Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Je bent er wel een paar middagjes mee bezig. In en uit elkaar halen is niet zo veel werkt. Afplakken moet ook goed gebeuren want je krijgt snel dat het verf onder de tape door komt of je krijgt taperesten. Spuiten is zo gedaan, paar dagen goed drogen en andere kleur erop, weer goed drogen en blance lak erover. Vandaag hebben we ccfl en fanguard erin/op gezet. Die is vrij snel te bevestigen, ff goed de gaatjes boren en de rest is zo gedaan. Qua geld moet je rekening houden met aanschaf van paar bussen verf, bus lak, en ccfl plus fanguard. Denk dat we per persoon rond de 35 euro zitten uiteindelijk.

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    waar kun je de ccfl bestellen op internet??

3. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Wij hebben hem besteld op regenboog.net

4. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand dit?

hoe krijg je die koeler los?
    ik heb al dat draadje los gehaald maar hij zit vast, wie kan me zeggen doe je hem losmaakt?

5. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    die zit met gloof 4 klemmetjes vast, moet je ff beetje wrikken dan moet ie wel los gaan maar weet niet waarom je em eruit gaat halen. als je een ander erin wilt zetten kan je beter stoppen (als je je case heel wilt laten).

6. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm
    ik wordt zo gek van dat ding, als je hem uitzet is het geluid 0dB en als ik hem weer aanzet krijg je dat kut geluid.
    ik heb nog zo'n cooler lichen van de zelfde groote en die is wel stil, wat kan er verkeerd gaan dan?

7. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    ow:confused:
    ja ik heb gezocht en vind em nergens (gloof 70mm) maar ja als je em toch neit meer gebruikt zou ik zeggen breek die pootjes af kan je em zo eruit tillen....

8. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die van my is iets kleiner dus dat moet geen pro zijn.
    maar welke pootjes bedoel je?

ik heb me box al omgedraaid, je ziet dan 2 blokjes waar ik met flinke kracht op heb geduwd maar er is geen beweging in te krijgen.

9. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    ja heb het ff niet voor me liggen maar weet cker dat er aan de linkerkant van de fan zo'n pootje zit die door dat metaal heen gaat zodat ie op zen plek blijft.....

10. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem naast me liggen en ie 't idd.

bedankt ! ! !

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    En cooler is geen standaard formaat, dus je kan er niet zomaar een 80x80 fan inzetten dacht ik.

12. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als hij kleiner is, wat is dan ;t probleem

?

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Het kan ook zijn dat ie groter is. Heb iig gehoord dat meer mensen het geprobeerd hebben en dat dat niet zonder beschadiging ging. En wat je er nou aan hebt...

14. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem eraf, beetje stuk maar zie je nix van en hij doet ut, die andere moet dus stiller zijn maar als ik die van xbox op me pc zet is ie helemaal stil.

dat kut geluid van je XboX komt door dat die lucht tegen iets aankomt en dat maakt geluid, dus eigenlijk zinloos om een nieuwe erop tezetten.

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Maar het is wel beter tegen overhitting om er eentje in je xbox te hebben. Het maakt wat geluid, maar dat doet mn pc ook, en als ie ff aanstaat merk ik het nieteens meer.

16. gerjan

gerjan Guest

Check http://contentdownload.com/

hierop kan je je xbox virtueel modden, dwz kleuren combo's maken om te kijken hoe je xbox er dan uit zou zien als je hem zou verfen, best handig!

Je kan het volgende "kleuren":

The X (grote x over de hele xbox)
    The Jewel ('t ronde logo)
    Het front ledje
    De body zelf (de rest dus)

17. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    lol das egt wel ruig:)

18. timbruls

timbruls XBOX CASE MODDER :D

Leuk Bevonden:
    0
    zier er inderdaad goed uit, maar wat klagen jullie toch steeds overd ie fan, ik heb daar geen last van, het moet al muisstil op mijn kamer zijn, dan ga ik hem horen..... en als ik game heb ik zowiezo game geluid op mijn kamer en dan valt het dus helemaal neit meer op.. _0/

19. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    iemand ooit al geprobeerd de xbox chrome te maken? dat lijkt me namelijk super..:)

20. timbruls

timbruls XBOX CASE MODDER :D

Leuk Bevonden:
    0
    of iemand hem chroom heeft gespten weet ik niet, maar er is wel iemand met een chrome sticker. ietsje minder maar wel chrome dus.... kijk eens op www.xbox-scene.com

ik d8 dat daat een handleiding stond om hem chroom te maken.... :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina