegenomen naar system-link etc.

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    rick ((EXG)LINK) die van jou ziet er eg vet uit man toppie kunstwerkje!!!!! _O_

ik heb een skin erop geplakt, vind ik eg vet uit zien, en ook nog minder werk ;) ;)

hier een plaatje van internet hoe mn xbox eruit ziet, btw de werkelijkheid wijkt niet af van het plaatje 8) :9

_O_ zie hier mijn xbox _O_

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ziet er goed uit, maar het is toch minder dan een eigen case-mod:p !
    zo veel werk is het trouwens niet...in totaal 5 uurtjes bij mij (exclusief drogen)

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Fanguard en ccfl zitten erop/-in. Fanugaurds zijn zilver, maar op foto lijken zwart (vanwege weerspiegelingen). Groen van de case is op foto iets anders dan in werkelijkheid (in werkelijkheid is de groene kleur een stuk mooier).

[2k] :

thies (oude foto waarbij fanguard nog los zit en nog geen ccfl, maar is zelfde als die van [2k] :

Laatst bewerkt: 4 jun 2004
  20. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, die is cool!
    moest ik de mijne ook zo krijgen...

Heb je er veel tijd en geld in gestoken??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina