1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Percies
    dj_purno
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. rdfoxy

    rdfoxy redfoox

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu net begonnen. maar er moet nog veel gebeuren. Heb het xbox icoontje er af moet alleen wat ledjes enzo kopen en aansluiten is wel cool. en dan nog een keer opspuiten:D
     
  3. Hanry X

    Hanry X Diehard Wannabee

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Hejzzz,

    ik wil ook gaan case modden (heb hem al open liggen)

    maar voordat ik verder ga wil ik nog wat weten:

    Kan je als je gecased hebt wel xboxlive gebruiken want ik had ergens gehoord of gelezen (weet niet meer waar) dat als je iet met je doos doet datie dan niet meer op live kan! weet iemand hier iets van?

    ohjah en de site die hier werd gegeven daar doen de plaatjes het niet weet iemand hoe ik dit ff op kan lossen? :eek:

    Thnx
     
  4. gerjan

    gerjan Guest

    das onzin werkt wel, live blijft werken
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2003
  5. Hanry X

    Hanry X Diehard Wannabee

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat ligt aan je internet instellingen maar ik weet niet welke weet iemand dat wel?
     
  6. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Echt zonde van je doosje man, kun je beter een afgekeurde doos kopen en dan gaan modden, dat zou niet zo zonde zijn.
    Stelletje gekken, tis wel gaaf natuurlijk. Maar je maakt van je complete perfecte xbox een eigengemaakt ding, vooral dat gedoe met draden en lichtjes lijkt me geen goed idee.
     
  7. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 cases gemod, een van mijn pc's zit compleet in gebouwd in een gereedschaps koffer en 1 kast is gemod med windows en lights ed.
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gaat het hier niet over de Xbox case modden?

    :confused:
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Is het eigenlijk mogelijk om een complete case te bestellen? Ik zat er namelijk aan te denken om mijn case te laten verchromen, maar dat moet ik laten doen en stel dat het fout gaat, dan zit ik dus zonder case. Dan bestel ik liever een 2e en laat het daarbij doen. Maar is dat dus mogelijk?
     
  10. gerjan

    gerjan Guest

    volgens mij wel, maar kzou zo snel neit weten waar
     
  11. Hanry X

    Hanry X Diehard Wannabee

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
  12. gerjan

    gerjan Guest

    Ik heb een site, hij is betrouwbaar:

    http://www.llamma.com/xbox/ShoppingCart/xbox_cases_and_small_parts.htm
    Kan je er zelf een doen, en heb je een reserve!

    echt alleen de buiten kant van je xbox = $10,-

    [​IMG]
    buitenkant en knopjes, metale binnenkant,+fan=$20
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2003
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Cool! bedankt.. jij ook Hanry X.

    Ga er wel 1 daar bestellen.. moet dan ook ff de CD tray bestellen.. Eerst nu ff uitzoeken waar en hoe duur verchromen is :)
    Het moet natuurlijk wel leuk blijven ;)
     
  14. gerjan

    gerjan Guest

    :D ja, ik ga misschien ook wel ooit zo'n case bestellen. als reserve8) lol, of om te oefenen
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het is in ieder geval makkelijk met het case modden.. geen xbox die helemaal zonder jasje stof staat te vergaren ;) En ook geen problemen met het kunnen spelen van spellen.
    Ik ga er in ieder geval 1 bestellen.. Eerst ff navragen over dat verchromen (plastic verchromen doet namelijk niet ieder bedrijf, = ietwat ander process dan metaal verchromen)
    Maar mocht dat te duur worden/niet mogelijk dan ga ik er met de airbrush overheen.. :)
     
  16. gerjan

    gerjan Guest

    :D kan natuurlijk ook, vertel ons jou bevindingen, tegen die tijd:)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2003
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    egh :) heb nog niets te vertellen want ik heb mijn case nog niet gemod..
    Ik ben dat wel van plan, vandaar dat ik dus een 2e case wil. Die gaat ik dan modden. Of laten verchromen en dan bijwerken (patroon of tekening) met de airbrush.. Of alleen met de airbrush mocht het verchromen niet haalbaar zijn..
    Ik weet alleen nog niet of ik ledjes etc ga inbouwen.. Daar moet ik nog ff over nadenken..
     
  18. gerjan

    gerjan Guest

    kan je goed brushen? zo ja _O_
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Voorbeeldje :) (well offtopic) in @rtwork only heb ik nog een paar airbrush dingen staan.. hoewel niet veel..
    [​IMG]

    Maar het airbrush gedeelte moet wel lukken.. ik hoop alleen dat dat verchromen lukt want daarmee kan je hele mooie effecten maken tezamen met airbrush. Ik moet alleen nog kijken wat ik erop ga maken, maar dat ligt er ook aan of dat verchromen lukt.
    Mocht het verchromen helemaal niet doorgaan dan ga ik misschien een game-related thema erop airbrushen.. Halo, SCII etc.. En daar heb ik zeker een 2e case voor nodig want dat neemt gewoon heel veel tijd in beslag.
     
  20. doOpY

    doOpY Appel de Pappel

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand zo'n site voor voor die lege cases waar je NIET met creditcard hoeft te betalen

    of een shop hier in NL want 10 $ voor een lege case is wel een koopje ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina