1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook m'n Xbox Modden maar ben bang dat ik iets kapot maakt en me garantie is gelijk weg , dat zijn wel de nadelen:p

2. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    das dan toch een antwoord op je vraag lijkt me of heb ik het mis???

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    ja, je hebt gelijk!:D!
    @Fearless: je kunt ook modden zonder hem open te maken, maar weet niet of M$ het leuk vind om een geverfde xbox te fixen. kzou zeggen: probeer het maar gewoon!:)

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Het is idd wel mogelijk om hem te verven zonder hem open te maken maar dan is het resultaat wel minder en je hebt het gevaar dat er verf door de luchtroosters de hardware raken en dat moet je toch ook niet hebben.
    Dus je zou moeten kiezen: Of je bent de garantie kwijt maar je hebt een leuk kleurtje of je laat hem zoals die is.

5. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    kijk anders hier ff dan krijg je mssn een betere indruk van hoe moeilijk het voor jou is en of je er de spullen wel voor hebt ;)

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kapot maken zal je het niet snel doen. Case is zo open te schroeven en de hdd en dvd drive zitten ook met paar schroefjes vast. Het zal belangrijker zijn hoeveel de garantie waard voor je is. Denk niet dat ze een geverfde case reparen omdat hij dan niet meer in oorspronkelijke staat is. Als je hem een kleur wil geven moet je het goed doen en zou ik hem open maken. Bij de ribbels aan zij- en achterkant kan er zo verf in de Xbox komen en het is maar de vraag of de hardware ertegen bestand is. Zou het ook niet met een kwastje doen om verf aan binnenkant te voorkomen want dan krijg je lelijke resultaten.

7. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    uhm...als je al die zijkanten wil spuiten/verven, dan heb je nog altijd dat stralingsschild, daar spuit je dan tegenaan. maar als je alleen de X wil spuiten, dan hoef je hem niet persee uit elkaar te halen.

8. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    nee wel alles goed afplakken....

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Maar als je de X doet, zou je ook de overloping aan de voorkant moeten spuiten, en dan zit je met de controllerpoorts die je goed moet afplakken.

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    jup, ik weet. vriend van me, hier op xbw is da Logok heeft het gedaan zonder uit elkaar halen, zijn foto's staan hier ook ergens, zal ff zoeken.

11. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    deze dude heeft ook niet uit elkaar gehaald, ziet er toch wel aardig uit he:)

12. gerjan

gerjan Guest

neej okeej, maar die heeft de roosters ook niet geverfd dus dan kan het, al zou ik het nooit doen.

13. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    potvoldriedubbeltjes, mun Jewel is beetje verneukt. heel dof geworden:confused:
    is dit nog goed te krijgen met nagellakremover ofzo? moet dus iets hebben om mee te polijsten.

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Vind het trouwens wel zonde dat ie stukje waar xbox staat zwart heeft gelaten, zou dat ook meegespoten hebben.

15. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Hmmm, ik vind die niet mooi....kan aan mij liggen..

Ik denk erover om mn xbox te casemodden... maar ik ben een totale kuntsel-n00b.... kun je eigenlijk veel verneuken?? (Daarmee bedoel ik dus niet dat ie lelijk wordt, maar dat je xbox niet meer werkt. :) )

Laatst bewerkt: 7 jul 2004
  16. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    had ik in het begin ook een beetje moet je tandpasta op een stuk karton doen en daar je jewel overheen wrijven.....

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    heb t al met tandpasta en sponsje gedaan, maar is nx beters geworden...werkt het zkr met karton?

18. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    ja nee karton is gwoon om tandpasta op te doen8)
    duurt wel heel lang he weet niet hoelang je het al gedaan hebt???

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Nee, velen in deze thread zijn net als ik begonnen als noob en hebben een mooi resultaat weten te leveren. Je tijd er voor nemen en weten wat je doet is het belangrijkste. Er zal niet veel kapot gaan als je gewoon normaal de case open schroeft met de juiste torx en voorzichtig het front panel eraf haald. Ontvetten, spuiten, drogen, lakken et cetera en wanneer dat gedaan is kan je xbox weer in elkaar gezet worden en heb je een mooie persoonlijke Xbox!

20. gerjan

gerjan Guest

Heej Rush gewoon doen, ik ben tenslotte ook nog een "n00b";), eens moet je eerste keer zijn;).

mijn tip: lees tutorials op xbox-scene, lees het forum daar over casemodding, gebruik google om info te verzinnen, DURF :D

zo goed als klaar: CCFL vergeten er weer in te doen:p komt nog wel

foto weggehaald, te kut foto

Trust digi cam, verneukt de kleuren, en ja de case zit alweer onder de vette vingers, net als die jewel:p In het echt ziet het er beter uit;)

komt nog een nieuwe foto als alles klaar is

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina