1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerjan

gerjan Guest

mooi zo: dat brushed chrome is een skin neem ik aan? Lijkt een beetje op mijn skin maar iets realistischer

2. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    jep is een skin (van gameconsoleskins.com)

weet er iemand toevallig een manier om die ccfl iets 'roder' te krijgen
    nu passen die kleuren van el wire, eject button en ccfl niet zo bij elkaar. De ccfl is lichter van kleur als die andere :)

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    probeer het eens met een wit papiertje eronder

4. gerjan

gerjan Guest

tja zorgen dat de jewel beter door de ccfl wordt verlicht, misschien doro het licht te "sturen" met alu folie ofzo? of van die speciale lijm die licht geleidt.\

waar heb je die jewel trouwens vandaan? amerikaanse site zeker...

5. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    aluminium zit er al onder, zoals ik 4 posts hierboven al meldde ;)
    ik heb ff wat geexperimenteerd met verschillende dingen eronder, wit papier is niet zo mooi, gekreukt aluminium is al beter, glad aluminium is mooi en rood papier is mooi. Wat nou het mooiste zou zijn is rode aluminium ofzo, weet iemand hoe ik hier aan kom?

De jewel is van www.xport1.com, goede service, snelle levering, niet zo heel duur en de jewels zijn echt mooi. Je kan er met mastercard en visa betalen maar ik dacht ook met paypal (weet ik niet zeker, ik heb met cc betaald)

6. gerjan

gerjan Guest

ik bedoel aluminium zo plaatsen dat het het licht beter door het gat stuurd zeg maar, nu schijnt de ccfl ook in je box zelf waar je weinig aan hebt, maar als je het er zo omheen maakt dat hetgene dat naar binnen schijnt naar buiten wordt weerkaatst wordt het feller...8) lekker duidelijk.

Rood alu bestaat niet.

Hm die jewel gaat dus niet lukken, geen cc/paypal... maar ik heb mijne al een poos terug gecleared en ik ga er nog wat mee doen van de week.

7. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    jammer dat dat niet bestaat, maar ik zal eens proberen met dat alu 'om' de ccfl, ik snap iig wel wat je bedoelt :)

Paypal kan je zo aanmaken en geld overmaken van je rekening als ik me niet vergis, en anders kan er mss zo'n inkoopactie gehouden worden ofzo, scheelt ook verzenden, ik had ook met iemand anders besteld, scheelt je zo 6 euro (meerdere jewels kopen geeft korting)

[edit]ik heb het geprobeerd met aluminium rond ccfl, ziet er heel erg goed uit, ccfl schijnt niet veel feller maar licht is wel iets duidelijker, ik laat het zo. Bedankt voor de goede suggestie! Als jullie er nog meer hebben hoor ik dat graag![/edit

Laatst bewerkt: 4 jul 2004
  8. rukkonijn

rukkonijn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    phffff tijdje geleden had ik mijn dvd window gemaakt.
    En ik ga me dus vandaag de tijd nemen om het te spuiten en het blijft nog steeds wit.BIJ DE WEG: ik heb Flexa spuitbussen bij de gamma gehaald 7.95 per st en schuurpapier korrel 400 :confused: ik spuis waarschijnlijk me buttons ook me aan en uit knop wit foto`s komen nog

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    leestekens zouden handig zijn;)
    als je je xbox wit gaat spuiten moet je zeker niet te dik spuiten, dan wordt t zo'n vieze laag waar je het oppervlak van het plastic niet meer doorheen ziet zegma.

10. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    kersenbonbonpapiertjes ertussen doen O-)

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    dat zou ik net gaan zegge!:p kwam alleen niet erop hoe k da zou moeten noemen.
    ik ga morgen of overmorgen beginnen om mun DVD receiver in mun xbox in te bouwen..hoop egt dat t lukt:)

12. rukkonijn

rukkonijn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ben ik te lui voor. *)
    maar thnx voor de tip, iemand nog een idee hoe ik bij mijn dvd window goed licht ken krijgen?

13. gerjan

gerjan Guest

met een ccfl (Cold Cathode Fan Light)

Ik net naar de verfwinkel, zit ie nog dicht:mad: wat zie ik door de etalageruit, jawel MOTIP spuitbussen:mad: nou maar hopen dat ze mijn kleur hebben.

Primer is niet nodig bij Motip car paint he?

Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2004
  14. gerjan

gerjan Guest

Hmm geen motip, dan maar dupli-color gekocht,

2 kleuren en blanke plastic primer totaal 30euro!!! tssssss

15. rukkonijn

rukkonijn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang laten jullie ongeveer de verf drogen voordat jullie de controller weer in elkaar zetten en de laklaag eropdoen?

16. rukkonijn

rukkonijn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat niet wans dat ccfl etje is maar klin en rond en me dvd window is een kwart rondje zoiets

17. gerjan

gerjan Guest

doe je er neon tubes (buisjes) langs...oftewel verzin iets, kijk rond etc.

ik ben mijn case aant spuiten niet de controller, maar ik zou gewoon net zo lang wachtten als op de spuitbus staat, beter te lang dan te kort

18. rukkonijn

rukkonijn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whut ik me controller net gespotten toenn blanke lak erover en nu is het ,meer geel als wit |:-

19. rukkonijn

rukkonijn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor een kleur ben je hem aant spuitem?

20. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    je moet niet teveel lak gebruiken maar dan moet je nu gewoon weer met wit overheen eerst laten drogen dan weeet beetje schuren en dan weer wit maar dan heel dun laagje lak cker van grote afstand spuiten en desnoods nog een laagje maar moet wel met kleine laagjes gespoten worden want wit verkleurt bij lak

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina