Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je de dvd-reciever zelfs zo aansluiten dat alle 4 de controllerpoorten het nog doen. Ik meen te hebben gelezen dat de maker van de tutorial op www.xbox-scene.com niet constant wilde wisselen tussen de controller en de dvd-reciever. Laat me in ieder geval weten hoe het afloopt, ik wil het namelijk ook gaan doen... (als mijn verlichting er volledig inzit)

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ja dat klopt inderdaad maar je moet heel wat solderen en alles en een relais erin zetten ik wens je veel suc6, heb er zelf ook nog aan gedacht en als jou resultaat er mag zijn zal ik het ook doen waarschijnlijk heb er namelijk lang over nagedacht

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    oei, Pressure is on:)

ben zelf geen soldeerwonder, dus ik zal het samen met mun pa moeten doen, ben zelf ook echt heel erg benieuwd!

4. gerjan

gerjan Guest

Cool, dat wordt mij iets te technisch :) morgen komt mijn fangril en de neon fan binnen:D eindelijk, 7dagen moet wachtten, nou nou.

Succes!

5. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf nog nooit gesoldeerd... :eek: Eerst maar eens proberen met ledjes in de controller. Als dat goed gaat wil ik wel eens die dvd-reciever gaan proberen, want het is niet alleen voor de sier, ook nog es functioneel *) .

6. gerjan

gerjan Guest

ik heb 1 ledje in de controller dongle, dat was mijn eerste mod ooit, is nog een rood ledje:p zonder solderen gedaan :) vraag me niet hoe, maar hij werkt nog steeds.

alleen het ziet er niet uit bij het blauw-zilver ;)

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb zelf ook geen verstand van solderen maar zijn wel goede tuts over te vinden. Je zou het ook nog eerst op een oude printplaat kunnen uitproberen om te kijken hoe soldeersel (tin) reageerd enzo en wanneer het goed is en wanneer niet, voordat je meteen in je controller probeert te solderen.

8. gerjan

gerjan Guest

kheb geen soldeerbout meer. en je moet zo'n vrij kleine hebben.

maarja kheb het nog niet nodig

9. gerjan

gerjan Guest

zo die fan zit er in, en op 12volt maakt ie bijna minder lawaai dan de orignele op 5volt:p

En de fangrill-jewel waar ik niet tevreden over ben, waar ook nog een ccfl onder moet, wat niet meer past:confused:

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2004
  10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    schijnt dat fel?
    het ziet echt heeel nice uit:)(Y)

11. gerjan

gerjan Guest

neuh valt wel mee.

12. gerjan

gerjan Guest

De fan die ik gebruikte was een coolermaster 80mm neon led fan. Dus ik moest wat er af zagen, en van de HD houder ook wat afzagen.

Nu zag ik deze 70mm blue neon fan!!! die dus zou moeten passen zonder modificatie:

klik

Hier kan je hem kopen

http://prixmateriel.com/ventilateurs_33/processeur_4/detail_17237.html

http://www.bacata.net/modules.php?name=catalog&file=product_info&products_id=403&newlang=english

http://www.pixmania.com/uk/uk/40914/art/cooljag/cooler_pc_jvc662a.html

ik dacht ik meld het ff, voor degene die het interesseert

13. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    de fan in je xbox is 60mm, je moet volgens mij dus wel een beetje zagen :)

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    die is dikke ownatsj man! _O_
    Echt errug mooi! *)

15. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    erg mooi gerjan, alleen moet je die gele en zwarte kabeltjes 'linksachter' beter wegwerken, verder heel erg top *)

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ben nu ook weer aant spuite:)
    krijg er maar geen genoeg van9)

wordt dus donkergroen emt zilver, ben nog aant zoeke voor fanguard en andere zooi voor da DVD receiver ding.

17. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb totaal geen ervaring met spuiten (jah, haha ;) ). Maar dat wil ik dus zeker gaan proberen deze zomer... verven, solderen... het wordt nog een drukke zomer ;) . Als er nog tips zijn voor verven of solderen... bring it on.

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    tip: luister anar anderen,
    tip 2 : lees stukken van de thread maar eens door
    volgens mij staat paar pagina's trug een tutorial gemaakt door gerjan

19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    dit is um dus!, maybe kane en mod hem aan het begin vand eze thread zetten, zou wel ahndig zijn.!

20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    ok, hartstikke bedankt voor de tips. Het zal wel goedkomen (hoop ik :9 ). Binnekort maar es gaan beslissen welke kleuren ik wil ;) . Is het trouwens een goed idee om er zwarte verf op te spuiten, dan een matte clear coat en dan zilvere verf (de 'X' van de xbox) en blauwe verlichting? (dus matt zwart met zilver en blauwe verlichting).. Laat jullie meningen maar weten :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina