1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    probeer anders eens te photoshoppen als je neit weet hoe het uit gata zien, verander daar de kleuren, en post het hier. dan kunnen wij een fatsoenlijke mening vormen:)

2. gerjan

gerjan Guest

uhm ja ;) als ik er zin in heb

en de fan is normaal wel 70mm, kheb hem gemeten, alleen beetje rare vorm af en toe, maar ik heb alleen maar 3 hoekjes weg hoeven zagen, en stukje uit de HD houder dus weinig moeite.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2004
  3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    afijn toen was dat stukje opeens erg belangrijk (xbox kapoet) :+

4. gerjan

gerjan Guest

nee hoor, juist beter zo wordt de hd ook gekoelt ;) en ook minder lawaai omdat de fan daar tegen aan blies.

5. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Wel klote dat je garantie weg is is het daarvoor niet handig om altijd een 2de case ( een gewone zwarte ) te hebben voort geval dat er iets misgaat dat je die er omheen ken doen?

6. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kun je wel voor ieder onderdeel een vervangend onderdeel hebben. Oftewel, dan kun je beter een extra x-box halen. Modden is maar zien wat er gebeurd en is byna altyd improviseren op wat er lukt/misgaat. Een boel klooien voor een schitterend resultaat! *)

7. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom doe ik het niet :p
    Bang om iets stuk te maken en ga geen 2de Xdoos halen :)

8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    en wat gebeurt er als je die andere zwarte eromheen doet? dan is de garantie weg, DUH! |:-

_0/

9. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
  10. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    En wat maakt het allemaal uit, die garantie? Als je geduld hebt en alles rustig aan doet bij het modden, dan gaat er nix mis. Ik heb zelf ook 2 linkerhanden en het gaat prima met mijn mods, niks kapot ofzo. Die garantie die boeit echt niet joh. Gewoon open maken dat ding en kijken hoe het eruit ziet van binnen is al leuk *) . En trouwens, xboxen worden toch steeds goedkoper *)

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, hier is ie dan, mijn template ingekleurd zoals ik 'm wil hebben:

Ff als bijschrift:
    *Alles wat zwart is zal matt zwart moeten worden
    *Alles wat grijs is zal zilver-achtig worden
    *Blauw ccfl verlicht jewel
    *Blauwe LED'jes in de controller ports
    *Blauw/Witte Eject button
    *Zwarte xboxletters op de dvd drive
    *Zwarte xboxletters op de jewel

Laat maar es jullie mening weten en kom niet met die crap aan van: "jah, je moet het zelf weten, het is jou xbox.." Ik wil van JULLIE je mening over het concept horen. *)

12. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    mijn mening is dat het plaatje het niet doet8)

13. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    het is jouw xbox he...

ikd enk dat het er best aardig uit zal zien, alleen die blauwe jewel vind ik gewaagd. dan mote je zeker zorgen dan de ledjes in de controller ports dezelfde kleur hebben als de aan/uitknop en de jewel.zwarte xbox letters op de jewel is ongeveer onmogelijk, aangezien dat zilver hartstikke vast zit. ben bestwel benieuwd:)

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    zo: heb mun xbox vandaag weer ff in elkaar gezet, wil mun jewel nog veranderen, maar die heb ik maar ff zilver gemaakt. ben best tevreden over resultaat:p

eerst foto van hoe ie was aan het begin van deze week.

en zo issie nu geworden.(ja ook zilver, onorigineel he;))

15. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Doet mijn plaatje het nou wel, of niet?!? By my doet ie het de helft van de tyd wel, en dan weer niet. !SIC!, zie jy mijn concept wel?? Ik word echt gek van dat fuckin' picture hosting gedoe.

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ligt aan freewebs. Je moet bij het kruisje (plaatje) rechtermuisknop>eigenschappen en dan die link in je adresbalk plakken en enter. Dan doet plaatje het dus gewoon, dan kan je op vorige klikken en doet ie het wel hier.
    Ziet er goed uit stealth, ook die blauwe buttons (die ik ook bij Gerjan zag als ik me niet vergis) passen er mooi bij. Alleen de letters zwart maken zal heel lastig worden, of je moet heel precies kunnen werken met een kwastje.

17. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je toevallig het miniatuurspel warhammer kent... Maar dat verf ik dus ook en dat zijn poppetjes van een paar centimeter hoog. Dus als dat lukt, dan moeten een paar simpele xbox letters al helemaal lukken ;) . Ik ben nu bezig met het zilver uit de letters te halen, en dat gaat redelijk met een stanley-mes.

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    wil je ze op de buitenkant van de jewel maken dan?
    denk het niet he, en dat zilver zit vast aan de binnenkant!

19. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat het zilver aan de binnenkant. Ik ben nu ook met een stanley mes het zilver eruit aan het schrapen.. Het gaat wel, maar niet lekker. Ik denk dat ik het dadelijk eerst weer met terpentine doe (heb de jewel zelf ook daarmee doorzichtig gekregen)

20. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    post ff foto als je de jewel af hebgt, tzou bes vet zijn als het geen zilver meer zou zijn:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina